[Discussie] Nieuwe forumindeling

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Missy

Re: [Discussie] Nieuwe forumindeling

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-06 00:10

En btw, moet het centrale 'ik zoek een liedje' topic niet naar [ENT]?

tessyke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-06 12:30

ik begin bokt te snappen en ik begin ook de toegevoegde topics enorm handig te vinden

*aarzelt even*

*geeft snel schouderklopje aan de modjes en beheerders*

*loopt snel weg*

bakkabouter

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-06 13:10

Het is even wennen, maar ik kan wel leren leven met het nieuwe bokt. Denk ook dat ik het over een tijdje veel overzichtelijker ga vinden.

Paardenmeis1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-06 16:51

Ik zoek het topic voor nieuiwe kapsels Of is dat weg

Justy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-06 17:12

_Marinke_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-06 15:43

Ik kan me er echt niet aan wennen! Vindt de nieuwe bokt zo k*t en dat van die 16 regel bij JITP vind ik zo belachelijk En niemand kijkt daar.. en er reageren alleen maar mensen van onder de 16 vink ook niks aan Ik vond die oude bokt véél beter!! Dit is gewoon een k.u.t. bokt geworden echt waar !!!!!

Chocopasta

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-06 15:46

_Marinke_ schreef:
Ik kan me er echt niet aan wennen! Vindt de nieuwe bokt zo k*t en dat van die 16 regel bij JITP vind ik zo belachelijk En niemand kijkt daar.. en er reageren alleen maar mensen van onder de 16 vink ook niks aan Ik vond die oude bokt véél beter!! Dit is gewoon een k.u.t. bokt geworden echt waar !!!!!

En als je het zo verschrikkelijk vindt, kun je altijd nog naar een ander forum vertrekken.

Persoonlijk vind ik het er ook niet erg op vooruit gegaan, maar om zo te gaan zeiken gaat mij te ver. Je bent niet verplicht om hier te komen en de moderators en beheerders steken er bergen tijd (en geld!!!) in!!!!
Lekker respectloos hoor...

Kady_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-06 15:47

_Marinke_ schreef:

nounou een beetje minder mag ook wel..
ik vond het nieuwe bokt in het begin heel erg wennen..
maar nu vind ik het erg fijn hoor

SanderD

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-06 18:32

Een erg onzinnige reactie Marinke, maar laat ik daarover niet offtopic gaan.

Het nieuwe Bokt is voor mij [net als iedereen] even wennen geweest, maar vind het zeker een vooruitgang. Het is overzichtelijker geworden en heb verder geen drastische, negatieve veranderingen meegemaakt in de fora waar ik kom.

_Marinke_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-06 08:45

Die negatieve veranderingen heb ik wel meegemaakt

Aman_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-06 10:17

Sander_ schreef:
Een erg onzinnige reactie Marinke, maar laat ik daarover niet offtopic gaan.

Het nieuwe Bokt is voor mij [net als iedereen] even wennen geweest, maar vind het zeker een vooruitgang. Het is overzichtelijker geworden en heb verder geen drastische, negatieve veranderingen meegemaakt in de fora waar ik kom.

Ben ik het helemaal mee eens.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-06 11:12

Pfff, wat een gedoe over FF zeg

Ik heb er wel eens rondgekeken, maar de meeste topics bestonden uit een hoop onzinnig " kijk mijn nieuwe schoenen HAAHAHAHAHAH LOL " reacties. Lijkt me niet dat zulk gemekker iets toevoegd. Ben er ook snel weer vandaan gegaan.

Ik mis het dus absoluut niet

Eline

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-06 16:21

Waarom vinden de jonge mensen het zo vervelend dat ze nu een eigen plekje hebben om te posten? Als je dat uit kan leggen kunnen we er misschien wat aan doen.

Maar vroeger was er ook al een plek voor jonge gebruikers, alleen dan wat kleiner namelijk alleen het jeugdhonk. En daar was ook nooit gezeur over van mensen die het vervelend vonden om daar te posten.

tessyke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-06 16:23

Ellende schreef:
Waarom vinden de jonge mensen het zo vervelend dat ze nu een eigen plekje hebben om te posten? Als je dat uit kan leggen kunnen we er misschien wat aan doen.

Maar vroeger was er ook al een plek voor jonge gebruikers, alleen dan wat kleiner namelijk alleen het jeugdhonk. En daar was ook nooit gezeur over van mensen die het vervelend vonden om daar te posten.

omdat je daar alleen maar reacties krijgt van mensen onder de 16

Melisjee

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-06 18:05

Ellende schreef:

Wij vinden het gwoon alsof de jeugd zo 'laag' is. tenminste ik
.

Eline

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-06 19:14

Maar waarom? Waarom is het erg dat er alleen jongeren reageren op je topic en waarom zou dat 'laag' zijn? Als je probeert uit te leggen wat er nou precies zo erg aan is kunnen we kijken of we daar wat aan kunnen doen.

Wij kregen van twee kanten klachten: aan de ene kant veel jongeren die het idee hadden niet begrepen te worden door ouderen, en aan de andere kant ouderen die het jammer vinden dat er op hun topics veel antwoorden kwamen die er gewoon niet toe deden. Op deze manier heeft iedereen een eigen plekje en hoef je je niet meer aan elkaar te ergeren. En ik denk echt dat dit een hoop voordelen heeft, juist ook voor de jeugd. Er stond laatst een topic op JITP van een jong meisje dat haar paard 'aan de teugel' had. Er stond heel veel druk op de teugels, het meisje was echt aan het trekken. Als dat topic op ITP stond was ze waarschijnlijk compleet weggehoond: nu kreeg ze hele nette tips, op een normale toon uitgelegd dat dit niet de bedoeling was, want dat wist ze nog niet. Dat meisje heeft dus wat geleerd in plaats van in de grond gestampt te zijn.

