Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nikka schreef:Ik kan me hier weinig bij voorstellen. Bedoel je hiermee het kicken op een stukje status?
Echwel schreef:Bart begin eens met minder te wissen in discussies en laat het een beetje de bokker in zijn/haar waarde, schelden enz is not done
Maar om een gebruiker een ow te geven omdat de andere gebruiker al temt als je maar haar naam noemt en dan zegt persoonlijke aanval, zet kwaad bloed.
Momenteel is de discussie uit bokt weggehaald, zoals ik zei je mag mensen niet eens op een nette manier zeggen dat ze he verkeerd doen.
Nikka schreef:Ik kan me hier weinig bij voorstellen. Bedoel je hiermee het kicken op een stukje status?
Cer schreef:Status?? Laat me niet lachen, zodra je op groen gaat word je voor een hele hoop zaken uitgemaakt waar je echt niet blij van wordt
Wat dat betreft zou anoniem modden wel een uitkomst zijn..
* wijsneusmodus*Gaan we niet offtopic?
BartVB schreef:@nikka; ik bedoel niet een stukje status (daar veranderd ook weinig aan, anoniem een sanctie geven of slotje plaatsen veranderd weinig aan de kleur oid), het gaat puur om het contact met de gebruikers. Over het algemeen hebben de moderators goed contact met de gebruikers in 'hun' forum en vinden ze het prettig dat deze mensen bij hun aan kunnen kloppen bij problemen of vragen. Als je alles anoniem gaat maken dan wordt het allemaal puur een procedureel iets en gaat een groot deel van de 'mens' factor weg. ...
manic schreef:Mee eens. Bokt heeft de neiging roomser als de paus te zijn.Op kassa mogen mensen ook met naam en toenaam genoemd worden dus ik zie niet zo waarom dat hier zo een megaprobleem moet zijn.
Citaat:Van constructieve kritiek waar we iets mee kunnen, tot persoonlijke frustratie die we vaak wel snappen, maar waar we niet altijd de oorzaak van weg kunnen nemen. Ik weet dat het soms anders overkomt (en dat dat één van de dingen is die we moeten verbeteren) maar de constructieve suggesties die in deze en andere topics op FZ voorbij zijn gekomen stellen we ontzettend op prijs.
Op dit moment zitten we aan het begin van de de feestdagen: vanavond de eerste kerstdiners en daarna hebben veel mensen vakantie op weg naar 2011. De komende dagen nemen wij de tijd om ook offline van de feestdagen te gaan genieten. Betekent niet dat we van Bokt verdwenen zijn, wel dat we veel minder op forumzaken zullen reageren. Er zijn natuurlijk wel mods actief, topics blijven gemodereerd worden en constructief commentaar blijft erg welkom.
We zijn druk bezig geweest met het analyseren van wat er is misgegaan en op dit moment misloopt en te kijken welke veranderingen er nodig zijn om dat te verbeteren, hier gaan we maandag mee verder. Daar gaat een plan van aanpak uit voortkomen wat gebaseerd is op de input uit de topics van de laatste tijd, de bezoekersenquête van deze zomer en eigen constateringen. Waarschijnlijk is daar nog meer input van de gebruikers van nodig en zullen we daar binnenkort ook meer op FZ over melden.
Maar voor nu gaan ook wij de rust en gezelschap van familie en vrienden opzoeken, en zullen we om die reden minder online zijn. Dat doet niets af aan de boodschap die uit de recente topics op FZ te halen is: de ontevredenheid van een groep gebruikers is duidelijk, en daar zijn we wat mee aan het doen.