Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
slimmerik schreef:Het is toch te belachelijk voor woorden dat je afgerekend wordt omdat je geen profiel hebt. Er zijn zelfs mods zonder profiel. En 80% van de profiels zijn leugens imo.
Wendy schreef:Je mag best anoniem blijven, maar dan is de consequentie dus ook dat niet iedereen weet met wie ze te maken hebben. Dus niet iedereen zal jouw advies op waarde schatten. Logisch toch?

slimmerik schreef:Neem nou jou profiel. Waar kan ik dat toetsen dat het waarheid is. Je schrijft een paard te hebben. Misschien is het "maar" een verzorgpaard. Een echt profiel gaat gepaard van naam, adres, woonplaats, telefoonnummer en paspoortkopie mèt eigendomspapieren van paarden , CV etc.
Want een papier is natuurlijk geen bewijs van eigendom. En wellicht nog een paar bankafschriften om aan te tonen dat ik echt zijn onderhoudskosten betaal?
en daar reageer ik dan (meestal) wel op. De ene keer vriendelijk, maar het gebeurt wel eens een keer dat ik effe terug scheld. Tja.......
, hij is redelijk ge-update (op wat rijfoto's na, moet ik nodig eens laten maken
). Ik erger me wel aan mensen die mij een rare PB sturen, als ik op hen heb gereageerd in een topic en zij blijkbaar wel mijn profiel zwaar hebben zitten bestuderen. Ik vind dat wel erg makkelijk en laf, ja. Laat eerst eens wat van jezelf zien, in plaats van je te focussen op mijn profiel en dan te lopen zanikken over mijn visie op de benadering van paarden. In mijn profiel staat alleen het NU en niet het verleden (voor diegenen die altijd lopen te miepen over het feit dat ik het voornamelijk over mijn huidige eigen enige paard heb. Ach, als ik mijn hele paardenverleden en al die bijzondere paarden die ik ontmoet heb er op moet gaan zetten, dan kan ik net zo goed een boek gaan schrijven. Te lang verhaal:D).
. Maar ach, mensen in mijn omgeving mogen van mij best weten hoe ik er over denk. Mogen ze me daarom niet, het zij zo. Ik lig er niet zo wakker van, hoor.
Wendy schreef:Je mag best anoniem blijven, maar dan is de consequentie dus ook dat niet iedereen weet met wie ze te maken hebben. Dus niet iedereen zal jouw advies op waarde schatten. Logisch toch?
. Mede ook dankzij bokt trouwens. En met sommigen heb ik een heel gezellig contact via bokt, heb ze nooit gezien irl en dat vind ik wel jammer, maar ja, het is niet anders als je te ver van elkaar vandaan zit.
) kun je heel selectief zijn, hoor. 
Geweldige service. 
, naast het zwaar bestuderen van mijn profiel.
. Vind het altijd wel gezellig, soms zelfs moeilijk om bij te houden of ik iemand wel beantwoord heb 
detour schreef:Waarom zouden mensen hun profiel volkwakken met leugens? Wat heeft dat voor zin?
Ik vind dat het ieders goedrecht is het profiel leeg te laten of er mee te doen wat hij of zij wil; sommigen profiels zijn echt mega origineel.
Ik ga me echt niet bij elk profiel afvragen of het wel geloofwaardig is.
Wat ik wel doe is berichten nachecken als iemand een reltopic aanmaakt en ik de persoon daarom niet vertrouw.
Sommige schrijven echt de raarste dingen en doen dat heel consequent.
Grapje natuurlijk... Maar ik ga nooit alle profielen af.. Vind het soms wel jammer als hij leeg is, maar de mijne is ook heel lang leeg geweest, omdat ik er geen zin in had!
BCS schreef:Nee, maar Bokt beschuldigde mij daar wel van