Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
VivaLaVida schreef:Veel beter, in het echt gooi je toch ook geen slotje op iemand als je aan het discussieren bent.
VivaLaVida schreef:Ze zijn niet voor niets geband (daarvan uit gaande) , dus nee.
Zo komen er alleen maar meer welles-nietes verhalen en hele rellen tot stand.. nee dankje.
krak schreef:kom, Mystica ik weet dat ge het wilt roepen....
Krak for president
![]()
VivaLaVida schreef:Slotje voor overleg hahaha
VivaLaVida schreef:Ze zijn niet voor niets geband (daarvan uit gaande) , dus nee.
Zo komen er alleen maar meer welles-nietes verhalen en hele rellen tot stand.. nee dankje.
Pffff bokt moet gewoon eens niet zoveel nadenken.. Vroeger werd er ook niet zo veel verbouwd en gespijkerd aan bokt.. was veel leuker!! Discussies waar het kon, pas als het echt uit de hand liep een slotje..Veel beter, in het echt gooi je toch ook geen slotje op iemand als je aan het discussieren bent.
Gebande mensen zijn geband omdat ze hun kansen verspeeld hebben. Dan had je maar eerder moeten bedenken dat je braaf moet zijn!
Chiqa schreef:VivaLaVida schreef:Ze zijn niet voor niets geband (daarvan uit gaande) , dus nee.
Hier ben ik het helemaal mee eens.
Als bij jullie thuis de ruiten worden ingekegeld door een buurjongen,
wil je zo snel mogelijk nieuwe ruiten en is het verhaal wáárom
hij de ramen ingekegeld heb totaal niet spannend.
Wegwezen
Chiqa schreef:VivaLaVida schreef:Ze zijn niet voor niets geband (daarvan uit gaande) , dus nee.
Wegwezen
Wegwezen
VivaLaVida schreef:Geband ben je niet voor niets.
Ben je wel onterecht geband, praat je met een bemiddelaar.
Komt daar niets uit voort, heb je dikke pech.
Het leven valt nou eenmaal weleens tegen.
NaNi schreef:En als je nou eens onterecht gebanned bent, en je er met de bemiddelaars (of hoe heten die tegenwoordig) niet uit komt? En jij tóch even de trouwe bokkertjes op de hoogte wilt stellen van je Ban? Op een nette manier zonder naar te worden tegen bokt? Ik vind dat dat moet mogen.
En inderdaad life's not fair, maar het gaat er in zo'n reactie niet om dat er een beslissing herroepen wordt.
Mystica schreef:VivaLaVida schreef:Ze zijn niet voor niets geband (daarvan uit gaande) , dus nee.
Pffff bokt moet gewoon eens niet zoveel nadenken.. Vroeger werd er ook niet zo veel verbouwd en gespijkerd aan bokt.. was veel leuker!! Discussies waar het kon, pas als het echt uit de hand liep een slotje..Veel beter, in het echt gooi je toch ook geen slotje op iemand als je aan het discussieren bent.
Gebande mensen zijn geband omdat ze hun kansen verspeeld hebben. Dan had je maar eerder moeten bedenken dat je braaf moet zijn!
Precies... Daar van uit gaande. Ja, een andere keus als daar van uit gaan hebben we niet he?
VivaLaVida schreef:Mystica schreef:Precies... Daar van uit gaande. Ja, een andere keus als daar van uit gaan hebben we niet he?
Nee inderdaad. Bokt heeft noueenmaal een modteam en je hebt inderdaad geen keus nee. Net als een uitspraak van de rechtbank. Je gaat er maar vanuit dat zij t beste doen
Diablo schreef:VivaLaVida schreef:Geband ben je niet voor niets.
Ben je wel onterecht geband, praat je met een bemiddelaar.
Komt daar niets uit voort, heb je dikke pech.
Het leven valt nou eenmaal weleens tegen.
Totdat het jou overkomt. Zeg je dan ook: ach, jammer dan, het leven valt wel eens tegen...?
Robijntjah schreef:Ditbedoel ik idd!
Sanniejj schreef:Bemiddelaars heten tegenwoordig leden van de protestcomissie ofzo