Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Amanda schreef:Geen groter vermaak dan leedvermaak. En daaruit blijkt ook: wat je ook doet, je doet het nooit goed.papagroom schreef:Nou nou .....wat een toestand hier zeg.
Er is een mod stout geweest.
We zijn allemaal wel eens stout.
Gewoon mod af zijn is straf genoeg.
Een ban is niet nodig.....ze kan haar neus hier immers met goed fatsoen voorlopig toch niet laten zien.
De opgelopen imago schade is al straf genoeg..... vind ik dan..
Wat een heerlijke nuchtere post
Maar ik denk dat je hier een heel goed punt hebt.
papagroom schreef:Nou nou .....wat een toestand hier zeg.
Een ban is niet nodig.....ze kan haar neus hier immers met goed fatsoen voorlopig toch niet laten zien.
Gooiske schreef:De mod heeft niet goed gehandeld, dat is een ding wat zeker is.
Maar...
Zou het niet wat zijn om de regels aan te passen?
Ik begrijp dat het vaak genoeg voor komt, dat mensen hun mening(en) herzien, en liever gedane uitspraken zouden zien verdwijnen van een topic.
Nou begrijp ik, dat het verwijderen van hele topics niet mogelijk is.
En ook begrijp ik dat, om topics kloppend te houden, je daar niet zomaar eenmaal geschreven stukjes kan verwijderen.
Maar het zal best prettig zijn dat je iets wat onder jou naam geschreven is, later onder anoniem kan zetten, dan blijft het topic wel kloppend en bestaan, maar staat jou naam er niet meer onder.
Ik kan me best voorstellen dat je nu anders over iets denkt dan over 1 of 5 of over 10 jaar, en als dan jou naam er onder staat kun je je wel diep schamen dat je ooit zoiets gezegd hebt, ik vind het niet nodig dat je dan je levenlang daarmee achtervolgt kan worden of aan de schandpaal moet.
kiki1976 schreef:papagroom schreef:Nou nou .....wat een toestand hier zeg.
PPG wederom mis ik op jouw post weer de vind ik leuk knop
Amanda schreef:Waarom moet iemand sowieso een mening vormen als hij/zij geen complete informatie heeft?
Dat ligt toch ook echt bij die persoon zelf en blijkbaar is een mening vormen heel menselijk, ook als een andere partij er voor kiest om niet de volledige informatie te delen, om welke reden dan ook.
cobiie schreef:sneeuwpop schreef:Verwacht wel dat de animo om mod te worden wel minder wordt, zoals bokt met zijn collega's om gaan..
Of meer, je krijgt iig 1 mogelijkheid om je berichten op te schonen.