Nieuwe HAW regel nodig? Max 1 topic per week?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Waikiki

Re: Nieuwe HAW regel nodig? Max 1 topic per week?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-08 21:41

Er staat nog 'etc' achter Clown
Misschien -ik verzin ook maar iets- dat mensen wel dachten 'vind het leuke foto's, maar al het commentaar is al gegeven, dus zeg verder maar niks'.
Zou goed kunnen!

Mijn punt was in ieder geval, dat je topic dus echt niet ondergesneeuwd hoeft te worden door andere topics. Die van mij blijven ook lang genoeg boven aan staan. Ook van andere die ik ken.

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-08 22:11

GENIAAL
Maximaal 1 topic per 2 weken per paard.
Ofzo.

lindake

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-08 22:12

Nee Maximum 1 topic per 2 weken per combinatie. Een paard kan door verschillende mensen gereden worden...

elske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-08 22:37

denk eerder dat een maximum van 1 topic per week per gebruiker makkelijker te controleren is, iemand die 6 verschillende paarden rijdt, kan dan nog steeds 6x op de eerste pagina staan Knipoog

Edit: per 2 weken kan natuurlijk ook!

_Mellanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-08 08:14

maar klaag ik had een topic geopend dat ik me pony 1 jaar had , 2 berichtjes je hoort mij toch ook niet klagen

PPPeet

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-08 10:18

En als er nou is, om dus te zorgen dat de foto's langer op pagina 1 staan, de foto's die van wedstrijden zijn genomen op een HAW-wdstrijden zettten. Dit forum zou dan bij Wedstrijden zelf kunnen worden geplaatst.

Op die manier maak je dus een onderscheid tussen trainingfoto's en wedstrijdfoto's en denk ik dat men langer op pagina 1 kan staan.

Verder ben ik uiteraard nog wel steeds voor 1 topic in de 2 weken.

Joyce_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-08 10:23

chickey: Als er dan toch wat aan gedaan moet worden (wat mi. helemaal niet nodig is, maar oké Nagelbijten / Gniffelen ), vind ik WD-HAW en HAW wel een goed idee. Maarja, ik denk dat we niet aan de gang kunnen blijven met splitsen. Straks moet je heel bokt over om alle foto-subtopics te zien, wat nu al is eigenlijk.

Ik heb ook regelmatig een topic geopend, steeds met verschillende paarden, van een kwpnner, tot een shire, tot een andalusiër, en heb nog nooit het gevoel gehad dat ik ondergesneeuwd werd, omdat er iemand wel 3 topics op de eerste pagina had staan. Ik ben geen bekende bokker, maar kom wel tot de 3 pagina's, en soms ook maar een paar reacties, nouja, prima toch, dan was het vast geen commentaarwaardige rijsessie Knipoog

Ik heb een idee: Verbied gewoon alle bekende bokkers om HAW- topics te plaatsen, dan hoeven de bokkers zonder vriendjes niet te lijden Knipoog Want daar gaat het toch om?

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-08 10:25

Myukii schreef:
chickey: Als er dan toch wat aan gedaan moet worden (wat mi. helemaal niet nodig is, maar oké Nagelbijten / Gniffelen ), vind ik WD-HAW en HAW wel een goed idee. Maarja, ik denk dat we niet aan de gang kunnen blijven met splitsen. Straks moet je heel bokt over om alle foto-subtopics te zien, wat nu al is eigenlijk.

Ik heb ook regelmatig een topic geopend, steeds met verschillende paarden, van een kwpnner, tot een shire, tot een andalusiër, en heb nog nooit het gevoel gehad dat ik ondergesneeuwd werd, omdat er iemand wel 3 topics op de eerste pagina had staan. Ik ben geen bekende bokker, maar kom wel tot de 3 pagina's, en soms ook maar een paar reacties, nouja, prima toch, dan was het vast geen commentaarwaardige rijsessie Knipoog

Ik heb een idee: Verbied gewoon alle bekende bokkers om HAW- topics te plaatsen, dan hoeven de bokkers zonder vriendjes niet te lijden Knipoog Want daar gaat het toch om?

