Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
eknein schreef:Ja maar wat wou je hier tegen doen? Ik reageer liever op een combinatie die me aanspreekt. En als dat toevallig van een Z ruiter is of van een bekende bokker, jammer dan.
Je kunt hier wel een discussie over starten dat het jammer is ect ect. Maar wat wouden jullie er dan aan doen? Voor dat soot dingen is geen oplossing, gewoon accepteren dat het zo is.
sarah_m schreef:ja inderdaad! Zo zit er op horsetycoon.nl (zo wat heb ik daar lang niet op gezeten) een moderator die stephanie heet ofzo en die is ook veels te groot voor haar shet maar omdat ze 'bekend' is en L rijd zegt niemand er wat van..
Shirley_ schreef:Er zijn mensen die wél tips willen en eraan willen werken, deze moeten soms 'smeken' om een reactie. En dan vinden sommige bokkers dat ze niet zo moeten 'smeken', maar rustig moeten afwachten op een reactie, wat ze anders toch niet zouden krijgen.
Als ik een meisje van 12 jaar zie op een paard dat Z loopt (wat ze zelf niet gedaan heeft). Maar ze wordt super hoog de lucht in geprezen, hoe mooi die loopt en hoe fijn beeld het wel niet is en waar je haast geen commentaar op kan geven. Vind ik dat je beter iemand kan helpen die aan het begin is en er serieus aan wil werken om ook zo ver te komen. Nee, die topics bestaan meestal uit 1-2 blz. en die van het meisje van 12 jaar uit 5 blz
Menino schreef:Sowieso vind ik de grens tussen commentaar geven en afkraken een beetje verschoven..
Zqw39 schreef:Het is zo dat sommige mensen die hier hoog rijden, heel veel pagina's reacties krijgen. Todat je de reacties zelf bekijkt ; Je hebt een mooi paard, mooie houding. Het voegt op het laatst helemaal niks meer toe. En je krijgt 10 keer dezelfde reacties.
Mijn HAW record is 14 reacties. Misschien dat ik de volgende keer maar een hele opvallende titel moet kiezen ofzo
Shirley_ schreef:Er zijn mensen die wél tips willen en eraan willen werken, deze moeten soms 'smeken' om een reactie. En dan vinden sommige bokkers dat ze niet zo moeten 'smeken', maar rustig moeten afwachten op een reactie, wat ze anders toch niet zouden krijgen.