Hoe zou het gaan met...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Red_Savage

Re: Hoe zou het gaan met...

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-08 19:05

Zo, wat een apart verhaal! Ik heb het even doorgelezen, en ik ben ook wel erg benieuwd hoe het nu met haar gaat.

Horse_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-08 19:15

Heeft ze toen een permanente ban gekregen? Vraag mij af of zo iemand terug kan komen voor een 2e kans na therapie oid.

Jaime_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-08 19:17

Nouja ze heeft een IP-ban gekregen lijkt me dan, denk dat als ze genezen is nu, en in die jaren n ander IP-adres + PC gekocht heeft ze zich zo weer kan aanmelden hoor op bokt Ja
Weet alleen niet of het mag van de mods Bloos
Tenzij ze genezen is natuurlijk..

Jaime_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-08 19:17

Misschien is ze al lang weer lid.. en leest ze mee nu..

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-08 19:20

ik zou niet meer durven als ik miep was Lachen Lachen

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-08 19:25

Inderdaad. Ik denk niet dat ze zich nog durft te vertonen.

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-08 19:26

Roep dat niet te hard Knipoog

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-08 19:36

Nou het lijkt me een menselijke reactie, en al helemaal als ze in behandeling is geweest denk ik dat ze hoopt dat iedereen het vergeten is.

Ik hoop dat het goed met haar gaat nu.

Faelivrin

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-08 20:34

Was volgensmij net niet voor mijn tijd, maar heb er nooit gereageerd. Wel het 'centrale' topic gelezen waar de leugen naar boven kwam. Vind het inderdaad ook in en in triest. Jammer dat zo iemand het voor zichzelf kan verkloten. Ik hoop dat ze hulp heeft gezocht en gekregen en dat ze er inmiddels weer bovenop is!

_Madelon

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-08 21:23

Pff, lange tijd met die meid meegeleefd idd en toen kwam de uitkomst dat alles gelogen was. Kwaad en verdrietig tegelijk. Hoe kun je zoiets verzinnen.

Toen de tijd was bokt nog kleiner en gezellig en trok je verhaal van zo iemand niet in twijfel. Zoiets was niet voor te stellen.

Vroeg me laatst ook al af hoe het nu met haar zou gaan.

Paardenmeis1

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-08 22:02

Zoals eerder gezegd lijkt het me onnodig om door te gaan over hoe ziek het is.
Misschien beter kijken of we iemand kunnen vinden die daadwerkelijk kan vertellen hoe het nu zit met 'Miep' Lachen ?

Siets

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 09:23

Ik denk dat voor oa Heike dit een gesloten boek is. Denk niet dat ze er nog verder op in zullen gaan. Dit soort dingen gebeuren, daar verander je niets aan. Is triest genoeg...

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 14:08

Bloos! jeetje wat een verhaal zeg.
Ver voor mijn bokttijd,... maar zeer zeker een ernstig verhaal zeg Scheve mond

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 17:36

Ik heb dit ook nooit meegekregen (voor mijn tijd of niet?)

Maar ik hoop dat de mods nog iets van haar hebben gehoord.

lies

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 12:45

Jaime1 schreef:
Misschien is ze al lang weer lid.. en leest ze mee nu..

Oja, dat denk ik ook hoor! Bij elk twijfelachtig verhaal wat ik lees op bokt denk ik vaak; "Dat zou best Carmen eens kunnen zijn". Het zou me niet eens verbazen als ze in dit topic gereageerd heeft Haha!

Ik was altijd al achterdochtig, maar dat is wel toegenomen sindsdien. Ik reageer maar niet meer op topics waarvan ik twijfel aan de oprechtheid. Wil me niet nog eens zo in de maling laten nemen.

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-08 14:45

Nou idd Lies..ik reageer dan ook niet in topics waarbij ik het Miepgevoel krijg. Naar aanleiding van een lopend topic kreeg ik het Miepgevoel en vandaar dat ik weer aan haar moest denken en hoopte dat het goed met haar gaat nu.
Heb inmiddels een aantal bokkers gesproken via Pb die contact met haar hebben gehad, maar dat was al voor het gebeurde allemaal..dus niest opgeschoten helaas.

Was leuk geweest om te horen hoe het nu met dr is, niet geschoten is altijd mis denk ik dan maar Knipoog wie weet komt er nog iemand hier die Carmen kent en anders..jammer = jammer dan Tong uitsteken

weenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 14:46

sorry, maar in de maling nemen? Mensen met die ziekten nemen mensen niet in de maling,die hebben een wereldje en daar leven ze in. En ze willen echt niet bewust mensen kwetsen.
Ik snap aan de ene kant dat mensen haar (en mij, ik had het ook maar ben Miep niet) niet vertrouwen, maar als we ons beteren hoop ik dat er wel kans wordt gegeven om het vertrouwen weer een beetje terug te geven.

Ik vind de reacties hier jammer genoeg erg negatief. Terwijl in mijn topic juist veel mensen positief op mijn verhaal reageren.
Hoe kan Bokt zo verschillend zijn en zo verschillend reageren????

Voor de mensen die negatief reageren, bedenk je eens in dat je leven zo'n ramp is dat je 'fantasie'wereld beter is. wat zou je dan doen? Wetend dat je eigenlijk anderen er geen kwaad mee doet?
Zijn kleine kinderen dan ook slecht? Die leven soms ook in fun eigen wereldje....

mocht iemand er iets over kwijt willen, mijn pb staat openen.

