Op feiten. ik heb dat gehoord. Had het met mijn broer erover, en als iemand iets van computers/internet/forums weet is hij het wel. ik zit dit echt niet droog te verzinnen hoor. Hij verdiend geen miljoenen aan Bokt. dat zal je mij niet horen zeggen
Zou je die feiten willen delen? "Ik heb dat gehoord" klinkt nogal vaag.
Je broer weet misschien wel veel van computers, maar ik denk dat het heel lastig is voor hem om te beoordelen of Bart wel of niet veel verdient aan Bokt?
Hij verdiend aan de reclames, aan de leden. dat is zeker.
Aan de leden verdient Bart niet, want lidmaatschap is nog steeds gratis.
Voor de reclame (die overigens helemaal niet zoveel is, op Bokt) ontvangt Bart wel inkomsten, maar vergeet niet dat hiervan zowel de apparatuur als het dataverkeer betaald moet worden.
Een site als geenstijl.nl of een forum als fok.nl kunnen anders prima rondkomen op alleen de reclame inkomsten. en als je naar forum.fok.nl gaat zal je zien dat fok niet meer reclame heeft.
dus als bart niet rond kan komen van de reclame kosten doet hij toch wat verkeerd
Van een ander paardenforum (friezen) wordt je voor €12,- per jaar VIP met extra's welke andere leden niet hebben, volgende stukje heb ik even gekopieerd: Voor 1 euro per maand, oftewel 12 euro per jaar kun je VIP worden van het Fries Paarden Forum. Als VIP krijg je een ‘titel’ onder je naam, korting op kleding en korting of voorrang op door het forum georganiseerde evenementen en uitstapjes. Verder is er minstens 1x per jaar een verloting voor alle VIP'rs. We hebben écht leuke cadeaus en hopen met deze leuke acties jullie allemaal een plezier te doen
Is dit niet een idee voor bokt? En dan een sleutelhanger cadeau of voor de helft van de prijs? (Gezien bokt geen kledinglijn heeft)
Dat is je goed recht. Maar onderbouw dan wel tenminste waarom jij denkt dat BartVB verdient aan de users. Omdat jouw broer het zegt maakt het nog geen feit.