[Dienstmededeling] Suggesties voor nieuwe mods

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 19:53

Als de Bokkers mijn salaris betalen wil ik best een hele zakelijke Mod worden Clown

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 20:01

Why not? Iedere bokker doneert 1 euro per maand... Tikt lekker aan Haha!

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 20:08

Citaat:
We hebben 14084 geregistreerde gebruikers

Hier zou ik het maandelijks graag voor doen Haha! , maar iets minder mag ook wel hoor Lachen

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 20:11

Sugarmiss schreef:
Citaat:

Hier zou ik het maandelijks graag voor doen Haha! , maar iets minder mag ook wel hoor Lachen

Pardon >;) Dat verdien ik in een jaar Scheve mond Je zult het zo wie zo moeten delen met de andere moddies Lachen

luxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 20:11

en dan is meteen ook het schaduw-account [ander topic] probleem opgelost. Knipoog Haha!

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 20:14

Pervinco"]
[quote="Sugarmiss schreef:
Citaat:

Pardon >;) Dat verdien ik in een jaar Scheve mond Je zult het zo wie zo moeten delen met de andere moddies Lachen
[/quote]
Dan wordt de spoeling wel erg dun hoor, maar parttime wil ik het dan nog wel doen Lachen
Zal Bart eens een voorstel doen Clown

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 20:23

luxx schreef:
en dan is meteen ook het schaduw-account [ander topic] probleem opgelost. Knipoog Haha!

Klopt Lachen Schaduwaccounts worden dubbel belast, tegen 3 euro per account Lachen Anders wordt het zo'n hongerloontje voor de moddies... Vooral omdat er weer een stel bijkomt Haha!

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 20:33

Het Moddie-schap wordt steeds leuker Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 20:57

Sugarmiss"]
Als de Bokkers mijn salaris betalen wil ik best een hele zakelijke Mod worden Clown
[/quote]
Wat een rare reactie, ik zei namelijk dit:

[quote="Lovely schreef:
Zakelijkheid houdt met name in dat dingen minder persoonlijk moeten zijn.

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 21:06

Persoonlijk ben ik als ik Bokker ben onder Bokkers (ook als Mod)
Zakelijk ben ik als ik diensten lever tegen betaling Lachen
Lijkt me niet zo'n rare reactie, maar zoveel mensen zoveel meningen.

Kayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 21:29

Billy schreef:
Ik stel me dus ook niet teveel voor van de nieuwe mods, want mensen met een eigen mening die ook nog assertief zijn hebben ze liever niet.

De tijd zal het leren... alleen is de vraag hoeveel tijd, nog een week, een maand, een jaar? Tong uitsteken

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 21:37

De tijd om het te leren is niet vast te stellen... De tijd om te leren hoelang het nog duurt voor we weten wanneer de moddies bekend worden wel... Hoop ik Scheve mond

Kayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 21:48

Nou ik bedoelde dat de tijd zal leren of Billy gelijk heeft wat betreft de nieuwe mods Haha!

Elles

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 23:33

Billy schreef:
Ik stel me dus ook niet teveel voor van de nieuwe mods, want mensen met een eigen mening die ook nog assertief zijn hebben ze liever niet.

Conclusie: de mensen die uiteindelijk als mod worden toegevoegd, zijn volgens jou dan dus automatisch monddode (is dat een Nederlands woord Verward ) meelopers? Leuk om te weten, voor dat groepje mensen... Scheve mond

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 23:36

Ach, gezien het salaris dat er tegenover komt te staan... Knipoog

[FZ] Overpeinzing bokt en gebruikers...

Lees dat eens, ik ben het volledig met Heike eens... Je komt nou eenmaal niet onder regels uit, en als die regels inhouden dat je, om maar even iets te noemen, als mod een voorbeeldfunctie hebt oid... Sja, het zij zo. Je kunt never nooit niet iedereen tevreden stellen. Vergelijk het desnoods met politiek: Iemand die lid wordt van de PvdA heeft duidelijk een zijde gekozen, maar blijft toch een eigen mening hebben... Hij zal hem echter niet zomaar, ondoordacht, uiten, gezien de mogelijke gevolgen...

