Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Nouks schreef:Vandaag wel heel veel nieuws op de voorpagina... En dan ook nog stapels dingen waar niet of nauwelijks op wordt gereageerd...
Even ideetje hoor, kunnen jullie het OS-nieuws niet even taggen met "OS" in de titel? Dat je de bergen OS gewoon makkelijk kunt skippen als je daar niet in geïnteresseerd bent?
Cayenne schreef:OS-tags hebben we volgens mij wel aan zitten denken, maar het probleem is dat we een erg beperkte ruimte hebben voor de titels. We komen al heel vaak in de knoop en moeten dan al kunsten uithalen om alles in te passen, dus dat wordt wel erg moeilijkBovendien is het een kleine moeite om even te scrollen.
Nouks schreef:Je hoeft ze toch niet aan te klikken om te zien dat het over de OS gaat? De kop maakt dat wel erg duidelijk.[[..] maar als ik op VN eerst 20 OS-nieuwsberichten moet aanklikken voor ik wat anders tegen kom, is het voor mij heel simpel: dan maar geen VN.
Nouks schreef:Cayenne schreef:OS-tags hebben we volgens mij wel aan zitten denken, maar het probleem is dat we een erg beperkte ruimte hebben voor de titels. We komen al heel vaak in de knoop en moeten dan al kunsten uithalen om alles in te passen, dus dat wordt wel erg moeilijkBovendien is het een kleine moeite om even te scrollen.
Bij ruimtegebrek kan ik me er iets bij voorstellen dat jullie het niet doen. Wat betreft het tweede gedeelte: internet/sociale websites werken met een heel leuk principe: houd je klanten tevreden, of ze gaan ergens anders heen. Je kunt wel roepen "tis gratis dienst, wees er maar blij mee dat het bestaat", maar als ik op VN eerst 20 OS-nieuwsberichten moet aanklikken voor ik wat anders tegen kom, is het voor mij heel simpel: dan maar geen VN. Lijkt me niet dat het jullie doel is om mensen weg te jagen van de voorpagina...
Sjoert schreef:En voor heel veel mensen al te veel werk.
Sjoert schreef:Blijkbaar heeft het niet gewerkt dan. Jammer maar helaas. Volgende keer maar weer wat nieuws bedenken?
in 7 minuten tijd: 368 hits op het VN topic van HP Minderhoud.
Blijkbaar toch interessant.
Nagini schreef:Moet je voorstellen dat het een krant was. Dan kun je ook niet alles op de eerste pagina pleuren omdat er toevallig paard in de titel staat.