Aan de mods!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

kaatje89

Re: Aan de mods!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-08 14:37

Maar nu heb ik ook nog een vraagje voor de mods. Jullie doen dit allemaal vrijwillig??
Want wat mij opvalt is dat jullie er toch wel vaak lang mee bezig zijn.

Jacimatho

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-08 14:39

Allemaal vrijwillig...Knipoog
Er gaat gemiddeld een 2 uur per dag in zitten, maar soms ook langer..

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-08 14:45

Ik heb in 2005, begin van het jaar, wel een OW gehad, had een eeh... uit de hand gelopen HAW topic. Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-08 15:49

Pel schreef:
hoe worden mods eigenlijk mods? denk dat het allemaal bekenden van elkaar zijn? of ze zitten al heel lange tijd op bokt dat het bekenden zijn geworden?

Hier heb ik recent in het nieuwe mods topic een antwoord op gegeven : Maya @ [FZ] [Dienstmededeling] Vier nieuwe moderators wellicht heb je daar iets aan Lachen

Ik had geloof ik nooit een OW of sturende pb gekregen. Kan het me eerlijk gezegd ook niet herinneren, ben al 2,5 jaar mod Bloos

We doen dit allemaal vrijwillig. Vraag me ook wel eens af waarom Clown Haha! maar och, het is op zich best een leuke bezigheid Lachen

Er zijn inderdaad wel teamleden die een OW hebben ontvangen of ontmod zijn.

MSQuincyTE

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-08 18:09

Ik kan er denk ik zo 2 noemen

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-08 18:13

Ik ook, maar ik vind dat gewoon niet nodig dat dat gebeurd. Mods zijn ook maar mensen hoor. Worden door sommige bokkers verheven tot rechters/politie etc. maar kunnen zich ook "normaal" gedragen Knipoog

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-08 08:44

Ik heb er nog nooit eentje gekregen, ik deel ze alleen maar uit Knipoog
En dat al een jaar of 4 / 5, dus dat zullen er stiekemweg al heel wat zijn...... misschien wordt het eens tijd om aan m'n pre-pensioen te gaan denken Knipoog Haha!

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-08 09:05

Ik heb nooit een OW of sturende pb ontvangen als gewone gebruiker.
Maar........ik heb wel een sturende pb enige tijd geleden ontvangen omdat ik 2 topics binnen een week had geopende op EA-COM. Bloos En ja, ik was dus toen al mod. Bloos Erg dom, ken de EA regels niet omdat ik daar nooit kom, en weet nu dat ik ze beter eerst goed kan lezen. Haha!

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-08 11:47

Mod stuurt Mod Tong uitsteken Naja is wel weer eens wat anders Tong uitsteken
Ik denk dat het erg lastig is om de regels van alle verschillende fora te weten dus het lijkt mij logisch dat ook een mod weleens een fout op een ander fora kan maken.

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-08 20:35

Kir_Ples schreef:
Hee.

Hebben jullie nou voordat jullie mod waren nooit een ban ofzo gekregen?
Of een waarschuwing?
En als je wel ooit een ban had gekregen, was je dan nu geen mod geweest?
Ik vraag dit gewoon omdat ik nieuwschierig ben. Clown

Gr Kirsten.

Misschien wil je het van de mids ook weten Lachen

Toen ik net op Bokt kwam was ik gelijk dominant aanwezig in felle discussietopics en vrij rellerig (Penny-pesten Bloos ). Toen heb ik een (onofficiele) PB gehad van Sjoert en het HKtopic waarin ik meepostte werd in de gaten gehouden door Apple. Achteraf gezien een wonder dat ik niet gelijk Bokt af werd gegooid eigenlijk.

Daarna ben ik rustiger geworden. Ik heb nog wel een OW gehad omdat ik in een discussie uit de bocht vloog met een opmerking die niet kon volgens het modteam.

Eigenlijk vrij kort daarna ben ik toch mid geworden.
En kortgeleden heb ik nog een keer een Sturende PB gehad.

Dus ook met OW is er best kans op om mod of mid te worden. Het gaat om hoe je je in het algemeen opstelt op Bokt, je wordt niet afgerekend op een uitglijer.

Ik kende overigens niemand van het team voor ik mid werd.
EDIT: en ik zat nog niet zo heel lang op Bokt.

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-08 20:46

Haha Uriele was dus niet zo braaf. Haha!
Altijd grappig om te horen. Clown

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-08 02:07

Ik heb in mijn eerste week als mid een sturende PB ontvangen Haha! Dat vond ik eigenlijk wel straf van mezelf, nooit geen problemen en gelijk in mijn eerste week Hoppaaa Haha! Achteraf gezien was hij heel terecht dus heb me er niet druk in gemaakt. Nouja ok toch wel een beetje voelde me gelijk een gestraft kind Haha!

In mijn tijd als mid heb ik ook geleerd dat het grootste deel van de OW's wel terecht gegeven worden (uitzonderingen daar gelaten) en dat sommige mensen er gewoon erg hard aan tillen (ik bedoel maar... het is een pb op een internetforum, what's the big deal... Kom maar op nou Haha! )

Mireille

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-08 14:03

Ik heb ook nog nooit een OW gehad. Lachen Terwijl ik toch al heel erg lang op Bokt zit.

Gwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-08 14:09

Ik heb wel eens een UN (Usernote, tegenwoordige 'Sturende PB') gehad omdat ik iets op EA te koop aanbood voor iemand anders ofzo. Vind EA nog steeds niet het meest makkelijke forum, en ik ben blij dat ik daar geen mod ben Clown .

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-08 14:21

Gwen, dat heb ik ook weleens gedaan. Tot twee keer toe heb ik het zelfs voor elkaar gekregen; ging in beide gevallen om twee heel verschillende dingen Nagelbijten / Gniffelen

delerium

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-08 18:16

ook ik heb nooit een OW gehad, maar wel een sturende PB omdat ik een opmerking maakte die echt niet kon. Ik kende 1 mod, maar niet zo goed.

EvelijnS

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-08 18:49

Het gaat natuurlijk om de mods, maar ik heb zelf nog nooit een OW of een ban gehad.
Dat komt denk ik doordat ik heel braaf altijd de regels lees.

Nu kan ik vast wel mod worden. Huilen van het lachen Nee, dat wordt hem voor mij niet. Ik ben ten eerste onder de 18 en ten tweede val ik volgens mij niet echt op, om dan nog niet te praten over positief opvallen. Tong uitsteken

eknein

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-08 21:25

Oscar schreef:
Ik heb er nog nooit eentje gekregen, ik deel ze alleen maar uit Knipoog
En dat al een jaar of 4 / 5, dus dat zullen er stiekemweg al heel wat zijn...... misschien wordt het eens tijd om aan m'n pre-pensioen te gaan denken Knipoog Haha!

Door dit topic raakte ik nieuwschierig of ik ooit wel eens een pm heb gehad van de mods(kon het me niet meer herinneren). Ik ver terug scrollen naar mijn aller eerste berichtje in m'n inbox. En ja hoor! Oscar; 'Wil je op je taalgebruik letten? Het is verboden om MSN-taal te gebruiken op bokt' Haha!(dit berichtje was nog van 2004) .

Het is gelukkig wel bij deze enige pm gebleven. Haha!

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-08 21:32

Misselijk Misselijk wat zijn de mods weer vreselijk braaf zo te lezen Haha!

bijna niemand een OW gehad

Nou Tita komt vast voor in de top 20 met de meeste OW's dus een modcarriere kan ik wel vergeten Haha!

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-08 21:47

tita schreef:
Misselijk Misselijk wat zijn de mods weer vreselijk braaf zo te lezen Haha!

bijna niemand een OW gehad

Nou Tita komt vast voor in de top 20 met de meeste OW's dus een modcarriere kan ik wel vergeten Haha!

Hoeveel heb jij er dan? Zullen we een top 10 maken? Ik heb er 10 gehad tot nu toe volgens mij Haha!

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-08 21:48

Poeh ik meer denk ik zo.. 1x maand ban 2x een week ban 2x een dag ban goh....ik wil het niet weten

misschien willen mods eens statje maken Haha!

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-08 09:59

ik heb in mijn mid tijd een keer een ow gehad Lachen daarvoor denk ik een stuk of 4/5 weet ik eigenlijk niet.

Maar ik heb slechts een keer gehad dat ik het "onterecht" vond, en dan haal ik mijn schouders op en dan vind ik het goed Lachen het is maar internet Lachen

Ik zal nooit het braafste jongetje van de klas zijn....... maar ik heb wel een sterk gevoel voor rechtvaardigheid, ook al kan ik er zelf wel makkelijk overheen stappen Lachen

Mickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 22:38

Tja ik ben al weer bijna zes jaar mod en daarvoor volgens mij geen OW of Un gehad, maar dat is al weer zo lang geleden.
Maar dat wil niet zeggen je dan een saai iemand bent als je geen OW/UN hebt staan op je naam.
Je moet alleen als mod je bewust zijn van je "functie" en dus op letten wat en hoe je iets zegt.
En wees maar gerust ook wij zijn maar gewoon mensen, dus ook bij ons gebeurt ook wel eens iets wat niet klopt en ja, daar worden we ook op aangesproken Ja

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-08 08:41

Ik heb vlak voordat ik mid werd een sturende PB mogen krijgen voor een opmerking die ik maakte in een bepaald topic.

Verder kende ik van het modteam alleen Apple en Lielle uit een huiskamer topic.

Van de nieuwe middies die toen aangestel waren kende ik Kiwiko al in real life en met Urielle ben ik een keer vlak doorvoor naar de Efteling geweest *LOL*

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 08:15

Ik ben ook zo een saaie Haha!, Bok al 7 jaar maar heb nog nooit een OW gehad, ook een pb kan ik mij niet herinneren.
Irl kon ik ook niemand van het modteam toen ik mod werd, nu ken ik Jacimatho irl en met Ann zit ik al eeuwen in een HK topic.
Van de Mids ken ik alleen KiWiKo irl (inmiddels gestopt als Mid.)