Ik heb nog gevraagd waarom het dan niet anders kan, maar hier is nog niet op gereageerd.
Een poll lijkt me niet eens meer nodig, denk dat de meningen wel vrij duidelijk zijn

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Oscar schreef:Een poll heeft geen nut want het gaat er in dit geval niet om wat iedereen graag zou willen, maar wat er mogelijk is. Het voormalige EA komt in elk geval niet meer terug, de reden daarvoor is ondertussen al verschillende keren uitgelegd. We zijn wel aan het kijken of we evt. iets kunnen doen om het wat gebruiksvriendelijker te maken, dat heeft even tijd nodig omdat we moeten kijken wat technisch wel en niet mogelijk is.
Ik denk trouwens dat het best een goed idee is om een stukje te schrijven over het maken van goede verkoopfoto's
In de charter en in de mededeling over het opstellen van een goed verkooptopic zou ik het liefst geen grote lappen tekst willen. Mijn voorkeur ligt bij een kort en bondig stuk. Hoe langer het stuk tekst wordt, hoe groter de kans dat iemand af gaat haken omdat er te veel informatie in staat.
Zou het wat zijn om een apart topic te openen over verkoopfoto's en dat we dan een link naar dat topic in de mededeling plaatsen? Of misschien is het mogelijk om een stukje voor de Wiki te schrijven en het daar in op te nemen?
beautygirl schreef:doe me even een pb sturen dan lees ik hem eerder!!!
noekje schreef:Best fijne veranderingen.
Ik ben nu over iemand heen aan het bieden. Alhoewel, is daar wel iemand?