Tweakers... Kan dat niet weg?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-13 16:08

HTM schreef:
Ethirty schreef:
PS. Zag ik nu serieus dat de starter van dit relaas zich aangemeld heeft voor de meating, of is er iemand opstandig aan het doen?

Volgens mij is er nu te lezen dat het echt serieus is :')

Dan heeft iemand haar zeker een schepje gegeven om het zand uit haar mmmmhmhmhmhm te scheppen.

Hannah <3

HTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-13 16:09

lieveli schreef:
Dan heeft iemand haar zeker een schepje gegeven om het zand uit haar mmmmhmhmhmhm te scheppen.

_O- _O- _O-

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-13 16:09

Ethirty schreef:
Ik zit hier met verbazing te lezen hoe groot de weerstand bij sommigen is tegen een paar tweakers die zich hier aanmelden. De meesten van ons zijn echt wel beschaafde mensen hoor. Rotte appels heb je overal. En als ik zie hoe het nu stormloopt met de plannen voor een fysieke bijeenkomst, dan kan je dat toch alleen maar leuk vinden?! Wie weet wat voor vriendschappen (of meer) er opbloeien. En zo niet, dan hebben we met zijn allen vast een gezellige dag gehad.

Ik ben zelfs van plan om weer eens te gaan paardrijden. Is meer dan 20 jaar geleden dat ik op een paard zat.

PS. Zag ik nu serieus dat de starter van dit relaas zich aangemeld heeft voor de meating, of is er iemand opstandig aan het doen?

Is dit serieus :')?

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-13 16:14

Ik heb denk ik wel 50 mensen gesproken via de chat en allemaal hartstikke aardig :) Geen een met verkeerde bedoelingen oid.

Zag ook twee tweakers in een topic serieus goed advies geven en meedenken, dus ik heb er totaal geen problemen mee :)

Anoniem

Re: Tweakers... Kan dat niet weg?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-13 16:19

Ook ik zag zojuist Jolliegirl op de lijst met aanmeldingen voor de meeting staan... Heeft zij zichzelf hiervoor opgegeven of heeft iemand haar erop gezet? In het eerste geval zou ik willen zeggen: Jolliegirl, wat denk je ermee te bereiken nu die meeting te gaan bezoeken? Mocht Jolliegirl niet zichzelf hebben aangemeld zou ik 't een lage streek vinden van wie-dan-ook.

Ethirty

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-13 16:19

_San87_ schreef:
Ethirty schreef:
Ik zit hier met verbazing te lezen hoe groot de weerstand bij sommigen is tegen een paar tweakers die zich hier aanmelden. De meesten van ons zijn echt wel beschaafde mensen hoor. Rotte appels heb je overal. En als ik zie hoe het nu stormloopt met de plannen voor een fysieke bijeenkomst, dan kan je dat toch alleen maar leuk vinden?! Wie weet wat voor vriendschappen (of meer) er opbloeien. En zo niet, dan hebben we met zijn allen vast een gezellige dag gehad.

Ik ben zelfs van plan om weer eens te gaan paardrijden. Is meer dan 20 jaar geleden dat ik op een paard zat.

Wat, mijn hele verhaal of alleen de PS?

HTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-13 16:21

Nouks schreef:
Ook ik zag zojuist Jolliegirl op de lijst met aanmeldingen voor de meeting staan... Heeft zij zichzelf hiervoor opgegeven of heeft iemand haar erop gezet? In het eerste geval zou ik willen zeggen: Jolliegirl, wat denk je ermee te bereiken nu die meeting te gaan bezoeken? Mocht Jolliegirl niet zichzelf hebben aangemeld zou ik 't een lage streek vinden van wie-dan-ook.

Ik zit het daar een beetje te volgen, aangezien ik de link daar voorbij zag komen, maar haar Facebook kwam ook al voorbij.

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-13 16:22

_San87_ schreef:
Nou, ik kan erover meepraten...

Ben je geband? Y;(

milou123

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-13 16:22

Nouks schreef:

Amen.

milou123

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-13 16:23

Iris82 schreef:
_San87_ schreef:

Ben je geband? Y;(

Net niet geloof ik. :')

MueR

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-13 16:27

brilsmurf00 schreef:
Op tweakers worden topic gesloten, mensen gebanned. Als de crew op het jaarlijkse weekendje weg is dan worden er overal reltopics geopend :')

Pff.. jullie reltopics tijdens de MoaM zijn al jaren meer "omdat het moet" dan "omdat het kan". Vast omdat we ook op de MoaM gewoon internet hebben.. slapjes hoor.

