Ik wist het! Jullie zeiden dat smileys Zijn veranderd in zinnetjes wist al gelijk 1 april, ze zijn er gelukkig weer
Jolliegirl schreef:En weer klaar.Wat een rust.ah speciaal op gewacht omdat je anders niet kon slapen?
ariannexrich schreef:Ik wist het! Jullie zeiden dat smileys Zijn veranderd in zinnetjes wist al gelijk 1 april, ze zijn er gelukkig weer Wat een lumunieuze gedachtenflits van je! lacht je niet uit maar toe
Bij deze team: bedankt voor enkele momenten (dat ik online was) genieten van de 1 april grap. Moet idd veel werk geweest zijn. En bedankt om er weer getuige van te zijn geweest wie ook weer de azijnpissers van bokt ook al weer waren .....
Is er eigenlijk een lijstje met welke smileys hoe werden genoemd?Ik kon de meeste niet ontcijferen en had geen tijd om ergens met smileys te reageren.
saskiakefie schreef:Jolliegirl schreef:En weer klaar.Wat een rust.ah speciaal op gewacht omdat je anders niet kon slapen? Ja..Kon er niet van slapen.. Was zo verdrietig.Haha neehoor. Vond t gewoon irritant.Maar was toch de hele dag druk, dus heb er geen last vam gehad
SmidjeJollie schreef:Is er eigenlijk een lijstje met welke smileys hoe werden genoemd?Ik kon de meeste niet ontcijferen en had geen tijd om ergens met smileys te reageren.Dat lijkt mij wel leuk om terug te kijken ja.Hoop dat ze dat nig gaan doen.