Voorpaginanieuws.

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Echwel

Re: Voorpaginanieuws.

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-08 18:34

Sammie dat Koos 2de is in wereldbekerstand heeft niets met WK te maken.
Zelfs als op het WK iets gebeurt wat niet belangrijk is is het nog geen voorpagina nieuws..
Daarbij hoor ik nu iedereen gillen over het WK 4spannen, maar dat 2weken ervoor het WK enkelspan in Polen
is hoor je niets over en komen ook geen berichten over op de voorpagina..

Terwijl dat net zo belangrijk is..

Sjoert

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-08 18:37

Dan plaats nieuwsberichten erover of schrijf ze zelf. Ja
Wij zetten ze met alle plezier op de voorpagina Ja

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-08 22:20

Echwel dat is net zo 'belangrijk', maar als wij geen nieuws daarover kúnnen vinden kúnnen we het ook niet plaatsen op vn of on. Dus als je zoiets tegenkomt nodigen we je graag uit tot het schrijven van een nieuwsbericht of plaatsen van een nieuwsbericht op ON Ja
Graag zelfs! We kijken ook wel eens ergens overheen, dus we waarderen het enorm als bokkers op on of desnoods via een pb een bericht doorsturen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 00:05

Vandaag wel heel veel nieuws op de voorpagina... En dan ook nog stapels dingen waar niet of nauwelijks op wordt gereageerd...

Even ideetje hoor, kunnen jullie het OS-nieuws niet even taggen met "OS" in de titel? Dat je de bergen OS gewoon makkelijk kunt skippen als je daar niet in geïnteresseerd bent?

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 07:09

Nouks schreef:
Vandaag wel heel veel nieuws op de voorpagina... En dan ook nog stapels dingen waar niet of nauwelijks op wordt gereageerd...

Even ideetje hoor, kunnen jullie het OS-nieuws niet even taggen met "OS" in de titel? Dat je de bergen OS gewoon makkelijk kunt skippen als je daar niet in geïnteresseerd bent?

Stapels topics? Ik zie er maar een paar Lachen We hebben er een paar op slot gezet zodat bokkers kunnen reageren in de daar voor bestemde HK-topics op het OS-forum.

OS-tags hebben we volgens mij wel aan zitten denken, maar het probleem is dat we een erg beperkte ruimte hebben voor de titels. We komen al heel vaak in de knoop en moeten dan al kunsten uithalen om alles in te passen, dus dat wordt wel erg moeilijk Clown Bovendien is het een kleine moeite om even te scrollen.
Maar nog een paar dagen en dan is de OS weer voorbij. Dan zal het ook weer een beetje afnemen Ja

Sosha

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 09:08

Helemaal eens met TS.

In het verleden keek ik altijd de koppen door van de voorpagina en las sommige berichten.
Er staan nu zoveel onzin berichten tussen dat ik de meeste dagen niet eens meer naar de VP kijk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 09:38

Cayenne schreef:
OS-tags hebben we volgens mij wel aan zitten denken, maar het probleem is dat we een erg beperkte ruimte hebben voor de titels. We komen al heel vaak in de knoop en moeten dan al kunsten uithalen om alles in te passen, dus dat wordt wel erg moeilijk Clown Bovendien is het een kleine moeite om even te scrollen.

Bij ruimtegebrek kan ik me er iets bij voorstellen dat jullie het niet doen. Wat betreft het tweede gedeelte: internet/sociale websites werken met een heel leuk principe: houd je klanten tevreden, of ze gaan ergens anders heen. Je kunt wel roepen "tis gratis dienst, wees er maar blij mee dat het bestaat", maar als ik op VN eerst 20 OS-nieuwsberichten moet aanklikken voor ik wat anders tegen kom, is het voor mij heel simpel: dan maar geen VN. Lijkt me niet dat het jullie doel is om mensen weg te jagen van de voorpagina...

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 09:41

Nouks schreef:
[[..] maar als ik op VN eerst 20 OS-nieuwsberichten moet aanklikken voor ik wat anders tegen kom, is het voor mij heel simpel: dan maar geen VN.
Je hoeft ze toch niet aan te klikken om te zien dat het over de OS gaat? De kop maakt dat wel erg duidelijk.

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 09:49

Nouks schreef:
Cayenne schreef:

Bij ruimtegebrek kan ik me er iets bij voorstellen dat jullie het niet doen. Wat betreft het tweede gedeelte: internet/sociale websites werken met een heel leuk principe: houd je klanten tevreden, of ze gaan ergens anders heen. Je kunt wel roepen "tis gratis dienst, wees er maar blij mee dat het bestaat", maar als ik op VN eerst 20 OS-nieuwsberichten moet aanklikken voor ik wat anders tegen kom, is het voor mij heel simpel: dan maar geen VN. Lijkt me niet dat het jullie doel is om mensen weg te jagen van de voorpagina...

Je vat mijn post verkeerd op. Er is al een paar keer gezegd dat we op dit moment nog afhankelijk zijn van deze voorpagina, en de nieuwe voorpagina nog even op zich laat wachten. We doen ons best, maar we kunnen helaas niet alles voor mekaar krijgen zoals we dat zouden willen.
Niet alles zal iedereen interesseren. Er zijn ook juist weer enorm veel mensen die wel blij zijn met het OS nieuws. Het is en blijft een kwestie van smaak en dat zal het waarschijnlijk altijd wel blijven. Daarom proberen we het zoveel mogelijk te varieren. VN loopt op dit moment volgens mij eigenlijk bijzonder goed.

