Vind je dat Bokt. te veel regeltjes heeft?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Vind je dat Bokt. te veel regeltjes heeft?

Ja
55 (30%)
Nee
126 (69%)

Totaal aantal stemmen: 181

Kristie

Re: Vind je dat Bokt. te veel regeltjes heeft?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-08 22:03

Cyntje schreef:
Uiteindelijk zijn wij het allemaal die die regels noodzakelijk hebben gemaakt Knipoog

Dus...nee... prima zo Ja

Idd helemaal mee eens, waar mensen 'werken' zijn regels nodig en zeker op zijn groot forum als dit.
Anders wordt het waarschijnlijk een grote ordinaire krijs en gil bende

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-08 10:09

crossmonster schreef:
En ik stoor me ook nog steeds vreselijk aan alle HK-topics die op actieve onderwerpen blijven terugkomen .. hier zou allang iets aan gedaan worden, maar zie nog steeds veel van die topics, teveel , terugkomen in die lijst.

Dat komt omdat die topics op de subfora staan Lachen Het is technisch volgens mij heel lastig om wel alle topics van de subfora toe te staan, maar dan die met een [HK] tag niet. De gewone topics uit de Huiskamer staan iig niet in de Actieve Onderwerpen als het goed is Lachen

robincera

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 13:04

ik vind HAW echt stukken minder leuk zo
die regeltjes mogen wel weer terug naar de oude!

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 13:11

robincera schreef:
ik vind HAW echt stukken minder leuk zo
die regeltjes mogen wel weer terug naar de oude!

jah he... volgens mij zijn er aardig wat bijgekomen.. je moet rijtechnische hulp bieden geloof ik, iets wat al gezegd is mag niet nog eeen keer gezegd worden (geloof om rellen te voorkomen?) maar ik zag gisteren iets wat al paar x werd gezegd, nou en ik zei het nog een keer alleen dan met een hulpje erbij van wat ze eraan kon doen(op een vriendelijke toon natuurlijk) maar die werd verwijderd omdat het al gezegd was..
en volgens mij als je een topic maakt moet je ook bepaalde dingen erbij zeggen nu?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 13:23

Ik vind HAW er zéker niet leuker op geworden, maar uiteindelijk is het wel de schuld van onze lieftallige medebokkers die niet van ophouden weten. Dus ik denk dat we de schuld van de vele regeltjes niet bij het beheer mogen leggen, uiteindelijk is het onze eigen schuld...

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 13:33

Nou ... ik vind sommige regels wel van de zotte hoor...
En ik vind dat het beleid wel erg streng is, het is een kleine moeite voor een mod om even de topictitel te veranderen. Deze moeite is mi even groot als het dichtgooien van het betreffende topic..
Maar goed, HAW zal in elk geval rustiger worden, hebben we toch wat we wilden he ...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 14:02

Moderatoropmerking:
Mensen, graag terug ontopic. Dit is een topic over de Boktregels in het algemeen, niet specifiek over de nieuwe regelgeving van HAW.

Het voorgaande topic over de nieuwe regels van de foto-fora ( [FZ] [Dienstmededeling] Veranderingen op HAW en de fotofora ) is gesloten met de vermelding van BartvB dat er na een maand een grotere evaluatie zal plaatsvinden over deze specifieke regelgeving. Uiteraard is het niet de bedoeling in dit topic dezelfde discussie voort te zetten. Wij verzoeken jullie vriendelijk daar rekening mee te houden Lachen .

Abel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 14:13

70% vindt niet dat er teveel regels zijn en 29% vindt wel dat er teveel regels zijn op dit moment.

Duidelijke taal dus. Alleen mogen de moderators wat mij betreft zelfs nog wel wat harder optreden.

Pasamba

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 16:13

Ik heb zelf helemaal geen last van de regels die er zijn eigenlijk. Dus nee ik vind niet dat bokt teveel regeltjes heeft. Als iedereen zich er gewoon aan houdt voorkom je juist de regels. Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 18:18

Ik had een paar dagen geleden op nee gestemd, vond de regels wel acceptabel maar nu heb is mijn mening 180 graden de andere kant op gegaan, je moet haast een studie hebben gedaan om dit forum te kunnen begrijpen. Verward

Volgens mij gaan de moderators het afschuwlijk druk krijgen de komende tijd omdat láng niet iedereen op de hoogte is.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 18:20

Chiqa schreef:
Ik had een paar dagen geleden op nee gestemd, vond de regels wel acceptabel maar nu heb is mijn mening 180 graden de andere kant op gegaan, je moet haast een studie hebben gedaan om dit forum te kunnen begrijpen. Verward

Volgens mij gaan de moderators het afschuwlijk druk krijgen de komende tijd omdat láng niet iedereen op de hoogte is.

Ben het met je eens Ja
Had ook eerst 'nee' gestemd, maar vind het aantal regeltjes op dit
moment de spuigaten uit lopen, op het belachelijke af...

Sielx3

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-08 18:25

Mas schreef:
Chiqa schreef:

Ben het met je eens Ja
Had ook eerst 'nee' gestemd, maar vind het aantal regeltjes op dit
moment de spuigaten uit lopen, op het belachelijke af...

Vind ik ook.
Nu zijn er mensen die nog veranderen dus is er al meer dan 30% die vinden dat er teveel regeltjes zijn , dat is al wel bijna 1derde!
Niet niks zou ik zo zeggen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 18:25

Noud at laatste wilde ik nog nét niet zeggen, maar ben het wel met je eens.
Ik kan nu niet zeggen waarom ik dit deel want anders overtreed ik een regel.
(Tsss....t is omdat ik toevallig weet dat dit een regel is maar kan me voorstellen dat mensen nu de mist in kunnen gaan)

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 21:49

Aangezien het niet de bedoeling is om de discussie uit dit topic over te doen en Maya daar ook al een moderatoropmerking over geplaatst is, plaats ik hier nu een slotje.