Ook hier een wisselvallige verbinding, gisteravond al. Denk ik dat het weer gaat en dan loopt hij weer heel traag of niet. En ik van ellende maar over van FF naar IE, dacht eerst dat dat de oplossing was omdat hij goed ging, maar ook daar keert het lange laden terug.
Ik heb ook echt ontzettend last van een trage bokt verbinding. Ligt niet aan het internet want andere sites doen het goed. Het plaatsen van berichten lukt nauwelijks en een topic openen duurt minuten.
Ook hier sleipnir Ik heb een desktop met windows Xp en internet explorer Hij doet het hier nog steeds niet goed Ik had idd nog niet Bart gepbt, want ik moest even weg, en wist dus niet of het echt aan bokt lag, maar bedankt Kehdra Via google kom ik er trouwens ook niet op. bokt.nl nog niet geprobeerd, history ook niet...
Ik zit op mozilla firefox. En bokt is hier heel erg traag. Krijg regelmatig een fout melding na het vernieuwen van de pagina en een tijd later komt het er wel voor maar helemaal joffel is het niet. Op andere sites hebik geen last.