En dat donatietopic komt tzt dan wel op BB of zo

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Sylvia schreef:Nee, niet eens een kerstpakket. Of althans: IK niet.
En ik ben gek op kerstpakketten
Sylvia schreef:Voor Ief ben ik wel bang... Die kan me irl slaan![]()
En dat donatietopic komt tzt dan wel op BB of zo![]()
Wuis schreef:Ik heb nog nooit op die google ads geklikt. Vind ze maar irritant.
katiavl schreef:Algemene staking houden, richt een boktvakbond op en eis een pakket!
Elaine schreef:@ [***]: Rechtermuisknop:
- Koppeling in een nieuw tabblad openen
- Koppeling in een nieuw venster openen
[***] schreef:Duh. Daar gaat het me niet om... Trouwens, daar heb je sneltoetsen voor, rechtermuisknop is veel te onhandig
Gaat me puur om het principe dat die dingen niet in een nieuw venster openen. Dat is... nogal slordig te noemen.
Chiqa schreef:Ik wist niet dat je met een MAC werkte, zeg dat dan![]()
dat linken in een ander venster openen is geen slordigheidje hoor, maar standaard.
Je kan dit wel wijzigen, maar dan moet Bart dit wijzigen, maar ik denk dat hij dit met opzet zo wil houden.
xKatleentjex schreef:Ik zie niks staan in de link? Bij mij staat er 'deze pagina bevat geen tekst".
krak schreef:ik weet van een ander forum, dat die dankzij het geld van sponsors, toch met de moderators een paar keer op restaurant kunnen gaan per jaardat mag je wel absoluut niet zeggen, of je krijgt zelfs een ban ervoor, maar het is wel degelijk een feit.
nu, op dat forum betalen de sponsors wel dik én verdienen ze nog door de server te delen met andere kleinere forums...
maar hoe het hier zit met de financien dat weet ik niet.
_lies_ schreef:krak schreef:ik weet van een ander forum, dat die dankzij het geld van sponsors, toch met de moderators een paar keer op restaurant kunnen gaan per jaardat mag je wel absoluut niet zeggen, of je krijgt zelfs een ban ervoor, maar het is wel degelijk een feit.
nu, op dat forum betalen de sponsors wel dik én verdienen ze nog door de server te delen met andere kleinere forums...
maar hoe het hier zit met de financien dat weet ik niet.
Sorry hoor, maar die smiley die je erbij plaatst, het slaat gewon nergens op.
Wat zou het voor jou of beter voor óns allemaal nou uitmaken als de beheerders van een forum en moderators uit eten gaan? Dat is op bokt dan niet het geval, maar beheerders en moderators doen allemaal hun best voor een forum, als ze er wat mee zouden verdienen en uiteten gaan, nou hartstikke lekker toch!
Die smiley die je erachter plaatst is alsof je het een schanddaad vindt en niet iets is om mee thuis te komen, daar ben ik het dus niet mee eens.