Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Breitling schreef:Ik snap best dat er werk in zit. Maar ik blijf het onzinnig vinden om dan gelijk alles te schrappen. Een simpele zin in de voorwaarden als bekende merken kopen is voor eigen risico indien het om een imitatie gaat valt hier niet om te bemiddelen. Het kopen van deze producten is voor eigen risico.
Ik weet niet maar in mijn ogen lijkt me dat een stuk simpeler. En nogmaals het gaat me niet om mijn tassen. Die verkoop ik zo ook wel maar vind het wel leuk om ook met bokkers te handelen. Andere zullen het ongetwijfeld ook niet leuk vinden dat ze niks meer kunnen verkopen. Want handgemaakte sieraden etc mag je ook niet bij overig verkopen want dat is toch ook handel.
En de vraag over de anky imitatie;s word zoals ik had verwacht overgeslagen.
dat topic sla ik dus maar over. OMG wat een regels

_Tivoli_ schreef:Nee is niet offtopic,want de titel is : 'bokt is streng in alles...'
en niet alleen in tassen of ankypads
....
Ivonka schreef:_Tivoli_ schreef:Nee is niet offtopic,want de titel is : 'bokt is streng in alles...'
en niet alleen in tassen of ankypads
Pffff, gelukkig....
een topic met ALLE afkortingen???
Want daar word ook om de haveklap nep voor echt aangeboden.
Breitling schreef:ik zou ook nog wel willen weten hoe dat dan gedaan word met 2e hands op ea ov Ivonka eenmaal andermaal overigWant daar word ook om de haveklap nep voor echt aangeboden.
Komt er dus op neer dat je niks meer mag verkopen. Dat kan ook geschrapt worden.
edit je bent me net voor
en voor je uitleg
Ivonka schreef:Aha!
Zag dit ook, mag dat wel???
[TK] Ontzettend veel gave merkkleding..weer ge-update!!
Citaat:Met ingang van 01-08-2008 is het niet meer toegestaan om partijen niet-paardgerelateerde merkartikelen aan te bieden op bokt, zoals bijvoorbeeld Björn Borg, Gucci, Armani, D&G, enzovoort.
Voor ons als moderators is het onbegonnen werk om van alle aangeboden partijen te controleren of we met originele artikelen van doen hebben of dat het om (illegale) imitaties gaat en/of illegaal verkregen artikelen. Hierom hebben we besloten hierin één lijn te trekken, het is vanaf vandaag niet meer toegestaan om dit soort (grote of kleine) partijen op Bokt aan te bieden.
Gerbenfroh schreef:Ivonka schreef:Aha!
Hoezo zou dit niet mogen?![]()
Gerbenfroh schreef:Ivonka schreef:Aha!
Hoezo zou dit niet mogen?![]()