Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
criollolover schreef:aha , jij bent ook iemand die altijd ofline staat, en je kunt nooit zien wanneer je voor de laatste x online bent geweest, dat vind ik ook zoiets vreemds. waarom mogen wij dat niet weten? heb je iets te verbergen of zo?
criollolover schreef:aha , jij bent ook iemand die altijd ofline staat, en je kunt nooit zien wanneer je voor de laatste x online bent geweest, dat vind ik ook zoiets vreemds. waarom mogen wij dat niet weten? heb je iets te verbergen of zo?
x_Marr schreef:Wat nou als dit gebeurd was bij een andere bokker dan, dan was waarschijnlijk niemand erachter gekomen en was diegene zomaar geband geweest....
Vind dat nou niet echt een vertrouwd idee
Kan dan toch beter wat extra controle komen?
daniella74 schreef:Dan mag je echt wel zelf nog je zegje doen en dat wordt het echt wel uitgezocht
x_Marr schreef:Wat nou als dit gebeurd was bij een andere bokker dan, dan was waarschijnlijk niemand erachter gekomen en was diegene zomaar geband geweest....
Vind dat nou niet echt een vertrouwd idee
Kan dan toch beter wat extra controle komen?
x_Marr schreef:Zie je, mag je dus niet je eigen zegje doen
Zwartwitje schreef:Ranja is dus niet geband, maar de SA die geband had moeten worden, is dus wel geband, wat dat betreft is het helemaal goed gegaan dus
x_Marr schreef:Dat had ook gekund, maar de kans daarop was erg klein geweestAah zo oke!
Ik dacht dus dat Ranja geband was.
zandvangers schreef:Rietje| 13-09-08 | | Permanent | Schaduwaccount
sorry vind hem wel grappig , ranja er weer in ... en rietje eruit
daniella74 schreef:Beetje jammer altijd dat mensen bij dit soort topics altijd andere gevallen erbij slapen.
Er zullen echt wel meer mensen zijn die op hetzefde IP-adressen bokken en totaal geen problemen hebben. IK heb heel lang vanuit de bieb gebokt oten mijn iegen internet de begaf, nooit een probleem geweest.
esperance schreef:Boven me bedoel je vast..We poste op de zelfde tijd...
![]()
Wel grappig eigenlijk. Ik drink mijn ranja wel eens door een rietje..
Chiqa schreef:daniella74 schreef:Beetje jammer altijd dat mensen bij dit soort topics altijd andere gevallen erbij slapen.
Er zullen echt wel meer mensen zijn die op hetzefde IP-adressen bokken en totaal geen problemen hebben. IK heb heel lang vanuit de bieb gebokt oten mijn iegen internet de begaf, nooit een probleem geweest.
Dat is het probleem ook niet hoor, lees anders de FAQ's eens door.