Amanda schreef:Zolang wij niet weten waar de ban exact voor is gegeven kun je daar niet over oordelen.bruintje123 schreef:En nu moet ik knikkende knieen krijgen want een dreigement van een 27 jarige dat ze anders maatregelen gaan nemen.
En eerlijk gezegd vind ik bovenstaande opmerking ook bijzonder denigrerend en onnodig. Dramatisch? Nee. Sympathiek? Ook niet. En ik gok zomaar dat de ban echt niet alleen vanwege deze post is. Het geven van een ban gebeurt niet zomaar. Maar nogmaals, zolang wij niet weten waar die ban voor is gegeven, kun je daar niet over oordelen.
Dit bedoel ik dus, mensen zijn om de kleinste dingetjes al op hun teentjes getrapt en moeten overal iets van vinden. Wat is er mis met de reactie van Bruintje123?
Ze geeft alleen op een sarcastische manier aan dat ze niet echt onder de indruk is van dreigementen die iemand maakt op dit forum. Als dit al niet meer mag dan ben ik binnenkort ook weg hier. Je mag tegenwoordig niks meer zeggen op dit forum, en dat is heel erg jammer. Want dit was een aantal jaar geleden nog niet. En nu is bokt dood aan het gaan, er word amper nog gereageerd op topics omdat niemand nog ergens tegen kan. En iedereen moet maar met zachte handschoentjes behandeld worden omdat anders mensen niet meer kunnen slapen vanwege een opmerking die gemaakt is.
En ik vind dit trouwens niet alleen op dit forum maar dat is tegenwoordig overal zo in de maatschappij. Stel je niet zo aan en "put on your big girl panty's". Als je commentaar kan geven als een grote meid/jongen moet je het ook kunnen ontvangen zonder meteen op die TEM knop te drukken.
En dan zijn er ook nog mensen die menen overal iets van te moeten vinden en overal hun mening over te geven en die dan ook door te duwen tot in den treuren, terwijl ze hun punt al lang gemaakt hebben. Duidelijk is duidelijk en daar hoeft niemand 10 pagina's over door te zeuren.
Dit is hoe ik er over denk, en nee daar hoeft niet iedereen het mee eens te zijn.