Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Pel schreef:hoe worden mods eigenlijk mods? denk dat het allemaal bekenden van elkaar zijn? of ze zitten al heel lange tijd op bokt dat het bekenden zijn geworden?

maar och, het is op zich best een leuke bezigheid 

En ja, ik was dus toen al mod.
Erg dom, ken de EA regels niet omdat ik daar nooit kom, en weet nu dat ik ze beter eerst goed kan lezen.
Naja is wel weer eens wat anders 
Kir_Ples schreef:Hee.
Hebben jullie nou voordat jullie mod waren nooit een ban ofzo gekregen?
Of een waarschuwing?
En als je wel ooit een ban had gekregen, was je dan nu geen mod geweest?
Ik vraag dit gewoon omdat ik nieuwschierig ben.
Gr Kirsten.

). Toen heb ik een (onofficiele) PB gehad van Sjoert en het HKtopic waarin ik meepostte werd in de gaten gehouden door Apple. Achteraf gezien een wonder dat ik niet gelijk Bokt af werd gegooid eigenlijk.
Dat vond ik eigenlijk wel straf van mezelf, nooit geen problemen en gelijk in mijn eerste week Hoppaaa
Achteraf gezien was hij heel terecht dus heb me er niet druk in gemaakt. Nouja ok toch wel een beetje voelde me gelijk een gestraft kind 
)
Terwijl ik toch al heel erg lang op Bokt zit.
.
Nee, dat wordt hem voor mij niet. Ik ben ten eerste onder de 18 en ten tweede val ik volgens mij niet echt op, om dan nog niet te praten over positief opvallen.
Oscar schreef:Ik heb er nog nooit eentje gekregen, ik deel ze alleen maar uit
En dat al een jaar of 4 / 5, dus dat zullen er stiekemweg al heel wat zijn...... misschien wordt het eens tijd om aan m'n pre-pensioen te gaan denken![]()
(dit berichtje was nog van 2004) .
wat zijn de mods weer vreselijk braaf zo te lezen 
tita schreef:![]()
wat zijn de mods weer vreselijk braaf zo te lezen
bijna niemand een OW gehad
Nou Tita komt vast voor in de top 20 met de meeste OW's dus een modcarriere kan ik wel vergeten
daarvoor denk ik een stuk of 4/5 weet ik eigenlijk niet.
het is maar internet 
, Bok al 7 jaar maar heb nog nooit een OW gehad, ook een pb kan ik mij niet herinneren.