Na bijna een kwart eeuw,

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Elisa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-25 19:26

Dat is destijds echt allemaal langs mij heen gegaan. Heb wel even op Fokt gezeten totdat de sfeer teveel afzeiken werd op anderen. (ruiters)

Maar wat er hier allemaal is gebeurd is nieuw voor me. Ik had al weleens gehoord dat er vroeger groepjes waren waarin bokkers besproken werden en die dan gezamenlijk gepest werden. Maar zelf gelukkig nooit iets van mee gekregen. (en ook niet iets waar ik ooit aan mee zou doen)

Earth

Re: Na bijna een kwart eeuw,

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-25 19:37

Ik was zo'n afzeiker op de ruiters(ander profiel), achteraf vond ik dat ik echt veel te ver ging. Maar op dat moment was ik daar onwijs fanatiek mee. Ik schaam me er niet voor, want ik heb er van geleerd, maar ik voel me soms wel schuldig tegenover de mensen waarop ik zo heb lopen afgeven. :\

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-25 19:40

Ik heb wel eens op poetsplaats rond gehangen want ik mag kiwiko erg graag (heb nog les van haar gehad) maar dat bokkers bespreken beviel me niet. Wel dat hele verhaal met Sita daar mee gekregen.

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-25 19:42

Ik heb poetsplaats en de grote moderator-gate wel meegekregen. Roerige tijden waren dat.

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-25 19:43

Ik heb ook al een tijdje Jolien (?) niet meer voorbij zien komen, degene die stormchaser is.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-25 19:45

Charaz schreef:
Ik heb ook al een tijdje Jolien (?) niet meer voorbij zien komen, degene die stormchaser is.

4 berichten boven je :+

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-25 19:47

Charaz schreef:

Ik moet hier een beetje om lachen. Zij is allang weer terug onder een andere naam, is ook al eens bekend geworden in een ander topic. En ze reageert hier ook in dit topic :D

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-25 19:52

Ik keek zo eens in de paar weken even op Poetsplaats omdat ik dan ook wel weer benieuwd was naar de laatste roddels := Maar nooit ingeschreven ofzo. KiWiKo was daar hoofd moderator toch?

In Bulgarije??? Ja joh! Ik dacht dat een paar pagina's geleden iemand nog gemeld had dat ze nog op dat vakantiepark zat te strijden omdat dat toen zo'n gedoe was met niet permanent mogen bewonen ofzo...?

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-25 19:55

Charaz schreef:

:')

Poetsplaats kwam ik niet. Geen idee of ik daar ooit een account heb aangemaakt, misschien wel. Maar ik kan me niks herinneren in ieder geval. En over de modtoestand ook niet echt. Heb er wel van gehoord maar heb het niet echt meegekregen toen.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-25 20:01

pmarena schreef:
Ik keek zo eens in de paar weken even op Poetsplaats omdat ik dan ook wel weer benieuwd was naar de laatste roddels := Maar nooit ingeschreven ofzo. KiWiKo was daar hoofd moderator toch?

In Bulgarije??? Ja joh! Ik dacht dat een paar pagina's geleden iemand nog gemeld had dat ze nog op dat vakantiepark zat te strijden omdat dat toen zo'n gedoe was met niet permanent mogen bewonen ofzo...?

Dat strijden doet ze er nog altijd bij.
Voor andere bewoners nu dus.

Ze staat wat dat betreft regelmatig in de krant en ook op tv.
Ja die heeft zich daar in vast gebeten.
Knap hoor!!
Vind haar wat dat betreft groot gelijk hebben.

Ik mag haar ook graag. Vol gas erop, maar heeft ze het fout ook vol gas een excuses.

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-25 20:03

We hebben haar zelfs in het torentje bij Rutte kunnen zien :D

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-25 20:10

Siers83 schreef:
Charaz schreef:

Ik moet hier een beetje om lachen. Zij is allang weer terug onder een andere naam, is ook al eens bekend geworden in een ander topic. En ze reageert hier ook in dit topic :D

:') :') :')
Ik kom echt dingen te weten door dit topic, dit soort dingen vallen mij nooit op!

