Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Jaime1 schreef:Misschien is ze al lang weer lid.. en leest ze mee nu..
weenie schreef:sorry, maar in de maling nemen? Mensen met die ziekten nemen mensen niet in de maling,die hebben een wereldje en daar leven ze in. En ze willen echt niet bewust mensen kwetsen.
Ik snap aan de ene kant dat mensen haar (en mij, ik had het ook maar ben Miep niet) niet vertrouwen, maar als we ons beteren hoop ik dat er wel kans wordt gegeven om het vertrouwen weer een beetje terug te geven.
Ik vind de reacties hier jammer genoeg erg negatief. Terwijl in mijn topic juist veel mensen positief op mijn verhaal reageren.
Hoe kan Bokt zo verschillend zijn en zo verschillend reageren????
Voor de mensen die negatief reageren, bedenk je eens in dat je leven zo'n ramp is dat je 'fantasie'wereld beter is. wat zou je dan doen? Wetend dat je eigenlijk anderen er geen kwaad mee doet?
Zijn kleine kinderen dan ook slecht? Die leven soms ook in fun eigen wereldje....
mocht iemand er iets over kwijt willen, mijn pb staat openen.
weenie schreef:Hoe kan Bokt zo verschillend zijn en zo verschillend reageren????
BCS schreef:Diegene zit nog steeds op Bokt, maar dan onder een andere naam.. (Oh, en niet alleen op Bokt)!
mariekie schreef:BCS schreef:Diegene zit nog steeds op Bokt, maar dan onder een andere naam.. (Oh, en niet alleen op Bokt)!
![]()
![]()