Elma_ schreef:Och ja tuurlijk kiwiko, t is allemaal mn eigen fout joh, ik heb t veroorzaakt, echt wel..
Kijk nu hoe je op mij reageert, ik bedoel het niet slecht...... ik ben vriendelijk tegen je... ik probeer je in te laten zien dat je er zelf ook wat aan kan doen.......... en kijk nou hoe je reageert.......
alsof ik je als een onschuldig puppie de hoek in heb getrapt
maar afijn... dat even terzijde.. ik heb helaas ook een paar keer een mindere ervaring gehad met bepaalde bokkers. Zo ben ik een keertje 'weggepest' uit een haflingerhktopic (er waren er toen in ieder geval 2) én... dat is iets wat ook gedeeltelijk mijn eigen schuld is heb ik óoit (toch al meer dan een jaar geleden) een bepaalde opmerking in een bepaald hk topic toen gezet en dat was geen handige opmerking en is ook in het 'verkeerde keelgat' geschoten en toen vonden ze.. me zeg maar ook niet meer zo aardig en vooral 1 persoon in het bijzonder is dat geloof ik nooit vergeten (dat is ook de enige persoon bij wie ik nog een paar keer daar tegen aangelopen bent) ik zit nog steeds met het idee om die persoon te pb'en om daar gewoon zand over te strooien want wat ik zei heb ik nooit verkeerd bedoelt. Ik denk dat dát ook het belangrijkste is, mensen moeten het zélf goed willen maken etc.

als ik dan helemaal niets meer mag zeggen