Persoonlijke aanvallen..

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Elma_

Re: Persoonlijke aanvallen..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-08 18:54

IndianLady schreef:
Een kind? Nee sorry je bent oud genoeg om meer na te denken. Je bent toch geen 12 meer?

Als ik t even moest geloven ben ik idd een klein kind van 12.. En ook dit is weer t laatste wat ik tegen je zeg, zie je ik leer t al!

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-08 18:57

Nou ik merk al dat je het moeilijk vind om normaal te converseren. Omdat ik het niet met je eens ben wil nog niet zeggen dat ik je persoonlijk aanval.

moyra

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-08 18:57

Ik vind persoonlijk jou nou meer aanvallen dan hun ooit gedaan hebben Nagelbijten / Gniffelen

Elma_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-08 18:58

moyra schreef:
Ik vind persoonlijk jou nou meer aanvallen dan hun ooit gedaan hebben Nagelbijten / Gniffelen

vertel!

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-08 18:59

moyra schreef:

Nee, das absoluut niet waar.
Ik vind wel dat ze in dat topic haar goed belachelijk gemaakt hebben.
En dat ze nu een beetje over de emmer is kan ik me ook goed voorstellen, maar zoals Kiwiko ook zegt: wees zelf de wijste en slik je mening af en toe in voor je eigen best wil.

Elma_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-08 19:01

* ze gaan allemaal wild zoeken waar ik aanval*

Anoeska

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-08 19:02

En stel je niet zo aan. Hoe belangrijk is de mening van een paar mensen op een internetforum, die je niet eens kent, nou helemaal? Je moet niet overal een probleem van maken.

Echwel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-08 19:03

1advies.
Zet je computer uit, ga een kop koffie drinken, lekker tv kijken, slapen en dan ziet morgen alles er anders uit.
Niet op reageren Lena roepen ze altijd en dat is precies wat iedereen in dit soort situaties moet doen.

moyra

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-08 19:03

Iris82 schreef:
moyra schreef:

Nee, das absoluut niet waar.
Ik vind wel dat ze in dat topic haar goed belachelijk gemaakt hebben.
En dat ze nu een beetje over de emmer is kan ik me ook goed voorstellen, maar zoals Kiwiko ook zegt: wees zelf de wijste en slik je mening af en toe in voor je eigen best wil.

Dat ben ik zeker met je eens!!! Als ik voor alles wat ik uitgemaakt ben zo uit me panty moet springen dan ben ik straks graad mager door de stress.

Maar wat mij opvalt is (antwoord ik ook gelijk op ts haar vraag) ze valt nu letterlijk iedereen aan die het niet met haar eens is.En dan vindt ik dat je het ook wel uitlokt. Dat je boos bent oke. Maar om nu zo uit je panty te springen vindt ik persoonlijk heel erg ver gaan.

neem nou alleen haar laatste reactie al!!!
Laatst bijgewerkt door moyra op 20-06-08 19:04, in het totaal 1 keer bewerkt

LuvdaTossa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-08 19:04

Elma_ schreef:
* ze gaan allemaal wild zoeken waar ik aanval*

Zonder voorbeeld kan ik ze ook wel een beetje begrijpen. De toon die je in dit topic hebt, kan bij mensen aanvallend over komen. Het is internet, je ziet geen emoties bij mensen en dan kan het wel eens verkeerd vallen.

Soms kun je beter even 10 tellen op je handen gaan zitten voor je gaat reageren.

Elma_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-08 19:04

Anoeska schreef:
En stel je niet zo aan. Hoe belangrijk is de mening van een paar mensen op een internetforum, die je niet eens kent, nou helemaal? Je moet niet overal een probleem van maken.

Stel je niet zo aan? Ik hoor jou nog wel als je pbs krijgt over wat voor prutsmuts je bent en dat ze medelijden hebben met je kind, of je 24 jarige merrie niet al half dood valt, en ga zo nog maar even door Knipoog

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-08 19:04

Slotje voor overleg.

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-08 23:05

Aangezien het niet de bedoeling is om hier de discussie uit het LZP-topic nog eens dunnetjes en net zo agressief over te doen, komt hier een definitief slotje.