Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jaime1 schreef:Je kan Bellatrix daar ook ff over mailen als je dat wilt! Die wilt dat volgens mij ook graag!!verography schreef:ik vind de eerdere voorkant van de TS mooier, met die kleine koppen op meerdere plaatsen. En miss als je me op de hoogt houd van de artikelen kan ik je foto´s aanleveren.
Zou je het leuk vinden als ik je op de vaste fotografen lijst zet? Dat als ik ergens foto's voor nodig ik heb jij o.a. benaderd wordt?
Ik zou graag weten welke omgeving je voorkeur heeft!
Jaime1 schreef:Kvind het echt heel knap gedaanIs dat nou veel werk zo'n tekening?
Eleandra schreef:Ik zou het graag willen, maar kan jammergenoeg niks bijzonders bijdragen. Wel zou ik het blad graag willen ontvangen, want zo te zien is er best een kans dat het er echt van gaat komen. En dan mogen jullie natuurlijk langskomen in Spanje voor een reportage van buitenlandse bokkers en hun paarden. *Kuch*
Jaime1 schreef:verography schreef:ik vind de eerdere voorkant van de TS mooier, met die kleine koppen op meerdere plaatsen. En miss als je me op de hoogt houd van de artikelen kan ik je foto´s aanleveren.
Zou je het leuk vinden als ik je op de vaste fotografen lijst zet? Dat als ik ergens foto's voor nodig ik heb jij o.a. benaderd wordt?
Ik zou graag weten welke omgeving je voorkeur heeft!
Jaime1 schreef:http://i29.tinypic.com/2m6x1xh.jpg Ik vind zelf deze die ik zelf gemaakt hebHet meest overzichtelijk en neutraal qua kleuren..