daar gaat het vaak niet om

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
stef schreef:als het mod team zou willen kunnen ze gewoon pb's lezen hoor. Ze hebben er afspraken over en het is gewoon je fatsoen dat je het niet doet, maar het kán wel.
Verder heb ik niks te verbergen, dus be my guest.
En om nou te stellen dat RK overkomt alsof ze het helemaal gehad heeft met bokt is waarschijnlijk maar net hoe je leest, want dat haal ik nergens uit
poes schreef:En toch heb ik de indruk dat het vaak allemaal meevalt.
Een enkeling wordt volledig ten onrechte lastiggevallen.
Een deel wordt te grof lastigvallen voor iets waar hij zelf een stuk schuld aan heeft.
Een deel krijgt gewoon terug wat ze zelf uitlokken.
Trouwens... naast pb's wordt er ook gemaild, gebeld, op andere fora gepost, ... je kunt het nooit ALLEMAAL weten en dus is er geen beginnen aan.
carneau schreef:aan de ene kant wel en aan de andere kant niet!
soms schrijven mensen iets dat ze niet gemeen bedoelen maar anderen wel zo opvatten!
en als mensen echt dingen gaan gaan schrijven met gemene bedoelingen dan vind ik het een ander verhaal!
( dit typte mijn vriendin)
poes schreef:Omdat ze PRIVé zijn. Als ik morgen de behoefte heb om iets heel persoonlijks te pb'en naar iemand, dan wil ik niet dat iemand anders dat kan lezen door zo'n optie.
Tuurlijk kan de ontvanger het tonen aan anderen, dat is altijd het risico.
Maar de mods zomaar laten meelezen? Neen dank je.
Tieneke schreef:Of, als aanvulling op mijn vorige reactie, met andere woorden: je lost zo het probleem niet op.
poes schreef:Je bent hier aangemeld voor de lol, maar wel mét kennis van de regels.
En die stellen duidelijk dat mods niet tussenkomen bij pb's. Dat is dus iets wat je op voorhand weet (of zou moeten toch).
Tegelijkertijd loopt een topic op FZ dat bokt TE streng is. Volgens mij zijn er heel wat mensen die er niet op zitten te wachten dat mods hun pb's kunnen lezen.
Tieneke schreef:Maar door een modje erop af te sturen, los je het probleem in wezen ook niet op. Ik vind dat verklikken omdat je zelf niet over de mogelijkheden beschikt om er goed mee om te gaan. En de beste manier is imo negeren.