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-08 15:01

Meid, voel je niet aangevallen. Feit is dat jij er blijkbaar voor uit bent gekomen en wauw, dat valt alleen maar te waarderen.
Miep was ook ziek, psychisch. Ze had destijds alles erg goed 'uitgedokterd' en wist precies waar ze mee bezig was, topic na topic, account na account. Ook al zal zij mss ziek zijn geweest/zijn toen ze deze stappen door zo te liegen, feit blijft dat ze hiermee veel mensen 'in de maling' heeft genomen. Hetzij ongewild, omdat zij ziek was, hetzij doelbewust, dat daar gelaten.
Zij is nooit zelf openlijk ervoor uitgekomen en haar excuses gemaakt, nee, ze wilde alleen meelezen en liet Hieke haar puin opruimen. Zelf zat ze immers al met genoeg puin destijds en hoop zeer zeker voor haar dat het haar goed gaat nu..dat is dan ook d ereden geweest dat ik dit topic heb geopend. Juist omdat ik oprechte interesse heb in hoe het nu met haar gaat.
Zoals ik al zei, in 4 jaar rtijd kan iemand vreselijk veel veranderen. Ze was toen nog jong..nu volwassen en had het leuk gevonden wat van haar of over dr te horen hoe het nu gaat.

Sja en dat andere mensen die bv een topic openen, soms ongeloofwaardig kunnen overkomen en ik niet overal meer reageer, jammer voor die groep mensen, maar ik kom hier niet om vrienden te maken. Soms hoop ik middels mijn reactie iemand een steun te geven, een beetje op weg te helpen..maar als ik het Miepgevoel krijg bij iemand, prima, mijn pakkie an niet, reageer ik gewoon niet.

Het gaat hier dus niet over kleine kinderen of weet ik veel wat allemaal, maar puur om Miep die 'ziek' was en mijn interesse daarnaar.

De reacties zijn niet negatief, verre van dat, iedereen reageerd juist vriendelijk imo..allemaal hopen ze op beterschap voor Miep/Carmen en dat ze in hun berichten nog wel even laten merken hoe erg ze het destijd shebben gevonden wat er gebeurd is, ja dat is logisch..we zijn dan ook erg geschrokken, juist omdat bokt toen relatief gezien nog klein was en iedereen erg met elkaar meeleefde en bokt stukken persoonlijker was nog Knipoog

Voel je dus aub niet aangevallen Lachen

_Caitje__

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 16:26

Raar verhaal, maar het is voor mijn tijd en heb het net even snel doorgelezen.

lies

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 21:38

weenie schreef:
sorry, maar in de maling nemen? Mensen met die ziekten nemen mensen niet in de maling,die hebben een wereldje en daar leven ze in. En ze willen echt niet bewust mensen kwetsen.
Ik snap aan de ene kant dat mensen haar (en mij, ik had het ook maar ben Miep niet) niet vertrouwen, maar als we ons beteren hoop ik dat er wel kans wordt gegeven om het vertrouwen weer een beetje terug te geven.

Ik vind de reacties hier jammer genoeg erg negatief. Terwijl in mijn topic juist veel mensen positief op mijn verhaal reageren.

Voor de mensen die negatief reageren, bedenk je eens in dat je leven zo'n ramp is dat je 'fantasie'wereld beter is. wat zou je dan doen? Wetend dat je eigenlijk anderen er geen kwaad mee doet?
Zijn kleine kinderen dan ook slecht? Die leven soms ook in fun eigen wereldje....

mocht iemand er iets over kwijt willen, mijn pb staat openen.

Precies waarom ik dus niet meer reageer op dergelijke topics. Ik wil niemand voor het hoofd stoten.
Nu dus ook niet en vind ook niet dat je het zo op moet vatten. Ik voel me in de maling genomen door haar. En of iemand dat nu bewust doet of niet, dat is mijn gevoel. Daar kan ik toch niets aan veranderen?

Paardenmeis1

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-08 09:31

weenie schreef:

Omdat er 90100 unieke mensen op Bokt zitten. Ieder individu heeft zijn eigen mening en vormt deze dus op een eigen manier Lachen Helaas zijn er altijd mensen die het makkelijker vinden om iemand anders zijn mening aan te nemen dan een eigen mening te vormen, maar er zijn altijd verschillende meningen.. net zoals er verschillende mensen zijn.

Net zoals in het echte leven Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-08 11:19

Diegene zit nog steeds op Bokt, maar dan onder een andere naam.. (Oh, en niet alleen op Bokt)!

mariekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-08 11:26

BCS schreef:
Diegene zit nog steeds op Bokt, maar dan onder een andere naam.. (Oh, en niet alleen op Bokt)!

Nagelbijten / Gniffelen Nagelbijten / Gniffelen Nagelbijten / Gniffelen

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-08 11:31

mariekie schreef:
BCS schreef:

Nagelbijten / Gniffelen Nagelbijten / Gniffelen Nagelbijten / Gniffelen

jullie bedoelen nu die carmen? kan dan hier nu worden gezegd of t goed gaat met haar of niet? dan kan r een slotje op, aangezien het meer gaat over hoe ziek het wel of niet is/was Knipoog

kjoetie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-08 11:34

ja idd, dit vind ik nou zo'n suggestieve post waar eigenlijk niemand iets aan heeft en waar mensen alleen maar meer door gaan speculeren Lachen