Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Jacimatho schreef:Het woord fietsen heeft voor mij nu voor altijd een dubbele betekenis dankzij Bokt..
Net als een banketstaaf e.d.
Äls iemand meldt dat hj of zij even gaat fietsen, denk ik aan heel andere dingen dat het ijzeren ros..
Citaat:Oliebol: Bart zal wel vinden dat het daarnaar smaakt (geen oliebol-zonder censuur-liefheber)
Maartje1990 schreef:Citaat:stinkmodder = k lote
poedersuiker = k ut
banketstaaf = l ul
paasei = t ering
prutsmuts = h oer
fiets = f uck
oliebol = g odverdomme
even uit de help geplukt
Maartje1990 schreef:persoonlijk vind ik níet dat er voor kanker een pseudoniem zou moeten te staan. Stel iemand opent een topic (die heb ik wel eens gezien) van mijn moeder heeft weer kanker oid. en dan een heel verhaal.. haar hele verhaal staat voor met... pff.. bijv kanker=stroopwafel (om het even bij etenswaar te houden) staat er de hele tijd stroopwafel ipv kanker.. tjaah.. dat gaat ook niet dan lijkt me.
plotie schreef:Hahahahahaaaa hier moest ik wel heel erg om lachen.Ow... ik dacht altijd dat de woorden zoals poedersuiker en oliebol bij jullie 'taaltje' hoorde.![]()
(Ben van België)
haha dom van mij
Marije_jiplover schreef:Het spelletje "Fiets 'm d'r in" van Ter land, ter zee en in de lucht heeft bij mij ook een heel andere betekenis gekregen dankzij bokt
djodjodjo schreef:Huh die laatste 2 (paasei en fiets) ben ik nog nooit tegengekomen.. Heb toevallig nog vanmiddag dat lijstje opzitten zoeken met waar alles voor staat.
Wel een leuke vraag! Ben benieuwd wat het is!
Rock schreef:Ik vind niet dat kanker onder de censuur moet komen te vallen... Ik heb het nooit over 'k' of 'ka', het heet kanker, dat is nou eenmaal zo, en veel mensen hebben die ziekte of kennen iemand met die ziekte...
Van mij mogen er wel OW's uitgedeeld worden aan mensen die schelden met die ziekte...
poes schreef:En daar worden ook gewoon OW's voor uitgedeeld...