Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
holly schreef:Waar in hemelsnaam is dit toch goed voor.
Ik mankeer niets aan mijn vingertjes. Als ik het ergens wel of niet mee eens ben, typ ik dat wel.
Ik ga niet flauw op een knopje zitten klikken voor mijn lol omdat iemand iets goed of fout doet.
Iedereen moet gewoon gelijk behandeld worden en niet de een negatiever dan de ander. Pas ik voor.
russel schreef:Hebben de huiskamertopics dit ook?
daniella74 schreef:Ja, ik kan in de HK in "ons" eigen topic gewoon raten. Heb het net gepobeerd en een onbelangrijk bericht van een vriending een 2 (uitmuntend) gegeven om te kijken wat er gebeurd. Het knopje wordt oranje en verder niets.
russel schreef:holly schreef:Sarabande, ik heb op jou + geklikt. (toen ik begon met dit bericht, had jij de laatste post)
Even testen wat er gebeurt.
Onzin vind ik het. Word leuk oranje (wat je leuk vind) en that's it.
Eerste en meteen laatste keer dat ik geklikt heb.
Waar in hemelsnaam is dit toch goed voor.
Ik mankeer niets aan mijn vingertjes. Als ik het ergens wel of niet mee eens ben, typ ik dat wel.
Ik ga niet flauw op een knopje zitten klikken voor mijn lol omdat iemand iets goed of fout doet.
Iedereen moet gewoon gelijk behandeld worden en niet de een negatiever dan de ander. Pas ik voor.
Ik verwacht juist van de gene die iig voor mij niets toevoegen op bokt dat die juist wel graag op de knopjes drukken en juist mensen zoals bv jij en nog velen anderen die al hebben aangegeven dit niet zinvol te vinden, het niet gaan doen. De uitkomsten zijn dan iig voor mij niet van enige waarde. Op zich dan natuurlijk heel jammer want is het project dan geslaagd? Nou ik denk het niet, maar voor de knopjesdrukkersgroep dus wel.
Het is misschien goed bedoelt maar nu wordt er achter de schermen een heel eigen leven afgespeeld. Ik denk dan ook terecht aan het met elkaar in verbinding staan van pb in bepaalde topics met bepaalde gebruikers die nu juist dankzij de knopjes eindelijk eens kunnen afrekenen met die bokker. Voorheen alleen via pb elkaar lekker opstoken, maar nu dus ook met een resultaat.
Hoe gaan ze dat bij de moddies beoordelen? Gaan ze die berichten lezen, zelf ook beoordelen en dan kijken hoe vaak het negatief is beoordeeld en door wie? Gaan ze dadergroepjessamenstellen? Oke bokt heeft nu ook zelf een soortement van moddiesysteem aangereikt gekregen. Ze mogen beoordelen, maar ik verwacht niet dat dat eerlijker zal gaan dan met het echte moddiesysteem
![]()
holly schreef:Stel even dat ik zou klikken. Dan zou ik eerder de - gebruiken omdat ik me erger aan mensen die teksten schrijven, niveautje kleuterklas. Als ik dan ook nog eens een fanatieke klikker zou zijn (wat is klikker toch weer een perfect woord hiervoor), zou ik de hele dag bezig kunnen blijven. Is dat de bedoeling?
Ik stoor me bv aan de teksten van Lynn_nikita. Zinnen waarbij gewoon woorden ontbreken. Het is net een puzzel.
Resultaat: klik, klik, klik, klik, klikkerdeklik klik. Zie je het al gaan?
Mensen die iets zinnigs schrijven, weten dat wel van zichzelf. Ik zie niet in waarom ik dan zou moeten klikken.
Dus het resultaat als ik zou klikken zou zijn, honderd minnetjes en nul plusjes.
Precies zoals Russel zegt, de uitkomsten zijn dan niet van enige waarde.
Ieder heeft een eigen mening en je blijft het hoe dan ook houden dat mensen het niet met elkaar eens zijn.
Ik zie het al gaan dat je klikkers gaat krijgen omdat je elkaar niet helemaal mag. Of omdat je je stoort aan iemand.
Daarom zou ik niet weten waarom ik zou moeten klikken.
Zelfde als het feedback systeem voor EA.
Zie ik ook niet zitten. Aan de ene kant omdat ik niet een ander wil beinvloeden met mijn positieve of negatieve commentaar.
Aan de andere kant, omdat ik mezelf ook niet wil hoeven te verdedigen op dat positieve of negatief commentaar op mezelf.
Ik zie dat al een dagtaak worden en ik heb toch echt wel wat anders te doen.
Zowel dit systeem als het feedback systeem. Moet ik dan maar niets meer posten?
holly schreef:En dit niet alleen hoor, want de gene die goed wakker zijn, hebben ook door dat er een paar mensen op bokt zijn die elkaar om de een of andere reden niet mogen en dat ook laten merken. Mien gut wat zal dat een minnetjes feest worden
holly schreef:En dit niet alleen hoor, want de gene die goed wakker zijn, hebben ook door dat er een paar mensen op bokt zijn die elkaar om de een of andere reden niet mogen en dat ook laten merken. Mien gut wat zal dat een minnetjes feest worden
Rinske schreef:Ik snap de toegevoegde waarde van het ratingsysteem eerlijk gezegd ook niet zo, ik gebruik het echt nooit. Wanneer ik iets zie wat "niet pluis" is dan Tem ik wel, anders zet ik wel een reactie in het topic.
Allejandro schreef:Rinske schreef:Ik snap de toegevoegde waarde van het ratingsysteem eerlijk gezegd ook niet zo, ik gebruik het echt nooit. Wanneer ik iets zie wat "niet pluis" is dan Tem ik wel, anders zet ik wel een reactie in het topic.
Precies!
russel schreef:Dan zou er bij het raten een lege balk moeten komen waar mensen in 1 of 2 regels aan MOETEN geven waarom ze negatief gereethebben en eventueel met 1 regel aan KUNNEN geven waarom ze positief gereet (
) hebben.
runningkawa schreef:Ik zie ook de toegevoegde waarde niet.
Want heel kinderachtig zal er zo door sommige gestemd worden.
Tem lijkt mij ook genoeg
Vraag me overigens af of er tot nu toe wel al veel gestemd is?
Dus of veel gebruikers denken, leuk..of wat een onzin.