Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nerwen schreef:In willekeurige volgorde: Fasel/Faas, suleilitha, runningkawa, Lovely, SuperPepeijn, Laura, Lia_, Billy, Desiree, Tyrza, Botervlieg, Ann, Faye, CGJ12, MarijeR, Buitenzorg, prompter, ThePast03, QQQQ, Foogul, Apple...
Mensen waar ik graag de berichten van las, maar die ik nu niet meer of nog maar zeer zelden tegenkom.
slimmerik schreef:A_lette je bent pas mod geweest..... dan weet je imo toch waarom de door jou genoemde bokkers niet meer zo in the picture zijn ??
Siets schreef:Wat is bokt dan toch eigenlijk groot, als je dit topic zo doorleest. Veel namen die genoemd worden ken ik, maar ook heel veel niet. Toen RK werd gebanned, kon ik er met mijn verstand niet bij. Dat heeft toen flink indruk gemaakt! Zo kijk je echt tegen iemand op, en van het één op het andere moment is zo iemand helemaal weg.
Ik had 'vroeger' een paar bokkers waar ik veel mee om ging. Dat waren Marye en Delano. Geweldig! Met Delano heb ik veel gelachen, en ik meen dat ik die zelfs nog eventjes op hyves heb gehad. Helaas was het contact met Marye zo ineens afgelopen, omdat ik een poos niet meer op bokt ben geweest. Heb ook zo ontzettend gelachen in het spierballen-topic. Er is toen nog geprobeerd daar weer een soort vervolg op te maken, maar volgens mij is die niet zo lang actief geweest. Maar dat waren tijden!