Lijkt me erg leuk en volgens mij moet dit te realiseren zijn!
Mss later (in de wintermaanden) een uitbereiding mogelijk naar shirts met lange mouwen of sweaters?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
passieX schreef:Ja, een hele bokt kledinglijn!
In verschillende kleuren, maten, modellen, korte en lange shirts, sweaters, jassen, bodywarmers, (volgens mij loop ik nou helemaal van stapel) maar overal de tekst: 'pas op, ik bok' (H)
dutchy_ schreef:Leuk idee inderdaad!
Vooral heel handig bij meetings en als je ergens loopt en je ziet iemand met een paard, ik vraag me dan altijd af of die persoon misschien op bokt zit, nu kan je het dan gewoon zien. ( haha zie het al voor me, paard met boktbandages, boktdekje en de ruiter dan boktlaarzen, boktpolo, boktbodywarmer, boktsokken, hehe)
Oamaru schreef:Werd vanochtend wakker en had een visioen van het Boktshirt.
Boktblauw met een donkerblauw kraagje, op de achterkant in donkerblauwe letters 'PAS OP IK BOK' en op de voorkant het Boktlogo.
c_alsemgeest schreef:Kan de foto met bedrukking niet vinden, maar dit is de polo:
En dan pas op, ik bok! erop
dutchy_ schreef:Leuk idee inderdaad!
Vooral heel handig bij meetings en als je ergens loopt en je ziet iemand met een paard, ik vraag me dan altijd af of die persoon misschien op bokt zit, nu kan je het dan gewoon zien. ( haha zie het al voor me, paard met boktbandages, boktdekje en de ruiter dan boktlaarzen, boktpolo, boktbodywarmer, boktsokken, hehe)
_Tamara schreef:dutchy_ schreef:Leuk idee inderdaad!
+ boktpetten & boktondergoed.
Ik ga zeker een polo kopen dan!
@ Elessar, die is leuk!
nickyu schreef:kan allemaal gerealiseerd worden![]()
zelfs ondergoed