Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
minkie schreef:Wat ik nog erger vind is dat iemand helemaal geen enters gebruikt. Dus hele verhalen achter elkaar door typt. Leest ook voor geen meter.
goeroe schreef:Zo heb ik eens het lef gehad om iemand per pb te wijzen op het overvloedig gebruik van uitroeptekens!
Werkelijk na elke zin!!!
asjemenou schreef:Ik zet heel vaak uitroeptekens aan het einde van een zin!
Nouks schreef:Misschien is het voor haar makkelijker, maar dan kan ze toch voor ze op "plaatsen" drukt een hoeveelheid punten en enters weghalen?
imd schreef:Ik weet idd ook van een bokker die dat doet, met dyslectie. Zij heeft eens uitgelegd waarom ze dat doet, namelijk omdat zij niet/moeilijk het einde van een zin kan bepalen, en dus waar de komma/punt moet. Imo is het dan beter dat ze dit doet, dan de komma en punt ergens helemaal verkeerd plaatsen.
Kijk, als mensen dit gewoon doen omdat het een gewoonte is, kan ik mij voorstellen dat je je er aan ergert. Maar mensen met dyslectie kunnen hier doorgaans niets aan doen dus om ze er dan op aan te spreken vind ik ietwat banketstaaf..
sethlover schreef:haha , ja klopt wel ..
Volgens mij doe ik het zelf oook, want ik ben bezig met nederlands met alinea indeling![]()
Nja , Dat korte vin ik togg het iritanste
Plien91 schreef:sethlover schreef:haha , ja klopt wel ..
Nou ik weet wel zeker dat je het doet. Vooral je manier van typen.
sethlover schreef:haha , ja klopt wel ..
Volgens mij doe ik het zelf oook, want ik ben bezig met nederlands met alinea indeling![]()
Nouks schreef:sethlover schreef:haha , ja klopt wel ..
Ik vind jouw manier van typen eigenlijk nog vervelender dan je vele enters.....
Nouks schreef:Nou breng dat dan ook eens in de praktijk hier op Bokt? MSN-taal en dergelijke is niet toegestaan hier...
asjemenou schreef:Ik neem aan dat we jou niet serieus hoeven te nemen sethlover.
Nouks schreef:sethlover schreef:haha , ja klopt wel ..
Ik vind jouw manier van typen eigenlijk nog vervelender dan je vele enters.....
sethlover schreef:asjemenou schreef:Ik neem aan dat we jou niet serieus hoeven te nemen sethlover.
waarom dah?
Chiqa schreef:Als ik dit soort berichten lees heb ik het gevoel dat ik met een 5 jarige aan het praten ben,
En ja, dan is mn interesse heel snel weg, raar toch?