Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
LDRD schreef:Óf mensen die pertinente onwaarheden vertellen (om het woord 'liegen' maar niet in de mond te nemen).
slimmerik schreef:Zullen we dan maar zeggen dat iedere bokker zijn eigen onderzoekplicht heeft of iets waarheid is of niet?

boriskim schreef:Ik vind dat je hèlemaal gelijk hebt! Vandaag heb ik een mega lang topic getiept over mijn lievelingspony, die overleden is. Heb er minstens een half uur aan gewerkt, wat denk je? Wordt er een slotje op gezet omdat het niet mijn eigen pony was!!!! Ik vind het echt belachelijk!!!
slimmerik schreef:boriskim schreef:Ik vind dat je hèlemaal gelijk hebt! Vandaag heb ik een mega lang topic getiept over mijn lievelingspony, die overleden is. Heb er minstens een half uur aan gewerkt, wat denk je? Wordt er een slotje op gezet omdat het niet mijn eigen pony was!!!! Ik vind het echt belachelijk!!!
Als je de verzorgster zou zijn van mijn pony, zou ik dat ook niet zo leuk vinden.
En vond je mijn ava echt zo leuk, dat je hem ongevraagd genomen hebt?
Alet schreef:Misschien moet iedereen zn eigen forum beginnen, heb je het weer kleinschalig. Hoe groter het wordt, hoe meer je van dit soort 'ergernissen' zult krijgen.

Onterecht ? Heb je de bezwarencommissie al ingeschakeld want die mogelijkheid is er dan nl? En voor de rest gewoon temmen hoor als mensen het bloed onder de nagels vandaan halen of nog beter even op
drukken en de stofzuiger of de fiets pakken.boriskim schreef:Ik vind dat je hèlemaal gelijk hebt! Vandaag heb ik een mega lang topic getiept over mijn lievelingspony, die overleden is. Heb er minstens een half uur aan gewerkt, wat denk je? Wordt er een slotje op gezet omdat het niet mijn eigen pony was!!!! Ik vind het echt belachelijk!!!
mag dat echt niet dan?Frantic schreef:Nou, bedankt, jij bent dus een voorbeeld van hoe ik vind dat het hier niet zou moeten, leuk dat je daar zelf de aandacht op vestigt! Je bent er blijkbaar inderdaad trots op dat hier de sfeer verziekt wordt.
Blij voor je dat je je eigen forum zo mag promoten.... ikzelf vind het tijd voor een nieuwe regel.....
Echwel schreef:SyhaxDesy schreef:Grappig dta juist in dit topic zo'n onnodige ruzie ontstaat.
Had ik het in mijn vorige reactie net nog over.. dat de sfeer enz achteruit gaat, dat kun je merken!
Sinds???? dat was al ver voor jouw tijd hier op bokt hoor.