Maar het is voor iedereen de keus om het te lezen of niet. Dat blijft natuurlijk ieder voor zich Lachen
Meer kunnen wij (helaas) op dit moment ook niet doen. Wij hopen ook op een aantal veranderingen Ja

Nagini

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 12:58

Ben het helemaal eens met de TS.

Waarom zoveel berichten na elk rit wat gereden word met procenten zonder dat het enige betekenis heeft?

Mooi dat Anky 74,750% rijd, maar het levert nog niets op.
Waarom moet dat allemal op de voorpagina? Het is meer 'bijkomend nieuws' als Anky of wie dan ook nu goud wint (dus het uiteindelijke resultaat) dán moet het idd op de voorpagina.

Sjoert

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 13:07

Er zijn genoeg bokkers die graag willen weten hoe er gereden is. Die kunnen de live streams niet kijken, maar zitten er wel bovenop.
Dat is vooral te zien aan het aantal hits op die topics vlak na plaatsing.

Nagini

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 13:26

Ja maar dan kan het toch gewoon in het Sub forum?
Dat is 3 x meer klikken.

Sjoert

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 13:37

En voor heel veel mensen al te veel werk.

Nagini

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 14:34

dan moeten ze maar in bed bliven liggen

Sjoert

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 14:38

Of jij leest er maar overheen? Dat kan natuurlijk ook.

Nagini

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 14:40

Je kan er nauwelijks omheen, want de hele voorpagina staat er vol mee..

Sjoert

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 14:41

Wees gerust, de OS zijn zo voorbij Haha!

Nagini

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 14:42

Ja en dan komt er wel andere IMO onzin er op te staan.

Moet je voorstellen dat het een krant was. Dan kun je ook niet alles op de eerste pagina pleuren omdat er toevallig paard in de titel staat.

Sommige dingen zijn gewoon mededelingen en niet belangrijk genoeg voor de VN.

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 14:42

De OS zijn er 1x in de 4 jaar... Dan vind ik het logisch dat daar veel aandacht naar gaat op de voorpagina.

Nagini

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 14:45

Ja dat is het ook wel.. Maar moet er dan na elke ruiter die gereden heeft dat op de voorpagina dan.
Dat is toch geen VOORpagina nieuws.

Ben benieuwd wat jullie onder voorpaginanieuws verstaan..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 14:47

Sjoert schreef:
En voor heel veel mensen al te veel werk.

En dan vindt het nieuwsredactie- en Bokt-team het nog raar dat het OS-subforum niet storm loopt... Niet raar nee als je op VN op je wenken wordt bediend.

Sjoert

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 15:04

Blijkbaar heeft het niet gewerkt dan. Jammer maar helaas. Volgende keer maar weer wat nieuws bedenken? Haha!

in 7 minuten tijd: 368 hits op het VN topic van HP Minderhoud.
Blijkbaar toch interessant.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 15:13

Sjoert schreef:
Blijkbaar heeft het niet gewerkt dan. Jammer maar helaas. Volgende keer maar weer wat nieuws bedenken? Haha!

in 7 minuten tijd: 368 hits op het VN topic van HP Minderhoud.
Blijkbaar toch interessant.

Wellicht interessant, maar mij interesseert het niet. Mag ook, maar dan moeten jullie niet aan de ene kant gaan roepen "het OS-subforum wordt te weinig bezocht" om vervolgens alles op VN te plaatsen Knipoog

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 15:14

En nu in een kwartier 800 hits Lachen

We zetten alleen de actuele scores van de Nederlanders erop. Dat is hot nieuws en volledig voorpaginamateriaal imo. Moet je maar eens kijken hoe druk het nu op de voorpagina is. Allemaal mensen die het aan het lezen zijn. Dat zegt al genoeg Lachen

En de actuele scores van de Nederlanders staan niet op VN omdat het OS-forum niet goed wordt bezocht. Deze scores hadden hoe dan ook op VN gestaan. Puur en alleen omdat het nieuws is en het actueel is Lachen

Edit: terwijl ik deze post tik zijn het al 1000 hits ROFL zegt genoeg lijkt me Lachen kijk maar eens naar de drukte Lachen

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 20:06

Achter de schermen is afgesproken dat echt interessant nieuws gewoon op vn bleef en de wat mindere nieuwtjes, die wel leuk zijn om te weten, op OS ging Ja En de berichten van de os die op vn komen zijn blijkbaar erg in trek, dus ze staan daar niet verkeerd Haha!

Straks kunnen we de os-tijd evalueren voor over 4 jaar Knipoog

Nagini schreef:
Moet je voorstellen dat het een krant was. Dan kun je ook niet alles op de eerste pagina pleuren omdat er toevallig paard in de titel staat.

Blijkbaar lees je naast de voorpagina dit topic ook niet goed door. Onze 'voorpagina' moet je niet vergelijken met een 'krant'. En waarom je dat niet moet doen, moet je maar even 3 pagina's door lezen. Lijkt mij een kleine moeite, toch? Clown