Kortom: het is niet zo dat we jongeren lager vinden dan ouderen (of andersom), maar we zien wel heel duidelijk verschillen tussen jongeren en ouderen. En om bokt leuk te houden voor allebei de groepen moesten we wat doen, en we hebben hiervoor gekozen. En als mensen het daar heel erg mee oneens zijn: probeer met argumenten te komen waarom dit zo slecht is, en wat zouden we dan kunnen doen om bokt voor iedereen leuk te houden?

Chocopasta

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-06 21:25

Vind het best sneu voor jullie dat jullie zoveel commentaar krijgen eigenlijk
Ik post zelf eigenlijk alleen bij CB van het jeugdplekje, maar ook niet zo veel. Persoonlijk vind ik dat ik er echt veel minder (goed) commentaar krijg dan op UK. Al plaats ik een foto van... verzin eens wat.. mijn voet bij wijze van spreken, die onscherp is en gewoon bagger, krijg je nog te horen dat hij mooi is. Dan heb ik er niks aan om iets te plaatsen, want ik wil beter worden en niet de hemel in geprezen worden omdat ik iets heb gemaakt dat ronduit bagger is.

Maar ja, dat is enkel met CB en UK.

tessyke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-06 03:05

omdat wij af en toe ook wel commentaar willen krijgen van volwassen mensen op onze paarden enzo

stel dat je op JITP foto's zet van een mager paardje dan gaan al die mensen van 13 enzo zeiken terwijl dat volwassenen dit beter kunnen verwoorden en wss ook naar de oorzaak vragen

dit is gewoon een voorbeeldje
ik vind het wel jammer maar niet zo erg dat ik er bokt voor zou verlaten hoor

Veirl

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-06 11:46

Als er bijvoorbeeld op JH een probleemtopic staat en de TS wil echt goed advies, dan kun je dat - vind ik - pas van een wat ouder iemand krijgen, die meer ervaring heeft enz.
Maar dat is mijn mening.

Ik erger me niet zo aan het jeugd-gedeelte, eigenlijk vind ik bokt prima zo.

tessyke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-06 15:36

VeirL schreef:
Als er bijvoorbeeld op JH een probleemtopic staat en de TS wil echt goed advies, dan kun je dat - vind ik - pas van een wat ouder iemand krijgen, die meer ervaring heeft enz.
Maar dat is mijn mening.

Ik erger me niet zo aan het jeugd-gedeelte, eigenlijk vind ik bokt prima zo.

zo wou ik het zeggen

ik erger me er niet zo enorm aan maar als ik toch met een serieus probleem zit zal ik bewust een topic openen op de plaats voor +16

_Marinke_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-06 16:34

Ik vind het jeugd-gedeelte echt iritand, erger me er ook aan.

Ik heb bij JITP nu 2 foto topic's staan omdat tja niet bij ITP mag *14 he*

Maar ik wil ook graag van ouderen reactie's, die hebben - vaak - meer ervaring, en kunnen dingen beter verwoorden *wat al is gezegd*. Die jeugdige bokkers die hebben - vaak - minder ervaring, en kunnen de dingen minder goed verwoorden. En tja verder ga ik mee in de dingen hier boven..

Ik heb gewoon erg het gevoel dat de jeugdige bokkers laag worden ingeschat. Zo kijkt een 16+ nooit bij JITP ofzo, omdat het daar toch voor jeugdige bokker's is? Ik ben wel heel blij dat HAW nog voor iedereen is *hoop niet dat die ook nog wordt opgesplits*.

En dat van dat meisje aan de teugel, dat klopt wel.. en dat was ook wel weer goed..

Ik kand it gewoon niet goed verwoorden..

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-06 18:25

Ik vind bokt minder leuk jammer vooral van die jeugdforums.

MSQuincyTE

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-06 00:23

De jeugd mag toch ook wel een eigen forum hebben is mijn mening

_Marinke_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-06 08:08

Ja dat mag.. mja ik baal er wel beetje van..

Olympia

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-06 10:45

_Marinke_ schreef:
Ik vind het jeugd-gedeelte echt iritand, erger me er ook aan.

Ik heb bij JITP nu 2 foto topic's staan omdat tja niet bij ITP mag *14 he*

Maar ik wil ook graag van ouderen reactie's, die hebben - vaak - meer ervaring, en kunnen dingen beter verwoorden *wat al is gezegd*. Die jeugdige bokkers die hebben - vaak - minder ervaring, en kunnen de dingen minder goed verwoorden. En tja verder ga ik mee in de dingen hier boven..

Ik heb gewoon erg het gevoel dat de jeugdige bokkers laag worden ingeschat. Zo kijkt een 16+ nooit bij JITP ofzo, omdat het daar toch voor jeugdige bokker's is? Ik ben wel heel blij dat HAW nog voor iedereen is *hoop niet dat die ook nog wordt opgesplits*.

En dat van dat meisje aan de teugel, dat klopt wel.. en dat was ook wel weer goed..

Ik kand it gewoon niet goed verwoorden..

Dat is niet waar, ik ben bijna 20, maar kom ook wel eens even kijken op JITP..