Earth

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-25 20:10

Charaz schreef:

:wave:

MamAppelsap

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-25 20:11

Storm schreef:
KiWiKo is een afkorting van haar echte naam.
Maar man man man, wat een gedoe was dat toen.

Ik heb haar ook nog op tv voorbij zien komen. Ging over woningnood.

Olikea

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-25 20:12

Jeetje ja, dat waren roerige tijden. Ik was toen ook nog lid van de bzc.. nog wel onder mijn vorige naam.

Ik was ook altijd heel nieuwsgierig over wat ze nu weer aan het uithalen waren op pp.. maar dat was mij te negatief

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-25 20:20

Earth schreef:
Charaz schreef:

:D

Sorry! Ik had je niet herkent van dichtbij haha

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-25 20:21

Ik zat ook aan jolien te denken vanmiddag, zat oude pb's terug te lezen :') en daar stond Gast bij.
Zag toevallig in de quotes dat het jolien was :')

Elisa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-25 20:24

Earth schreef:
Ik was zo'n afzeiker op de ruiters(ander profiel), achteraf vond ik dat ik echt veel te ver ging. Maar op dat moment was ik daar onwijs fanatiek mee. Ik schaam me er niet voor, want ik heb er van geleerd, maar ik voel me soms wel schuldig tegenover de mensen waarop ik zo heb lopen afgeven. :

Dat kan ik begrijpen, maar top dat je dit zo toe durft te geven. Het was volgens mij ook wel dat als je er niet aan mee deed dat je er gelijk een beetje buiten lag.

Jespri

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-25 20:26

Telpeva schreef:
Charaz schreef:

:') :') :')
Ik kom echt dingen te weten door dit topic, dit soort dingen vallen mij nooit op!

*valt even binnen.

Hahaha dit had ik ook niet door! _O-

Ik zit 18,5 jaar op bokt en ik ben vooral actief geweest in HK topics en met fotomeetings.

Vooral dat laatste mis ik soms wel. Dat was altijd zo gezellig! <3

Dingen veranderen, dat is inderdaad het leven. Met de opkomst van social media is bokt ook wel verouderd. Ondanks dat het verouderd is vermaak ik mij hier nog steeds prima in de HK-topics.

AdemoJoey

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-25 21:55

Earth schreef:
Charaz schreef:

Wauw.. Dit topic verbaasd me op zoveel manieren :') Ik ben lid, vooral meelezer, sinds 2003 en heb (hier en daar gelukkig) veel gemist zeg! Bijzonder om dit via dit topic alsnog wat mee te krijgen.

Benfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-25 21:57

Jolliegirl schreef:
Ik zat ook aan jolien te denken vanmiddag, zat oude pb's terug te lezen :') en daar stond Gast bij.
Zag toevallig in de quotes dat het jolien was :')

Die is actief op bv Facebook, volg haar al enkele jaren. Is erg actief in de meteorologische wereld.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-25 22:00

Ik zat net te denken...
Ik was toen geen lieverdje. Nu nog niet maar ook de jaren ouder dus misschien net iets wijzer...

Voor wie ik toen heb gekwetst, op welke manier dan ook: sorry Y;(

Met sommige is het uitgepraat in die tijd. Maar met andere niet.

Vandaar dit berichtje...

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-25 22:04

DuoPenotti schreef:
Ik zat net te denken...
Ik was toen geen lieverdje. Nu nog niet maar ook de jaren ouder dus misschien net iets wijzer...

Voor wie ik toen heb gekwetst, op welke manier dan ook: sorry Y;(

Met sommige is het uitgepraat in die tijd. Maar met andere niet.

Vandaar dit berichtje...

:knuffel:

Rocamor

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-25 22:11

Earth schreef:
Charaz schreef:

Ploink

*raapt kin op van de grond

:oo

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-25 22:12

DP ik ken jou niet van vroeger maar sinds je DuoPenotti bent waardeer ik je erg hier op het forum. Dat mag ook gezegd worden toch?