Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

krak schreef:moesten ze nu eens consequent blijven he....
via pb doen en zeggen mensen wat ze willen. je kan het toch niet rechtstreeks melden bij de mods dus mja.... en meld je het alsnog, komt er nougatbollen reactie
tegenwoordig wordt met de bans en owees gegooid als met snoep bij carnaval. ik snap het zelf niet meer hoor wie wel en wie niet geband is en begot waarom

krak schreef:ik zeg niet dat niet iedereen terecht gebannen is, maar er wordt wel rustig mee rondgestrooid vind ik.

) Sprintweb schreef:Ze bannen/waarschuwen nogal snel.
Weet je wat het ergste is? Je hebt van die mensen die meteen op alles *temmen* ze zouden die figuren eigenlijk meteen een ban moeten geven als het onterecht is.
Je kan het gewoon zien aankomen, lees al jaren mee, zo een of een paar doet een TEM en hopla, iemand krijgt een ban.
Vaak niet eens de aanstichter maar wel de persoon die er even hard tegen in gaat.
Kijk gewoon nu in deze topic, meteen temmen ze op me, waarom? Ben ik een bedreiging?
Is er een moderator die zo'n TEM-miep eens aanpakt?
Ik vraag het me af.
Een tem is ook nog geen ban.
katiavl schreef:Als je braaf bent zal je ook nooit met ow's te maken hebben, maar dat is iets te saai bokt voor mij. Ik hou van discussiëren, en de gevolgen moet ik er dan maar bijnemen.
De kunst is die permanente te voorkomen

katiavl schreef:Als je braaf bent zal je ook nooit met ow's te maken hebben, maar dat is iets te saai bokt voor mij. Ik hou van discussiëren, en de gevolgen moet ik er dan maar bijnemen.
Sprintweb schreef:katiavl schreef:Als je braaf bent zal je ook nooit met ow's te maken hebben, maar dat is iets te saai bokt voor mij. Ik hou van discussiëren, en de gevolgen moet ik er dan maar bijnemen.
Tot dat de gevolgen tegen je in gaan.
Zodra de bokt-dictatuur de pik op je heeft maakt het niks meer uit wat je zegt, ook al is het een grap.
Ze knallen je er meteen uit.
Erger, ook al doet een moderator mee, dan laat die een andere moderator ingrijpen i.p.v. zelf op te treden.
Vraag je later om een reden krijg je 0 op het rekest.
Het probleem is de TEM-miepen waar ze normaal meteen op ingrijpen.
Tallie_Ho schreef:Ben het absoluut met je eens!!
Sommige mensen hebben gewoon standaard hun muis al op het uitroepteken. Die hebben geen leven, behalve sommige mensen de hele dag temmen.. Laat ze daar ook eens naar kijken denk ik dan
ikenindi schreef:topic nummer zoveel... als je t niet eens bent met de regels had je dat niet aan moeten vinken toen je lid werd, en dan was je nu dus geen lid en had je ook nergens last van
. *Begint fanatiek te temmen
* *
foei Katleen, foei! *
-, maar in 95% van de gevallen was het dan weer verrekt handig om snel ergens bij te zijn, al was het maar verplaatsen naar het juiste forum.Tallie_Ho schreef:Sommige mensen hebben gewoon standaard hun muis al op het uitroepteken. Die hebben geen leven, behalve sommige mensen de hele dag temmen.. Laat ze daar ook eens naar kijken denk ik dan
Sprintweb schreef:@Stef, alleen al omdat je het toegeeft zou je een ban van weken moeten hebben, TEM <=> Ander stinkmodder Op Bokt! (want zo gebruiken de meesten het)
krak schreef:wel vraag ik me soms af of er niet teveel geband wordt naar de hand van subjectieve gevoelens... wat op sommige momenten ergens begrijpelijk is, maar dan nog niet zou mogen.