Ik was lekker onorigineel. En niet iedereen zal de HTML verwijzing snappen maar bla.Hiervoor stonden een paar zinnetjes uit een Pink Floyd liedje en de tekst 'Huiswerk is voor mietjes. NET ALS BROEKEN.'
Hilarisch topic. Sommige zinnen zijn echt leuk Deze vind ik nog altijd geniaal: "Wie zijn kind benzine voert, mag niet roken als het boert."
Hihi dankjullie Ik probeer eigenlijk met regelmaat te wisselen... Neem mezelf gewoon niet zo super serieus ofzo
Winged schreef:Hihi dankjullie Ik probeer eigenlijk met regelmaat te wisselen... Neem mezelf gewoon niet zo super serieus ofzo Geslaagd!
Die van geerte, helemaal bovenaan op deze pagina, heb ik 3 keer gelezen voor ik die snapte, maar ik vind 'm wel leuk!
Se7entje:Ik zou er een r instoppen bij gandmas, ik moest echt een paar keer lezen voor ik door had wat een gandmas was.
_Natasja_ schreef:Se7entje:Ik zou er een r instoppen bij gandmas, ik moest echt een paar keer lezen voor ik door had wat een gandmas was. Och verrek... Nou zie ik t ook ja
stephanie404 schreef:Ik hoef geen prins op het witte paard. Shrek op een ezeltje is ook goed die is leuk