Nieuwe regels HAW te streng?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Bluem

Re: Nieuwe regels HAW te streng?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-08 18:33

magic_lover schreef:
Bluem schreef:
Topic 1001, daarom schrijf ik mijn mening niet meer neer, gaat toch op slot. Haha!

misschien moeten de mods/beheer daar eens iets mee gaan doen, als er zoveel 'klaag' topic's over HAW worden geopend....
lijkt me toch niet voor niets dat die geopend worden?!

*verder geen aanval naar jou toe hoor Knipoog*

Die vraag heb ik me (& hun) ook al gesteld, waarom ze er niets mee doen, en dat was omdat de aanpassingen nog niet lang genoeg doorgevoerd waren.
Inmiddels is dat wel het geval, ik wacht dan ook op de evaluatie, en met mij vele mensen zo te zien.

Bluem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-08 18:34

Inderdaad, Maya kan hier niets aan doen, maar prettig zal het niet zijn voor de mod in kwestie.

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-08 18:38

Ik vind het nieuwe HAW echt zó kansloos he Clown

Serieus en al die subforums en regeltjes waar je je aan moet houden. je moet bijna géen leven hebben om alles uit te zoeken wáar je het moet plaatsen en hóe.

Ik kom nóóit meer op die subforums, ik volg het allemaal niet meer zo veel is het, HAW is gewoon helemaal dood nu. Lips are sealed

Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-08 19:16

Slotje voor overleg.

Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-08 23:18

Er zijn een aantal berichten uit dit topic gesplit, het is niet nodig om persoonlijk te worden.

Eliine schreef:
Dus bij deze mijn vraag aan de desbetreffende mods: Wanneer mogen we evalueren?!

Begin volgende maand openen we een evaluatietopic, waarin we net zoals we in het eerste enquête topic op HAW aan de hand van een aantal vragen graag jullie mening over de veranderingen horen. Om die reden blijft dit topic op slot.

miss_lizje schreef:
Echt he. Ik had een compliment gemaakt naar iemand hoe mooi haar beenhouding was,
maar ze moest proberen niet naar beneden te kijken.

Je raad het al kreeg een ow dat ik allen rijtechnisch commetraar mocht geven Clown

Zou je mij hierover een pb kunnen sturen? Voor zover ik kan zien heb je namelijk nog nooit een OW gekregen.