Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
suleilitha schreef:Ik denk dat je het topic dan niet goed hebt gelezen, vooral de reacties van andere bokkers. Triest dat je overkomt alsof je zelfs trots bent dat je zo uit de hoek durfde te komen.... heel sneu.
En voor wat betreft je uitspraak, het is op fora doorgaans niet getolereerd om neer te pennen dat medeforummers zouden moeten worden opgehangen en dat zette jij dus wel neer, Breezy.
breezy302 schreef:zal ik maar eerlijk zijn? dat heb ik gezegt idd ja want in mijn ogen kan je een beest ( wat voor beest dan ook) niet laten verhongeren! als je 13 bent weet je dondersgoed dat een dier eten en water nodig heeft! ik heb het ook echt niet leuk gehad maar ik heb er altijd voor gezorgt dat mijn dieren eten hadden, ookal was het niet het beste voer ( bijv mijn hond 2 dagen lang blikvoer geven) maar ik liet mijn beesten niiet verhongeren!
suleilitha schreef:Mowoah, ik vind ook dat echte rellers mogen worden aangepakt, niks mis mee.
En ook ik vind als iemand nuttig commentaar geeft, dat dat opbouwende kritiek is, en geen afbrekende.
suleilitha schreef:Het is gewoon in en intriest dat die ouders het meiske niet meer verantwoording bijbrengen.
ThePast03 schreef:breezy302 schreef:zal ik maar eerlijk zijn? dat heb ik gezegt idd ja want in mijn ogen kan je een beest ( wat voor beest dan ook) niet laten verhongeren! als je 13 bent weet je dondersgoed dat een dier eten en water nodig heeft! ik heb het ook echt niet leuk gehad maar ik heb er altijd voor gezorgt dat mijn dieren eten hadden, ookal was het niet het beste voer ( bijv mijn hond 2 dagen lang blikvoer geven) maar ik liet mijn beesten niiet verhongeren!
Jij hebt andere ouders en zit niet in dezelfde situatie als dat meisje, dus dat kan en mag je niet als voorbeeld nemen.
Enig idee wat dat meisje meegemaakt heeft en nu nog meemaakt?
Nu stel je weer dat dit soort mensen doodgeschoten mogen worden van jou?
Fijn dat jij de mogelijkheid hebt gehad om voor je dieren te zorgen toen je 13 jaar oud was, nu nog even begrijpen dat er situaties zijn waarin dit voor een 13-jarige absoluut onmogelijk is.
Bovendien hoort een 13-jarige al helemaal niet de eindverantwoording te hebben voor welk dier dan ook.
breezy302 schreef:en verder heb ik na mijn reacties niet meer dat topic bekeken dus ik weet ook niet wat er met dat meisje aan de hand was maar als je bewust dieren mishandeld...
breezy302 schreef:maar ik vind niet dat ik dit topic heb verziekt
crossmonster schreef:Ik ben van mening dat sommige bokkers via internet gewoon net even wat meer hun mening durven door te drammen.
Ze komen een topic binnen, en beginnen te preken, en alles af te kraken.
Vaak zonder onderbouwing, en het zijn veelal dezelfde bokkers..
Het lijkt soms wel of bepaalde onvriendelijke bokkers het hand boven het hoofd gehouden word...
Terwijl ik her en der OW's en Bans lees die nergens op slaan, en vaak uitgelokt zijn door andere bokkers die er niks aan overhouden.
Ik hoop nog steeds op een rechtlijniger beleid en einde van vriendjespolitiek
KiWiKo schreef:lief ik ga niet naar de dok met een gebroken voet.......... zie ik niks in, want dat wordt gipsen en in het gips kan ik niet werken........
ik ga wel naar een peut als ik op zoek ben naar die balk......... of als ik me niet goed voel geen energie heb........ want dat gaat niet over.........
als je depressief bent dan heb je hulp nodig........ PUNT!!! daar kom je niet alleen uit.............. alleen heel veel mensen hebben imo geen reden om depressief te zijn.......
laten we eerlijk wezen sommige mensen zijn als depressief als hun goudvis ondersteboven zwemt........... en dan denk ik bij mezelf.........
gut meis, wat moet er van jou terecht komen in de echte wereld...........