Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Elma_ schreef:Het blijft jammer..
Ik ben geen ster ruiter, wel heb ik volgend weekend een spring fotoshoot met mijn haflinger, waarvan ik ook weet dat ik iets te groot ben, en mn houding niet even netjes is..
ik zet ze er dus echt niet op..
Bellatrix schreef:Volgens mij kan je toch beter filmpjes plaatsen dan foto's, want foto's zijn toch vaak momentopnames. En helaas weten sommige mensen niet wanneer ze een foto beter niet kunnen plaatsen.Op een filmpje zie je gewoon de hele combinatie bewegen en denk ik dat je beter en makkelijker commentaar kan geven.
Nikka schreef:Elma_ schreef:Het blijft jammer..
Ik ben geen ster ruiter, wel heb ik volgend weekend een spring fotoshoot met mijn haflinger, waarvan ik ook weet dat ik iets te groot ben, en mn houding niet even netjes is..
ik zet ze er dus echt niet op..
En zo schiet HAW dus zijn doel voorbij. Er zijn heel wat ruiters die ergens op een weilandje aan het rijden zijn zonder instructie of spiegel. Je kan op Bokt niet alles op een foto zien maar toch wel wat.
_Tivoli_ schreef:Het zal ook niet geheel op te lossen zijn,in die illusie leef ik niet
Maar toch,ik zit nu een jaar of 5 op bokt,en 'vroeger' kan ik me toch herinneren dat het er veel gemoedelijker aan toe ging
_Tivoli_ schreef:Het zal ook niet geheel op te lossen zijn,in die illusie leef ik niet
Maar toch,ik zit nu een jaar of 5 op bokt,en 'vroeger' kan ik me toch herinneren dat het er veel gemoedelijker aan toe ging
Nikka schreef:Dat HAW bedoeld is voor alle ruiters van B tot grand prix. Jij bent bang voor het commentaar dus zet je ze er niet op. zo redeneren veel ruiters. Sommige van die ruiters hebben niet de mogelijkheid om advies te krijgen (geen les, geen spiegel enz) en dan kan Bokt toch iets betekenen. Daarom schiet HAW zijn doel voorbij.
Bellatrix schreef:_Tivoli_ schreef:Het zal ook niet geheel op te lossen zijn,in die illusie leef ik niet
Klopt, omdat Bokt toen minimaal de helft kleiner was.
Elma_ schreef:Wat heeft t nu weer met de leeftijd te maken :|
Hier kreukel ik dus al he, een meisje van 13 heeft niet het recht om te laten zien hoe veel ze van haar shetlander Rakker houdt, en er lekker mee door de bak crosst??
Leentje_ schreef:Elma_ schreef:Wat heeft t nu weer met de leeftijd te maken :|
Hier kreukel ik dus al he, een meisje van 13 heeft niet het recht om te laten zien hoe veel ze van haar shetlander Rakker houdt, en er lekker mee door de bak crosst??
dat zeg ik niet ben zelf maar 17
maar ik open dus bv een topic over mijn zadel krijg ik reactie's van mensen van 12-13 jaar die gewoon achterna roepen wat anderen zeggen die dingen zeggen die nergens op slaan
en vaak als ik zulke posts tegenkom en ik kijk in het profiel van de bokker is die 13jaar oid
Elma_ schreef:Wat heeft t nu weer met de leeftijd te maken :|
_Tivoli_ schreef:Elma_ schreef:Wat heeft t nu weer met de leeftijd te maken :|
Staat nergens dat jij niks mag plaatsen hoor
Het is alleen vaak zo dat de jongeren die de weg op bokt misschien nog neit zo goed weten,
vaak een probleem vormen in topics.
Ik denk dat daarom die redenering gematk werd.
Persoonlijk vind ik dat een meisje van 13 soms meer weet dan een vrouw van 30.
Ervaring heeft vaak niets met leeftijd te maken.