Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
slimmerik schreef:Het is toch te belachelijk voor woorden dat je afgerekend wordt omdat je geen profiel hebt. Er zijn zelfs mods zonder profiel. En 80% van de profiels zijn leugens imo.
Wendy schreef:Je mag best anoniem blijven, maar dan is de consequentie dus ook dat niet iedereen weet met wie ze te maken hebben. Dus niet iedereen zal jouw advies op waarde schatten. Logisch toch?
slimmerik schreef:Neem nou jou profiel. Waar kan ik dat toetsen dat het waarheid is. Je schrijft een paard te hebben. Misschien is het "maar" een verzorgpaard. Een echt profiel gaat gepaard van naam, adres, woonplaats, telefoonnummer en paspoortkopie mèt eigendomspapieren van paarden , CV etc.
Wendy schreef:Je mag best anoniem blijven, maar dan is de consequentie dus ook dat niet iedereen weet met wie ze te maken hebben. Dus niet iedereen zal jouw advies op waarde schatten. Logisch toch?
detour schreef:Waarom zouden mensen hun profiel volkwakken met leugens? Wat heeft dat voor zin?
Ik vind dat het ieders goedrecht is het profiel leeg te laten of er mee te doen wat hij of zij wil; sommigen profiels zijn echt mega origineel.
Ik ga me echt niet bij elk profiel afvragen of het wel geloofwaardig is.
Wat ik wel doe is berichten nachecken als iemand een reltopic aanmaakt en ik de persoon daarom niet vertrouw.
Sommige schrijven echt de raarste dingen en doen dat heel consequent.
BCS schreef:Nee, maar Bokt beschuldigde mij daar wel van