Elliot

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 23:37

Dat was meer een aanval op de huidige modjes lijkt mij, je kunt iemand niet beoordelen op iets dat diegene nog niet gedaan heeft Knipoog

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 23:54

Elles"]
[quote="Billy schreef:

Conclusie: de mensen die uiteindelijk als mod worden toegevoegd, zijn volgens jou dan dus automatisch monddode (is dat een Nederlands woord Verward ) meelopers? Leuk om te weten, voor dat groepje mensen... Scheve mond
[/quote]

Dat staat er naar mijn mening niet. niet monddood, maar waarschijnlijk ook niet de meest assertieve.

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-04 01:55

Bart is een week soort van weg geweest en dus is er weinig aan het Mod verhaal gebeurd. Wel is er nog driftig gebruik gemaakt van de mogelijkheid om suggesties te geven of te veranderen. We hebben een aantal interessante stats gemaakt van de voorkeuren van de mensen en zijn ons aan het beraden over welke users we gaan benaderen. Meer nieuws volgt binnenkort. Ik hoop het grootste deel voor het einde van de week af te kunnen ronden. Overigens is de kans redelijk groot dat we het modteam gefaseerd uitbreiden. Dus b.v. met iets van 3 of 4 mods tegelijk zodat we het team niet ineens verdubbelen wat weer tot gevolg heeft dat we de nieuwe mods niet goed wegwijs kunnen maken. Maar goed, er komt snel meer nieuws Knipoog

Maarten

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 10:15

Ik vind het een beetje jammer dat de moddies als weinig assertief worden beschouwd wanneer ze in overleg zijn over het beleid van bokt. Wij weten namelijk niet hoe het overleg plaats vindt en wat voor zaken besproken/overlegd worden en (zeker niet onbelangrijk) in wat voor hoedanigheid dit overleg plaatsvindt. Voor het zelfde geld lopen de gemoederen tussen de moddies hoog op tijdens bepaald overleg en zijn mensen wel assertief in dit overleg.

Een ander punt wat denk ik tekenend is voor de strategie-bepaling van bokt: stel dat je als moddie een bepaald idee hebt en je gooit dit in de groep, om dat idee te verwezenlijken moet je mensen meekrijgen die op dezelfde manier denken als jij. Lukt je dat niet om met je argumenten mensen mee te krijgen, jammer dan, dan geldt toch het recht van de meerderheid en zul je je er bij neer moeten leggen. Deze meerderheid hoeft niet perse gevormd te zijn omdat iedereen maar meeloopt met de rest. Het kan ook gewoon zijn omdat deze meerderheid dezelfde mening deelt. Kom je als mod steeds vaker tot de conclusie dat je de mening van de rest niet deelt dan pas je dus niet in het team en ben je niet geschikt om de strategie die is uitgewerkt tot uitvoer te brengen. Je moet tenslotte wel kunnen samenwerken met de rest van het team en ik denk dat het daarom gaat bij de selectie van de mods. Volgens mij heeft assertief zijn of niet daar niets mee te maken. Maar waarschijnlijk zien andere mensen dat weer helemaal anders Haha! zoveel mensen, zoveel ideeën Knipoog

SuperPepeijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 12:32

misschien reden te meer om dat overleg openbaar te maken maarten. dat gevoel dat er geen assertiviteit is binnen het team komt niet uit de lucht vallen natuurlijk.

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 12:50

Overleg openbaar maken zal alleen maar lijden tot een kampverdeling in users die het met modA eens zijn en niet met modB
Vervolgens wordt modA voor rotte vis uitgemaakt door de aanhangers van modB en vice versa. Lijkt me een slecht systeem.

Botervlieg

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 12:57

Hoe overleg plaatsvindt is helemaal niet interessant voor gebruikers.
Wèl de resultaten die naar buiten komen.
Weinig tot geen resultaten leidt - al dan niet terecht - al gauw tot
de veronderstelling dat er dan ook niks gebeurt binnen Het Team, resp.
gebrek aan assertiviteit en /of meeloperij van individuele deelnemers.

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 13:09

Ik denk dat het wel of niet resultaten naar buiten brengen geen invloed heeft op het gevoel van gebruikers over meeloperij van mods. Aangezien de resultaten toch eengezind naar buiten zullen worden gebracht.

De veronderstelling dat er niets gebeurt hangt uiteraard wel af van de activiteit richting gebruikers Lachen

Botervlieg

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 14:33

Zeg je nou niet met andere woorden vrijwel hetzelfde als ik ? Haha!

........................................................ Afbeelding

Inderdaad, aardige combi.

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 14:41

Ehm nee Haha!