Monddood

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 18:00

Magrathea schreef:
Pfft...

Wille alle mensen die het blijkbaar zo erg vinden hier op Bokt, mij voor de grap eens uitleggen wat ze hier nog doen? :+

Dat vraag ik me ook af... :=

jodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 18:15

Magrathea schreef:
Pfft...

Wille alle mensen die het blijkbaar zo erg vinden hier op Bokt, mij voor de grap eens uitleggen wat ze hier nog doen? :+

Ik kom af en toe even kijken of er niet iemand op mijn advertentie gereageerd heeft en of er nog overlevenden zijn in een ooit zo gezellig huiskamer topic.Helaas is iedereen verdwenen... -O-

}:0 }:0 :+

cherie78

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 18:16

mika11 schreef:
amykimmie schreef:
Waarom? Het is toch mijn mening dat ik vind dat er weinig humor meer is op bokt, mag dat niet gezegd worden?

Wat mij betreft wel, nu zeg je het toch ook, zonder dat iemand er zich aan kan storen. :D
Ik denk dat Nynke daar dan ook gelijk in heeft, als ik jou irl had gezien en hoe je het had bedoeld, had ik het waarschijnlijk anders opgevat.
Dat is gewoon zo, de intentie van een bericht komt soms heel anders over, dan hoe je het zelf bedoelt.

Het is vaak op Bokt "handig" als er een verduidelijking van een post bij gezet wordt :D
Precies hoe die post bedoeld wordt en niet voor allerlei uitleg vatbaar is :+

nynke55

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 18:37

Hier mag wat mij betreft op gemod worden:
Westernzadel, hoe aanschaf?

Dit loopt echt de spuigaten uit.

flooooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 18:39

papagroom schreef:
Dank je Maaike....ennuh...op poetsplaats heb i meer posts staan als hier hoor.

Hahah onder dezelfde naam? Want dan wordt ik daar stil meelezer/aanbidder van jou berichten. :P

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 18:42

Magrathea schreef:
Zo bedoel ik het dus niet!

Ik vraag het me gewoon oprecht af. Ik hoor zoveel ontevredenheid, terwijl dat niet nodig is. Als ik een bepaalde openbare plaats niet leuk vind ga ik er niet meer naartoe, zo simpel is het :)
Dus ik vraag me af waarom deze bokkers die blijkbaar erg ontevreden zijn, hier nog wel willen blijven. Blijkbaar is er toch nog wel het een en ander dat wel leuk is :)
Ik ben er gewoon benieuwd naar. Vind het namelijk jammer dat er zoveel negativiteit heerst terwijl ik het onwijs naar mijn zin heb op Bokt

Ik vind Bokt een leuk tijdverdrijf met als gemeenschappelijke deler: paarden. Door omstandigheden heb ik soms even een periode wat meer tijd om te bokken/internetten. Soms blijf je in een topic wat langer hangen en dan wordt er wel eens off-topic gegaan of (discutabele) grapjes gemaakt. Ik vind het ook helemaal niet erg als topics (een beetje) uit de hand lopen, zeker niet in topics waar volwassenen zitten. Ik kom op meer fora, nergens wordt ingegrepen, terwijl op sommige fora echt de meest vreselijke dingen worden geroepen. Dat hoeft van mij zeker niet, alleen vind ik Bokt doorslaan naar de andere kant. Ik vind het OW/Ban-systeem zwaar overtrokken en weinig nut hebben. Immers het gros van de gebanden maakt een SA aan en bokt vrolijk verder. Sowieso kan men te allen tijden nog meelezen, behalve dan de HK. Verder vind ik het Ban-systeem niet transparant en IMO (misschien) niet altijd even objectief.

En opmerkingen als: wat doe je hier dan nog, vind ik respectloos tegenover gebruikers en bevestigt mijn gevoel van kleuterklas en het is zeker niet klant/gebruikersvriendelijk (als je daarover kan spreken). Ik ben volwassen en als ik het ergens niet mee eens ben in de echte wereld zeg ik het, dus hier maak ik ook gewoon gebruik van mijn recht op vrijheid van meningsuiting, nergens ben ik onbeschofd, dus wat is het probleem? En nu bedoel ik niet jouw opmerking Magrathea, ik geloof best dat jij je dat oprecht afvraagt, maar ook bokkers die dan zo'n opmerking "bijvallen", dat zijn dan "wanna-be-moderators" denk ik dan. ;)

Angela

Re: Monddood

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 19:02

Even heel kort over het gummen: prima dat er algemeen over gummen gesproken wordt, goede discussie :j

Het op 1 "geval" betrekken is niet de bedoeling, omdat het dan het bespreken van een specifiek ingrijpen is. Ben je het niet eens met een specifiek "geval"? Neem dan even contact op met de betreffende moderator. Algemeen vind ik het hier nu een fijne discussie, waarvan ik hoop dat deze op een fijne manier voortgezet kan worden :j

papagroom

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 19:17

maai_ke schreef:
papagroom schreef:
Dank je Maaike....ennuh...op poetsplaats heb i meer posts staan als hier hoor.

