Nuage schreef:Ik ga proberen nog te reageren. Wellicht is mijn onderschrift opgevallen, zit momenteel veel in het ziekenhuis vanwege complicaties. Het echte leven gaat dus even voor.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nuage schreef:Ik ga proberen nog te reageren. Wellicht is mijn onderschrift opgevallen, zit momenteel veel in het ziekenhuis vanwege complicaties. Het echte leven gaat dus even voor.
quera schreef:Feria schreef:Ik heb eigenlijk nu pas door dat HP permanent geband is![]()
Ik dacht al hem te missen hoor, nergens geen grappige opmerkingen meer.
Op PP heb ik ook kunnen lezen waarvoor HP allemaal geband geweest is in het verleden en echt ik begrijp het niet! Er zijn andere irritant pratende mensen die permanent geband zouden moet worden, maar die krijgen dan een ban van een week ofzo.
Maar goed
Dit gaat niet alleen over hp maar over het algemeen.
Doma_clasica schreef:Ik zou haast medelijden met je krijgen vanwege je negativiteit.
Doma_clasica schreef:Nuage, ik had al een vermoeden dat dit topic was aangemaakt omdat HP een ban heeft gekregen.
Tja, als je met al je posten op het randje gaat zitten kun je verwachten dat je een ban gaat krijgen. Posters die steeds op of over het randje gaan missen de meeste bokkers doorgaans niet.![]()
Persoonlijk mis ik de banlijst niet echt. Mocht ik iemand 'missen' op het forum dan is een kijkje in het profiel van die bokker al genoeg en je weet of deze een ban heeft of niet. Maar als de banlijst wel terug komt vind ik dat ook prima.
Bandida schreef:Electra63 schreef:IMO is de grens moeilijk te bepalen wat (on)toelaatbaar is.
Je hebt toch een goeie graadmeter aan wat in het echte leven als beleefde communicatie geldt?
BaileyMix schreef:Och missen doe ik hem nietSnap ook wel waarom die gebant is. De rest ken ik ook niet zo goed, maar kan me voorstellen dat als je betrokken bent bij de situatie en je serieus iemand op het forum 'mist' (jezus
) dat dan wat transparantie wel fijn is.