Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Marinke_ schreef:Ik kan me er echt niet aan wennen! Vindt de nieuwe bokt zo k*t en dat van die 16 regel bij JITP vind ik zo belachelijkEn niemand kijkt daar.. en er reageren alleen maar mensen van onder de 16 vink ook niks aan
Ik vond die oude bokt véél beter!! Dit is gewoon een k.u.t. bokt geworden echt waar !!!!!
_Marinke_ schreef:Ik kan me er echt niet aan wennen! Vindt de nieuwe bokt zo k*t en dat van die 16 regel bij JITP vind ik zo belachelijkEn niemand kijkt daar.. en er reageren alleen maar mensen van onder de 16 vink ook niks aan
Ik vond die oude bokt véél beter!! Dit is gewoon een k.u.t. bokt geworden echt waar !!!!!
Sander_ schreef:Een erg onzinnige reactie Marinke, maar laat ik daarover niet offtopic gaan.
Het nieuwe Bokt is voor mij [net als iedereen] even wennen geweest, maar vind het zeker een vooruitgang. Het is overzichtelijker geworden en heb verder geen drastische, negatieve veranderingen meegemaakt in de fora waar ik kom.
Ellende schreef:Waarom vinden de jonge mensen het zo vervelend dat ze nu een eigen plekje hebben om te posten? Als je dat uit kan leggen kunnen we er misschien wat aan doen.
Maar vroeger was er ook al een plek voor jonge gebruikers, alleen dan wat kleiner namelijk alleen het jeugdhonk. En daar was ook nooit gezeur over van mensen die het vervelend vonden om daar te posten.
Ellende schreef:Waarom vinden de jonge mensen het zo vervelend dat ze nu een eigen plekje hebben om te posten? Als je dat uit kan leggen kunnen we er misschien wat aan doen.
Maar vroeger was er ook al een plek voor jonge gebruikers, alleen dan wat kleiner namelijk alleen het jeugdhonk. En daar was ook nooit gezeur over van mensen die het vervelend vonden om daar te posten.
VeirL schreef:Als er bijvoorbeeld op JH een probleemtopic staat en de TS wil echt goed advies, dan kun je dat - vind ik - pas van een wat ouder iemand krijgen, die meer ervaring heeft enz.
Maar dat is mijn mening.
Ik erger me niet zo aan het jeugd-gedeelte, eigenlijk vind ik bokt prima zo.
_Marinke_ schreef:Ik vind het jeugd-gedeelte echt iritand, erger me er ook aan.
Ik heb bij JITP nu 2 foto topic's staan omdat tja niet bij ITP mag*14 he*
Maar ik wil ook graag van ouderen reactie's, die hebben - vaak - meer ervaring, en kunnen dingen beter verwoorden *wat al is gezegd*. Die jeugdige bokkers die hebben - vaak - minder ervaring, en kunnen de dingen minder goed verwoorden. En tja verder ga ik mee in de dingen hier boven..
Ik heb gewoon erg het gevoel dat de jeugdige bokkers laag worden ingeschat. Zo kijkt een 16+ nooit bij JITP ofzo, omdat het daar toch voor jeugdige bokker's is? Ik ben wel heel blij dat HAW nog voor iedereen is*hoop niet dat die ook nog wordt opgesplits*.
En dat van dat meisje aan de teugel, dat klopt wel.. en dat was ook wel weer goed..
Ik kand it gewoon niet goed verwoorden..