(kon bericht niet meer verwijderen)
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
blackpegasus schreef:
zo, nu weer lief zijn tegen elkaar en weer gezellig bokken.
Desiree schreef:WAcht maar, totdat jij er mee te maken krijgt. DAn piep je wel anders.
Sjoert schreef:blackpegasus schreef:
zo, nu weer lief zijn tegen elkaar en weer gezellig bokken.
Dat is makkelijker gezegd dan gedaan.
Desiree schreef:Ruzie krijg je zo, zonder dat je er om vraagt. Dus voor je het weet zit je in zo'n situatie.
Desiree schreef:MAar stel nou dat je in een pittige discussie verwikkeld zit, je komt continu braaf met argumenten aan zetten om je standpunt te onderbouwen en dan gaan ze denigrerend tegen je doen en rotopmerkingen maken (want dat gebeurt hoor) en ze gaan hun mening over JOU zeggen i.p.v. hun argumenten onderbouwen en je bijvoorbeeld dom noemen, raak je dan niet toch geïrriteerd?
Desiree schreef:MAar stel nou dat je in een pittige discussie verwikkeld zit, je komt continu braaf met argumenten aan zetten om je standpunt te onderbouwen en dan gaan ze denigrerend tegen je doen en rotopmerkingen maken (want dat gebeurt hoor) en ze gaan hun mening over JOU zeggen i.p.v. hun argumenten onderbouwen en je bijvoorbeeld dom noemen, raak je dan niet toch geïrriteerd?
KiWiKo schreef:jahoor raak ik zeker geirriteerd![]()
en dan ga ik temmen
en me niet meer op de kast laten jagen
door_ schreef:Ik vind het vooral jammer dat het lijkt alsof er met twee maten wordt gemeten, en inderdaad, als jouw naam bekender is of beter in de mond ligt, lijk je ook strenger aangepakt te worden.,...
OVerigens, ik ben nu op dit moment wel aan het ondervinden dat sommigen hun streken wel thuis krijgen. Had ik niet gedacht maar had ik misschien wel kunnen verwachten.
Prima schreef:Mik_ schreef:Ja slimmerik is ook geband zag ik.
Ik lees dit topic al ff mee, maar jemieneetje, overdrijven is ook een kunst![]()
(Naar beide partijen overigens)
Bedoel je dat jij ook vindt dat ik onterecht een OW heb gehad over mijn goeie vergelijking over het kliksysteem?