Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Charaz schreef:Ik heb ook al een tijdje Jolien (?) niet meer voorbij zien komen, degene die stormchaser is.
pmarena schreef:Ik keek zo eens in de paar weken even op Poetsplaats omdat ik dan ook wel weer benieuwd was naar de laatste roddelsMaar nooit ingeschreven ofzo. KiWiKo was daar hoofd moderator toch?
In Bulgarije??? Ja joh! Ik dacht dat een paar pagina's geleden iemand nog gemeld had dat ze nog op dat vakantiepark zat te strijden omdat dat toen zo'n gedoe was met niet permanent mogen bewonen ofzo...?
Siers83 schreef:Charaz schreef:Ik heb ook al een tijdje Jolien (?) niet meer voorbij zien komen, degene die stormchaser is.
Ik moet hier een beetje om lachen. Zij is allang weer terug onder een andere naam, is ook al eens bekend geworden in een ander topic. En ze reageert hier ook in dit topic
Earth schreef:Ik was zo'n afzeiker op de ruiters(ander profiel), achteraf vond ik dat ik echt veel te ver ging. Maar op dat moment was ik daar onwijs fanatiek mee. Ik schaam me er niet voor, want ik heb er van geleerd, maar ik voel me soms wel schuldig tegenover de mensen waarop ik zo heb lopen afgeven.
Telpeva schreef:Charaz schreef:Ik heb ook al een tijdje Jolien (?) niet meer voorbij zien komen, degene die stormchaser is.
![]()
![]()
![]()
Ik kom echt dingen te weten door dit topic, dit soort dingen vallen mij nooit op!
Earth schreef:Charaz schreef:Ik heb ook al een tijdje Jolien (?) niet meer voorbij zien komen, degene die stormchaser is.