Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
nujaro schreef:ja dat is zo heb ik ondertussen ook al gedaanhaha ik was namelijk ook zo iemand
Citaat:9. MSN-taal ('boeiuh', 'me fiets', 'paardjuh'), BrEeZaH-taal en het plaatsen van berichten of titels met ALLEEN HOOFDLETTERS is niet toegestaan. Ook het gebruik van scheldwoorden is verboden.
Ylana schreef:Maar hoe komen alle modi's overeen?
Jullie zullen wel allemaal verschillend jullie "favoriet" hebben.
En kijken jullie iedereen die opgegeven is of zichzelf opgegeven hebben na, of stoppen jullie met kijken van namen zodra jullie 5 namen hebben?
Dus....
Hóe besluiten jullie eigenlijk?
Ellende schreef:Ylana schreef:Maar hoe komen alle modi's overeen?
Jullie zullen wel allemaal verschillend jullie "favoriet" hebben.
En kijken jullie iedereen die opgegeven is of zichzelf opgegeven hebben na, of stoppen jullie met kijken van namen zodra jullie 5 namen hebben?
Dus....
Hóe besluiten jullie eigenlijk?
Als elke mod een lijstje van vijf zou maken, dan staan daar inderdaad niet steeds vijf dezelfde namen op. Er is geen standaard procedure voor besluiten, het is vooral een kwestie van heel veel bespreken. Om die reden komt er dus 26 december geen uitslag, daar gaat echt wel wat tijd overheen. Het is niet zo dat we beginnen bij de 'A' en dat 'ZloverZ' dus geen kans maakt in ieder geval![]()
We krijgen van Bart in ieder geval een lijstje van namen van mensen die zichzelf hebben opgegeven. Die worden in ieder geval doorgelezen, en mensen die eventueel een serieuze kandidaat zouden kunnen zijn worden besproken. Spannender (en sneller) is het niet ben ik bang
Lielle schreef:De vraag is of je dat vriendjespolitiek kunt noemen. Ik kan moeilijk een oordeel uitspreken over een potentiele mod, als ik die persoon nog nooit heb 'gezien' op bokt.
Het belangrijkste is dat we er allemaal een goed gevoel bij hebben, uiteindelijk moet je toch kunnen samenwerken.
Sylvia schreef:Kwestie van ABN typen... Ik kan ook wel in het Limburgs aan de gang gaan, staat toch niet in de Boktregels dat dat niet mag. "Hun vinden' is bij mij geen spreektaal maar een dialect...
Hoelang gaan we er nog over door?
Sundancer schreef:Ja hoe lang kan je er over zeuren zeg
Als iemand een foutje maakt dan hoor je zoveel mensen erover, maar als je iets goed doet dan hoor je niemand![]()
BartVB en de andere moddies maken ook wel eens fouten
Ylana schreef:Ok.
Ik hoopte al niet dat jullie bij de A begonnen en dan zodra jullie er 5 hadden, klaar waren.
Dan kom ik dan met mijn Y-naam...