Tieneke schreef:Dan heb je niet goed gelezen, want zoals Prrrr nu ook zegt: er is wel meer bewijs dan enkel berichten die over en weer gestuurd worden. Dat is meer in het begin al gezegd.
Ik ben momenteel terug aan het lezen om te kijken waar ik wat gemist heb. Geef mij even de tijd

Alane schreef:magda_90 schreef:Dat doe ik dus niet. Nogmaals wat ik eerder ook heb gezegd. Zolang er geen 100% duidelijkheid is mag je deze sancties niet gaan uitdelen en niemand in een kwaad daglicht stellen.
Dat schreef ik ook, als de andere zich niet meldt op geen enkele manier om het te weerleggen, kun je er vanuit gaan dat die persoon geen weerwoord heeft (als ze tenminste op bokt is geweest)
Als ik iets verkoop of ruil, dan behoudt ik mijn verzendcode incl printscreen van tracktrace tot het of al zolang geleden is of de andere zich heeft gemeld dat het ontvangen is.... mocht de ontvanger willen bedonderen heb ik bewijs van verzending.....
Overigens een typ fout van mijn kant, zie het dikgedrukte. En overigens ik behoud de pc's ook net zolang dat de koper alles correct binnen heeft gekregen.