DubbelDun schreef:Blijkbaar heeft mijn opmerking hier geholpen; ik heb na dik 5 weken antwoord op mijn TEM.
Overigens ben ik het niet eens met een eerdere opmerking van (ik meen) Jacimatho over dat alles 'in de groep' gegooid moet worden en dat dit met 40 Mods wat langer kan duren (wat dus niet mag, maar goed). De Mod's hebben over hun 'eigen' forum een behoorlijke zeggenschap en hoeven in eerste instantie alleen met hun 'partner' te overleggen. Bij twijfel kan een 3e mening gevraagd worden, bijv. van een hoofdMod.
Ik zie dus nog steeds niet in dat dit zolang heeft moeten duren.
Dat is niet helemaal waar 
Zoiezo moet er bij een OW toestemming van een hoofdmod zijn óf van minimaal 3 andere mods. Dat is bij een overduidelijke OW. Bij dingen waar het allemaal niet zo duidelijk is, of er verschillende meningen zijn vind ik (en met mij meerdere mods) het prettig als er veel meer dan 3 verschillende reacties zijn. Er wordt dan soms pittig gediscussieerd. Blijven de meningen vervdeeld is de hoofdmod degene die de doorslag geeft.
Dat ik mod op WZ wil dus niet zeggen dat ik alle zeggenschap over WZ heb. Ja,een slotje bij een dubbeltopic bijvoorbeeld wel. Maar een discussietopic niet (mits de discussie geen discussie meer is, maar te fel is geworden
).