djoontje: Ik heet Yoni, maar aangezien dat altijd joni wordt op de een of andere manier wanneer vreemden me aanspreken heb ik het Bokt gemakkelijk gemaakt Bovendien noemen mijn vriendinnen me djoon of djoontje
mizora --> kwam er op tijdens een toiletbezoek. Ik wil mijn domein ook zo noemen maar dan moet ik eerst mijn moeder overhalen en rosa was al bezet en ik wilde van rosa_stables af want dat spel bestaat al lang niet meer en klinkt kinderachtig.
toen ik bij bokt kwam had ik alleen mandy als verzorg pony maar er was al een mandy dus nam ik maar het nummer van mijn e-mail adres dus het werd mandy101
Toen ik op bokt kwam had ik een verzorg Haflinger Liberty. Liberty betekende alles voor me, dus vandaar de naam Libertylove. Ik zit er trouwens over te denken om m'n naam te veranderen met ietsv van Freyk of Freykja erin, maar heb nog geen goed idee.
DarkDreamer.. Komt van mijn agenda die ik toen had volgens mij . Ja was een rubby gloom agenda ofzo . En toen vond ik het nog leuk Nu erger ik me er echt kappot aan . Maar ag zolang iedereen mijn naam afkort is het best .
Ik had een haflinger toen ik me aanmeldde en zijn naam was al bezet. Haflinger ook al en tjah toen kwam ik op haflingerfan. Het is nog uit mijn pennytijd en ik heb al een verandering aangevraagd