Haha! Haha! Haha! Afgod Haha! Haha! Haha!

ibikus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-08 10:36

Ik zou het een verbetering vinden als er bij de tabjes informatief, kantine, algemeen etc. een heel nieuw tabje 'Foto's' zou komen.
Dan kunnen daar ook de subforums Kraamstal foto's, evenementen foto's etc. geplaatst worden en kunnen er gelijk nieuwe subforums aangemaakt worden, dat zou pas echt overzichtelijk zijn Ja

Briljant idee, al zeg ik het zelf. Haha!

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-08 10:40

Ja, dat vind ik ook een goed idee Sjuimpje.

Joyce_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-08 10:41

Nou, dan moet ik toch eerlijk zeggen dat ik dat ook wel een briljant idee vind, haha Ja

Al hoeven er van mij geen 3 extra HAW's bij oid, maar in ieder geval dat álle fototopics gewoon bij elkaar staan Ja

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-08 10:41

Dat is zeker ook geen gek idee Ja

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-08 10:46

Op dit moment stoor ik me vooral over de inhoud van topics. Er wordt gezegd dat het voor commentaar op het rijden is. Maar nu was er een topic waar commentaar geleverd werd. Wat simpel gezegd niet gewaardeerd werd door de TS en vrienden, en vervolgens krijg je de mededeling dat er daar niet meer over gediscusieerd mag worden en zijn er berichten weggehaald. Terwijl alle "ooohs"en "aaaahs" gewoon zo worden laten staan. Clown
Verder kom ik hier tegen dat stijgerfoto's niet op HAW horen, en als er een stijgertopic op HAW staat wordt er verteld dat t onder vrijheidsdressuur valt en daar mag staan. Verward
Vrijheidsdressuur mag voor mij ook een apart stukkie hebben. Daar is voor de meesten toch niets over te zeggen.
(o, nee, maakt niet uit, want je mag schijnbaar wel alleen zeggen dat je het mooi vind of knap. Clown Clown Rolleyes)

ibikus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-08 10:49

Voorstellen voor subforums:
Je knol uit zijn bol - voor foto's van paarden die los in de bak of in de wei lopen.
Wedstrijd in beeld - voor foto's die op concours gemaakt zijn
HAW - voor foto's van trainingen
Kraamstal beelden - voor foto's van veulens
The young ones - voor foto's van enters en twenters

Joyce_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-08 10:57

Citaat:
Je knol uit zijn bol - voor foto's van paarden die los in de bak of in de wei lopen.
SGW ITP - voor foto's van crosstrainingen en wedstrijden
WN-ITP - voor foto's van westerntrainingen, -wedstrijden en -paarden (die mogen wat mij betreft ook wel 'ns hun veilige stekkie verlaten zich onder 'engels' bokt begeven Haha! )
Evenement ITP - voor foto's van paardenevenementen

Die horen er ook nog bij Haha!

ibikus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-08 11:10

Citaat:
WN-ITP - voor foto's van westerntrainingen, -wedstrijden en -paarden (die mogen wat mij betreft ook wel 'ns hun veilige stekkie verlaten zich onder 'engels' bokt begeven Haha! )
No Comment - voor foto's waarop commentaar niet gewenst is

Zo, heb er ook nog eentje toegevoegd

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-08 11:14

vraag me alleen af of daar niet alle prut op geploft wordt... mensen die hun paard vol in de bek trekken en er niets van willen horen als voorbeeld Lachen

Citaat:
WN-ITP - voor foto's van westerntrainingen, -wedstrijden en -paarden (die mogen wat mij betreft ook wel 'ns hun veilige stekkie verlaten zich onder 'engels' bokt begeven )
No Comment - voor foto's waarop commentaar niet gewenst is
AR-ITP - Aangespannen Rijden
DRS-ITP - voor de koerspaarden
NH-LO - voor longeren en NH