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-13 16:28

Soms heeft een grap zn beste tijd gehad dus. ;)

Maar imho B&B nog niet. Al ben ik wel benieuwd naar statjes.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-13 16:29

Ethirty schreef:
_San87_ schreef:

De PS.

Iris82 schreef:
_San87_ schreef:

Ben je geband? Y;(

Nee :P. Mijn Mede-Tweaker in crime wel :P.

Remark

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-13 16:32

Ik vind die bokt aprilgrap erg leuk bedacht en ben van mening dat ze de site gewoon in de lucht moeten houden!
Maar ook ik zat me al weer helemaal klem te ergeren aan die tweakers die zich hier aanmelden...
Die chat was toch juist om kennis te maken? Waarom dan ook nog op bokt jezelf voorstellen?

Echt erg jammer!

brilsmurf00

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-13 16:35

Ik ben nu wel benieuwd naar de topics op bokt.nl waar tweakers actief in zijn. Het forum is zo groot en onoverzichtelijk dat ik ze niet heb kunnen vinden :')

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-13 16:36

Zoek een Tweakert op in de ledenlijst of kijk in het topic op VN en zoek op zn berichten. :j

Ethirty

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-13 16:38

_San87_ schreef:
Ethirty schreef:

De PS.

Ik was heul serieus, maar ze is er weer vanaf. Denk dat iemand flauw deed. Sommigen weten gewoon niet wanneer ze moeten stoppen.

chevax

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-13 16:40

Waar mensen zich druk om kunnen maken! Heb juist enorm moeten lachen om de posts van, over en met Tweakers. Prima vermaak hoor, zat alleen op mijn hotelkamer en had zo wel iets leuks om te lezen. Als je je er aan ergert, lees je het toch niet? Ik heb zelf bijvoorbeeld niet zoveel met SBS6, maar ik heb toch nog nooit een mailtje gestuurd dat ze de boel maar moeten opdoeken... :P

Ben trouwens wel erg benieuwd of het nu echt zo storm heeft gelopen met vunzige pb's, heb er (muv dit topic) niets over gehoord.
Laatst bijgewerkt door chevax op 04-04-13 16:40, in het totaal 1 keer bewerkt

N0a

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-13 16:40

Nou, wat een grap. Dat mensen misbruik maken van andermans gegevens vind ik zo misselijk! Ik keek net eens op die lijst om te zien of ze er daadwerkelijk op stond, ze was er gelukkig alweer vanaf.

Overigens viel het me op dat er serieus 10 dames zijn en 30 kerels. My god :') bevestigd wel weer het tweaker imago :P

brilsmurf00

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-13 16:46

N0a schreef:
Nou, wat een grap. Dat mensen misbruik maken van andermans gegevens vind ik zo misselijk! Ik keek net eens op die lijst om te zien of ze er daadwerkelijk op stond, ze was er gelukkig alweer vanaf.

Overigens viel het me op dat er serieus 10 dames zijn en 30 kerels. My god :') bevestigd wel weer het tweaker imago :P

of de computerkwaliteiten van vrouwen := :*

Ethirty

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-13 16:49

N0a schreef:

Ik begreep dat er nog een grote groep Bokkers wel interesse had, maar zich overduidelijk nog niet hebben ingeschreven. Want als dat zo is (ik kan niet bij jullie topic) dan praat je ineens over meer vrouwen dan mannen ;)

HTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-13 16:52

Ethirty schreef:
N0a schreef:

Ik begreep dat er nog een grote groep Bokkers wel interesse had, maar zich overduidelijk nog niet hebben ingeschreven. Want als dat zo is (ik kan niet bij jullie topic) dan praat je ineens over meer vrouwen dan mannen ;)

Volgens mij durven veel dames nog niet.
Mede omdat sommige denken dat er alleen mensen van 20 komen.
De lijst er is er wel te zien dat dit niet zo is.

En veel dames durven niet alleen :(:)
Toch bang voor die mannen

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-13 17:11

Nouks schreef:

hahaha stelletje grapjassen.
Dat heb ik dus niet gedaan. ;)

Lage streek dus. Mensen beginnen persoonlijk te worden.. Héérlijk! :)
Weet ook niet waar dit vermeld staat dat ik mee zou gaan, dus lekker laten gaan.

Ik heb een vriend, ben daar gelukkig mee, dus wat heb ik op een meeting te zoeken...

vanLotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-13 17:15

kijk en zo gaat de lol er inderdaad gauw vanaf... :oo
oh, 't is een 'meating', zelfs.

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-13 17:17

De grootste trieste zitten in dit topic te gallen en persoonlijk op de man te spelen. :)