enige toelichting

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

slimmerik

Re: enige toelichting

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-06 08:13

russel schreef:
want ik praatte in het algemene en jij maakt het persoonlijk.

Beetje kort geheugen??? Wie maakte het nu persoonlijk??

russel schreef:
Ja hoor Slimmerik jij bent een heel liev en goed opgevoed meiske.

En ook in het bericht daarvoor werd je persoonlijk.... en als jij het normaal vindt dat iemand in je eigen huis (dus uit je kennissenkring) het normaal vindt om in je bankafschriften te neuzen (en dat ook nog acceptabel vindt) dan heb ik mijn twijfels. En sorry dat je je eigen hiermee aangevallen voelt maar ik heb moeite met mensen die het prima vinden dat iemand op het MP inbreekt en openbaar maakt en dit ook nog prima vindt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-06 08:20

slimmerik schreef:
russel schreef:
want ik praatte in het algemene en jij maakt het persoonlijk.

Beetje kort geheugen??? Wie maakte het nu persoonlijk??

russel schreef:
Ja hoor Slimmerik jij bent een heel liev en goed opgevoed meiske.

En ook in het bericht daarvoor werd je persoonlijk.... en als jij het normaal vindt dat iemand in je eigen huis (dus uit je kennissenkring) het normaal vindt om in je bankafschriften te neuzen (en dat ook nog acceptabel vindt) dan heb ik mijn twijfels. En sorry dat je je eigen hiermee aangevallen voelt maar ik heb moeite met mensen die het prima vinden dat iemand op het MP inbreekt en openbaar maakt en dit ook nog prima vindt.

Ik geef een voorbeeld, zeg nog dat dat bankafschrift beetje ongelukkig is gekozen, dus geen een ander voorbeeld, praat niet over mijn eigen kennissenkring, ineens ben ik het zelf, niet?? Maar twijfel jij lekker verder....... Goed lezen en goed interpreteren wat er wordt bedoeld is ook moeilijk. Misschien niet te snel oordelen helpt een beetje?

Je hoeft niet te gaan temmen hoor, want ik ben klaar in dit topic.

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-06 08:27

Ik heb niet getemd en ga dat ook niet doen hoor....nou niet bang worden! En nogmaals mensen uit mijn kennissenkring die vrij in en uit kunnen lopen als ze b.v. op visite zijn daar sluit ik niets voor af....ook geen computer. Voor de rest wel. Mijn deuren zijn als ik er niet ben op slot. Een ieder die dan toch binnenkomt heeft een zware dobber aan mij en wordt aangegeven. Shadow gaf een link naar een artikel waarin staat dat inbreken op computers strafbaar is: ik geef aan dat Bart aangifte moet doen en jij roept vervolgens dat ik fel ben en waarschijnlijk zelf betrokken ben hierbij. Dan is mijn vraag aan jou: wie wordt hier persoonlijk??

saaraah

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-06 10:04

Even off topic hoor:
Slimmerik, wil jij nou echt altijd het laatste woord hebben of lijkt dit alleen maar zo?

En even voor de duidelijkheid; dit is NIET kwetsend/beledigend bedoeld.

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-06 10:07

Zo'n vraag kan natuurlijk ook per pb toch?? Antwoord op je vraag komt dus per pb....