Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
garny95 schreef:top ! ik neem aan dat we weer bericht krijgen op dit topic ?
garny95 schreef:Ik begin al waar ik deze topic onderbreng, hier maar:
Vanuit een ander topic over academische rijkunst, de vraag of er behoefte is onder de bokkers voor een eigen subforum voor de academische rijkunst, persoonlijk mis ik dit op bokt en zou ik een subforum hierover een welkome aanvulling vinden.
Het volgende:
Hoe kan ik een eigen subforum aanvragen?
Als je vind dat er geen duidelijke eigen plek is om een tak van sport, een paardenras of een ander paard-gerelateerd onderwerp te bespreken, kun je bij de moderators een aanvraag doen voor een eigen subforum.
Een aanvraag van een subforum moet aan de volgende criteria voldoen:
Het onderwerp van het forum moet paard-gerelateerd zijn.
Je moet minimaal 30 medestanders hebben als je je verzoek indient.
Je moet een motivatie / charter voor het subforum schrijven (zoals een welkom op... topic) .
Je moet een lijstje van voorbeeldtopics die op het forum zouden passen geven.
Maak een duidelijke post op Forumzaken die voldoet aan de bovenstaande criteria en geeft daarbij een motivatie waarom jij / jullie denken dat zo'n subforum goed zal lopen en een toevoeging aan Bokt is.
Na een maand wordt er gekeken wat de gebruikers zelf van het forum vinden, of het lekker loopt en of er bepaalde zaken en/of regels moeten aangepast of toegevoegd moeten worden. Na 3 maanden wordt de definitieve beslissing genomen of het forum een blijvende is.
Dus bij deze de oproep voor medestanders, voorbeeldtopics en motivatie, wanneer jij ook medestander ben voor een subforum academische rijkunst.
BBreedveld schreef:Ik bedenk me net hoe zo'n subforum de hele 'AR-beweging'mooi op gang zou kunnen helpen.
Er zijn nog maar heel weinig instructeurs en nog helemaal geen Nederlandstalige boeken en/of dvd's dus we kunnen alle onderlinge steun en uitwisseling goed gebruiken, ook al omdat het niet de meest eenvoudige methode is zo nu en dan(niet schieten....)