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-08 11:15

Sjuimpje schreef:
Ik zou het een verbetering vinden als er bij de tabjes informatief, kantine, algemeen etc. een heel nieuw tabje 'Foto's' zou komen.
Dan kunnen daar ook de subforums Kraamstal foto's, evenementen foto's etc. geplaatst worden en kunnen er gelijk nieuwe subforums aangemaakt worden, dat zou pas echt overzichtelijk zijn Ja

Briljant idee, al zeg ik het zelf. Haha!

Als we dan toch gaan splitsen lijkt mij dit een heel goed plan. Ja

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-08 11:18

Maar ben ik nou blond of word het 'probleem' zo niet opgelost?? Blond

Ginny heeft bijvoorbeeld 3 trainingen met 3 paarden, deze komen dan weer alle 3 op HAW,... dan blijft het toch hetzelfde?

(Ik heb Ginny als voorbeeld genomen)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-08 11:20

waarom, de regel 1 topic per persoon per paard per week, kan dan ook gewoon daar in gaan Ja
En dat in elk subforum (op evenementen na, dan is het evenement voorbij, daar mag het wel per dag per persoon (niet per paard)
Maar zo staan wel foto's bij elkaar van iedereen.
En niet meer onder het kopje kantine Lachen

ibikus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-08 11:23

runningkawa schreef:
vraag me alleen af of daar niet alle prut op geploft wordt... mensen die hun paard vol in de bek trekken en er niets van willen horen als voorbeeld Lachen

Haha! Was ook meer als grapje bedoeld, als je niet tegen kritiek kan moet je helemaal niet op Bokt posten Haha!

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-08 11:27

Alhoewel ik me kan voorstellen dat mensen met een nieuw paard graag die willen laten showen en inderdaad wachten op reacties als: leuk paard.. en verder niet. Knipoog

trustHim

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-08 11:28

toch vind ik het wel behoorlijk banketstaaf dat 1 persoon telkens genoemd word, zij het dan als voorbeeld, ik vind het niet kunnen. Als ik op die manier telkens genoemd zou worden zou ik misschien een behoorlijk poedersuiker gevoel hebben.

ik ben ook geen bekende bokker, heb wel eens op een bekend bokt paard gereden en ja dan krijg je iets meer reacties, met name oooh en aaah en jalours. Maar heb nog nooit gevoel gehad onder gesneeuwt te worden.

voor de overzichtelijkheid is splitsen misschien een idee, maar ik vind het niet nodig om een limiet te stellen aan aantal topics. soms plaats ik weken niets en als ik dan eens een x twee topics zou willen plaatsen mag dat niet, beetje onzin.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-08 11:30

een voorstel tabblad voor nieuwe aanwinsten?

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-08 11:35

trustHim schreef:
toch vind ik het wel behoorlijk banketstaaf dat 1 persoon telkens genoemd word, zij het dan als voorbeeld, ik vind het niet kunnen. Als ik op die manier telkens genoemd zou worden zou ik misschien een behoorlijk poedersuiker gevoel hebben.

ik ben ook geen bekende bokker, heb wel eens op een bekend bokt paard gereden en ja dan krijg je iets meer reacties, met name oooh en aaah en jalours. Maar heb nog nooit gevoel gehad onder gesneeuwt te worden.

voor de overzichtelijkheid is splitsen misschien een idee, maar ik vind het niet nodig om een limiet te stellen aan aantal topics. soms plaats ik weken niets en als ik dan eens een x twee topics zou willen plaatsen mag dat niet, beetje onzin.

Ik heb Ginny op msn dus zij vind het echt niet vervelend als ik haar als voorbeeld neem, ze begrijpt zelf wel waarom!

Het is trouwens jaloErs Knipoog