Bedankt voor het modden Shanna, jammer dat je stopt! Heb je altijd een fijne mod gevonden, en hopelijk heb je wel nog genoeg tijd om verhalen te blijven schrijven.
Jij bent de enige mod. die ik irl heb meegemaakt, tijdens het NK in Roosendaal met Lyne Maas. Als mod. heb ik niets met je te doen gehad, gelukkig Maar ik wens je enorm veel succes toe met je nieuwe baan.
1 van de weinige mods waarvan ik me herinner dat ze mod geworden is (dat is ook nog niet heel lang geleden natuurlijk) Net gewent aan je groene kleurtje.. dan nu alweer in het zwart.. achja.. veel succes met je nieuwe baan!!
Jeetje Shanna, ik lees het nu pas! Ik schaam me diep...sorry...
Ik begrijp je beslissing maar ik vind het heel jammer dat je weer zwart bent. Je was idd een supermod en bedankt voor alles. Succes met je nieuwe baan!
Ik moet zeggen dat de komkommertijd niet zo'n rustige modtijd is Er zijn dan vaak veel mensen die niet weten wat te doen en maar een beetje onrust gaan lopen stoken
Bedankt voor al je inzet Shanna! Ik ga je zeker missen als groentje en achter de schermen. Onwijs jammer dat je gaat, maar je hebt een mooie kans gekregen die je gewoon moet nemen. Groot gelijk dus dat je deze keuze genomen hebt.