Hahah onder dezelfde naam? Want dan wordt ik daar stil meelezer/aanbidder van jou berichten. :P

Papagroom heet op elk forum papagroom

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 19:22

maar weet je wat ik dan ook erg vind? dat je op poetsplaats ook gewoon kan roddelen over bokt. en dat je kan vertellen hoe stom het is of dom! dat is zo belachelijk!

nynke55

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 19:25

Angela schreef:
Even heel kort over het gummen: prima dat er algemeen over gummen gesproken wordt, goede discussie :j

Het op 1 "geval" betrekken is niet de bedoeling, omdat het dan het bespreken van een specifiek ingrijpen is. Ben je het niet eens met een specifiek "geval"? Neem dan even contact op met de betreffende moderator. Algemeen vind ik het hier nu een fijne discussie, waarvan ik hoop dat deze op een fijne manier voortgezet kan worden :j

Hele leuke discussie! Zo leuk dat ik straal vergeten ben om de paarden uit de wei te halen. 8)7

Maar even een vraagje, mogen we alleen geen ban's en PB's ed bespreken of geld dat ook voor de lopende topics?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 19:28

Magrathea schreef:
Pfft...

Voor tijdverdrijf, voor de lol...daarom zeg ik ook, ik mis de humor....en die humor is met het badwater weggegooid, want bokkers die durven te kaatsen, worden weggeband. Er is een tendens ontstaan dat bokkers en het valt mij op nieuwere bokkers en bokkers met weinig berichten er juist zo een aanstoot aan geven....lange tenen hebben en er wordt nogal erg snel getemt....

Ik constateer een nieuw soort rellen, maar dan in de vorm van de weegschaal op tafel, woorden er op leggen of een opgevallen pikantie bokker er op leggen en temmen maar...hierdoor is een sfeer ontstaan waardoor alles erg afgevlakt is, er een soort, o daar heb je 'm weer, even opletten en hups alles meteen in het negatieve trekken.

Maar misschien heb je wel gelijk, zit ik hier al te lang. Ter vermaak en lering is het steeds minder...

SWP

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 19:29

Ik heb leuke tips aan bokt te danken, dat is denk ik voor de meesten in eerste instantie de reden om hier te gaan lezen en posten. Maar als je hier vaker komt ga je mensen herkennen, zeker diegenen die op de voorgrond treden, de een is heel kundig, de ander heel grappig, weer een ander brutaal.
Aan hun ga je wennen, dus open je bokt en is het een soort van thuiskomen.
Een groot aantal daarvan zijn nu geband, en die (ik kan alleen vor mijzelf spreken) mis ik dan.
En dat is voor mij het grootste gevoel van onvrede.
En ik ga toch denken had dat nou nu net niet even anders gekund, en moest die ban er nu echt komen?

Shellyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 20:08

papagroom schreef:
@ schelieke.....
De reactie op het mevrouw voorval,zag ik als een door een mod uitgevoerde persoonlijke aanval op de schrijver van dat bericht.
Immers schrijver is een zeer formeel heer,die zn uiterste best doet om alles bijzonder onderbouwd,en verzorgt ,op het scherm te typen,ik weet ook zeer dat hij dit als zeer krenkend ervaren heeft.
Eigenlijk,had de betreffende mod wat mij betreft een sturende PB mogen ontvangen.
(Het valt nog niet mee ,,geen namen noemen,,

Oh Papagroom, als dat eens mogelijk was om een mod een sturende PB of een ban cq bot op te leggen. Gegarandeerd dat er al vele uitgerangeerd waren. ;)

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 22:05

_Maureen_ schreef:
maar weet je wat ik dan ook erg vind? dat je op poetsplaats ook gewoon kan roddelen over bokt. en dat je kan vertellen hoe stom het is of dom! dat is zo belachelijk!

Dit is volledig offtopic, heeft niets met het onderwerp in dit topic te maken. Ga op PP vertellen dat je het stom of dom vindt dat daar geroddeld wordt maar hier heeft het weinig nut. ;)

papagroom

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 22:18

Electra63 schreef:
_Maureen_ schreef:

Dit is volledig offtopic, heeft niets met het onderwerp in dit topic te maken. Ga op PP vertellen dat je het stom of dom vindt dat daar geroddeld wordt maar hier heeft het weinig nut. ;)

En dan kan ze meteen ondervinden hoe zelfregulering werkt.

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 22:25

papagroom schreef:
En dan kan ze meteen ondervinden hoe zelfregulering werkt.

Dat moet je natuurlijk wel aankunnen ;)

Dat is vaak het probleem, men heeft kritiek/commentaar en als je dat dan terugkrijgt dan is men boos!

papagroom

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 22:32

sja....wie uitdeelt moet ook kunnen incasseren.

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 22:33

papagroom schreef:
sja....wie uitdeelt moet ook kunnen incasseren.

Ja, maar dat leer je pas op "oudere" leeftijd :P

papagroom

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 22:35

Maar niet hier,daar krijg je de kans niet voor.
Hier wordt de jeugd af en toe wat te veel ge pamperd

nynke55

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 22:39

papagroom schreef:

Oef, dan heb jij het topic Leraren pesten nog niet gelezen.

ShauniBef

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 22:40

nynke55 schreef:
papagroom schreef:

Oef, dan heb jij het topic Leraren pesten nog niet gelezen.

Wilde het net zeggen _O- _O-

ShauniBef

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 22:40

nynke55

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 22:41

Great minds en zo... :D

Angela

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 22:42

*vraagt om zelfregulatie richting ontopic* O:)

ShauniBef

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 22:43

Angela schreef:
*vraagt om zelfregulatie richting ontopic* O:)

Sorry.... O:)