Magrathea schreef:Pfft...
Wille alle mensen die het blijkbaar zo erg vinden hier op Bokt, mij voor de grap eens uitleggen wat ze hier nog doen?
Dat vraag ik me ook af...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Wille alle mensen die het blijkbaar zo erg vinden hier op Bokt, mij voor de grap eens uitleggen wat ze hier nog doen?
mika11 schreef:amykimmie schreef:Waarom? Het is toch mijn mening dat ik vind dat er weinig humor meer is op bokt, mag dat niet gezegd worden?
Wat mij betreft wel, nu zeg je het toch ook, zonder dat iemand er zich aan kan storen.![]()
Ik denk dat Nynke daar dan ook gelijk in heeft, als ik jou irl had gezien en hoe je het had bedoeld, had ik het waarschijnlijk anders opgevat.
Dat is gewoon zo, de intentie van een bericht komt soms heel anders over, dan hoe je het zelf bedoelt.
Magrathea schreef:Zo bedoel ik het dus niet!
Ik vraag het me gewoon oprecht af. Ik hoor zoveel ontevredenheid, terwijl dat niet nodig is. Als ik een bepaalde openbare plaats niet leuk vind ga ik er niet meer naartoe, zo simpel is het
Dus ik vraag me af waarom deze bokkers die blijkbaar erg ontevreden zijn, hier nog wel willen blijven. Blijkbaar is er toch nog wel het een en ander dat wel leuk is
Ik ben er gewoon benieuwd naar. Vind het namelijk jammer dat er zoveel negativiteit heerst terwijl ik het onwijs naar mijn zin heb op Bokt
Angela schreef:Even heel kort over het gummen: prima dat er algemeen over gummen gesproken wordt, goede discussie
Het op 1 "geval" betrekken is niet de bedoeling, omdat het dan het bespreken van een specifiek ingrijpen is. Ben je het niet eens met een specifiek "geval"? Neem dan even contact op met de betreffende moderator. Algemeen vind ik het hier nu een fijne discussie, waarvan ik hoop dat deze op een fijne manier voortgezet kan worden
papagroom schreef:@ schelieke.....
De reactie op het mevrouw voorval,zag ik als een door een mod uitgevoerde persoonlijke aanval op de schrijver van dat bericht.
Immers schrijver is een zeer formeel heer,die zn uiterste best doet om alles bijzonder onderbouwd,en verzorgt ,op het scherm te typen,ik weet ook zeer dat hij dit als zeer krenkend ervaren heeft.
Eigenlijk,had de betreffende mod wat mij betreft een sturende PB mogen ontvangen.
(Het valt nog niet mee ,,geen namen noemen,,
_Maureen_ schreef:maar weet je wat ik dan ook erg vind? dat je op poetsplaats ook gewoon kan roddelen over bokt. en dat je kan vertellen hoe stom het is of dom! dat is zo belachelijk!
Electra63 schreef:_Maureen_ schreef:maar weet je wat ik dan ook erg vind? dat je op poetsplaats ook gewoon kan roddelen over bokt. en dat je kan vertellen hoe stom het is of dom! dat is zo belachelijk!
Dit is volledig offtopic, heeft niets met het onderwerp in dit topic te maken. Ga op PP vertellen dat je het stom of dom vindt dat daar geroddeld wordt maar hier heeft het weinig nut.