Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Neonlight schreef:Herhalingen zijn inderdaad niet de bedoeling, tenzij er iets nuttigs aan toegevoegd kan worden. Het is ook helemaal niet de bedoeling om enkel te zeggen wat er niet goed is, het is ook de bedoeling om met iets aan te komen waarmee de TS het probleem kan oplossen.
Dus hetgeen al in de openingspost is aangegeven, kan door tips wel aangehaald worden. Als een TS aangeeft dat een paard moeite heeft met buiging in de zijgangen, kun je best op inhaken, door bijvoorbeeld de tip te geven om bijvoorbeeld eens vanuit een volte een zijgang te gaan rijden.
Het is niet de bedoeling om alleen aan te geven wat er verkeerd gaat, maar ook om met dingen te komen die een oplossing kunnen geven.
Bettine schreef:Dus als je een HAW topic opent moet je per definitie een 'probleem' hebben dus?
VValar schreef:Nee in mijn ogen gaat HAW er écht niet op vooruit. Beetje bekrompen wordt het zo.
KarinvdM schreef:VValar schreef:Nee in mijn ogen gaat HAW er écht niet op vooruit. Beetje bekrompen wordt het zo.
Helaamaal me eens. Je moet nu bij fijne foto's gaan lopen zoeken naar iets om commentaar op te hebben.
Alsjeblieft zeg, dit kan zo toch niet de bedoeling zijn? Ik vind het zo ronduit kinderachtig worden.
Katja schreef:Er is altijd genoeg op te merken volgens mij. Als er foto's van Anky op Bokt staan komt er een berg commentaar dus ik ga ervanuit dat er op de gemiddelde bokker ook nog wel iets aan te merken is waarmee ze weer verder kunnen komen.
Als er toegestaan wordt om niet rijtechnisch commentaar te geven verzand een topic al heel erg snel in 100 reacties met "mooi paardje" en dan sneeuwt het rijtechnisch commentaar weer onder.