Wat een onzin HAW

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Flabbergast

Re: Wat een onzin HAW

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-08 19:56

Dan vind ik het voor een algemeen topic wel heel erg doelen op een bepaald topic Knipoog

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-08 19:59

Dat was dan ook de druppel die de emmer deed overlopen Knipoog
Ik heb het topic toch niet kenbaar gemaakt?

Renee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-08 20:21

Ach, laat die mensen lekker gaan. Lachen Ik snap best dat het je kan irriteren, je mag er best wat van zeggen en je mening delen, maar het schiet er verder niks mee op. Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-08 23:46

Mijn hemel moet je hier nou een topic over maken?
En dan ook nog iets heel anders ervan maken dan wat de betreffende bokster eigenlijk zei/ bedoelde...

lindake

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-08 00:11

Och crossmonstertje, wat maak je zich nu druk Ach gut. Laat die topics toch gewoon links liggen. Take it easy and have fun Haha!.

Aradis

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-08 00:19

volgens mij ben je op HAW ook pas interressant als je een bepaald niveau rijdt.
Natuurlijk is dit ook leuker om naar te kijken enzo, maar vind het jammer dat minder kundige ruiters dan zo worden afgeblaft..

Ziva

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-08 00:34

Ik ben wel gek om mijn rijfoto's daar te plaatsen. Ik heb onwijze moeite met aan de teugel rijden, en weet dat ik het gewoon niet zo goed kan. Ik hoor graag opbouwende kritiek, maar bij wat ik daar lees soms zou ik heel verdrietig worden als ik dat zou horen. Dus, doe mij maar niet.

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-08 04:47

Ziva schreef:
Ik ben wel gek om mijn rijfoto's daar te plaatsen. Ik heb onwijze moeite met aan de teugel rijden, en weet dat ik het gewoon niet zo goed kan. Ik hoor graag opbouwende kritiek, maar bij wat ik daar lees soms zou ik heel verdrietig worden als ik dat zou horen. Dus, doe mij maar niet.

Kijk en dat is jammer, want het is juist zo leuk om tips te geven aan mensen die voor commentaar open staan.

OdiEtAmo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-08 10:41

Niets moet, al helemaal niet aan de teugel.
Iedereen rijdt op zn eigen niveau. Lachen
Ik kwam laatst ook een topic tegen waar geoppert werdt 'je moet hem wel aan de teugel gaan rijden' terwijl het meisje in kwestie heerlijk relaxt en netjes rond reed alleen inderdaad, niet aan de teugel.
Dan denk ik 'waar maak je, je druk om' Rolleyes

Ik moet zeggen, ik durf ook haast geen HAW topic meer te openen.
Mijn pony is nu eenmaal niet zo'n vrolijke stuiter onder het zadel maar houd enorm van werken en zet zich enorm in, volle concentratie --> oortjes iets naar achteren, soms wat naar voren, echt spelen.
Middendraf vindt hij moeilijk, zwiept daarbij soms met zijn staart.
Nu kreeg ik commentaar waarvan ik dacht; ben ik dan zo'n bruut?
Ik voelde me compleet de grond in gestampt. Ik denk nu wel 3x na voordat ik weer fotootjes plaats.

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-08 16:25

Pion schreef:
Niets moet, al helemaal niet aan de teugel.
Iedereen rijdt op zn eigen niveau. Lachen
Ik kwam laatst ook een topic tegen waar geoppert werdt 'je moet hem wel aan de teugel gaan rijden' terwijl het meisje in kwestie heerlijk relaxt en netjes rond reed alleen inderdaad, niet aan de teugel.
Dan denk ik 'waar maak je, je druk om' Rolleyes

Ik moet zeggen, ik durf ook haast geen HAW topic meer te openen.
Mijn pony is nu eenmaal niet zo'n vrolijke stuiter onder het zadel maar houd enorm van werken en zet zich enorm in, volle concentratie --> oortjes iets naar achteren, soms wat naar voren, echt spelen.
Middendraf vindt hij moeilijk, zwiept daarbij soms met zijn staart.
Nu kreeg ik commentaar waarvan ik dacht; ben ik dan zo'n bruut?
Ik voelde me compleet de grond in gestampt. Ik denk nu wel 3x na voordat ik weer fotootjes plaats.

jaa, en waarschijnlijk zoeken veel mensen nu ook de beste foto's uit, en niet de foto's die wat minder zijn . Ja en dat is jammer.

minkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-08 16:29

ja en dan plaatst iemand een blooper foto van ht springen, krijgt diegene commentaar waarom ze die er ook bij heeft geplaatst!!
wees blij dat er iemand ook de 'slechtte' foto erbij plaatst!

eknein

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-08 10:55

@ ts: Wat is je doel van dit topic?

Als je er zo aan irriteert dat de desbetreffende bokker dit zegt kun je degene toch een pm sturen? Hoef je toch geen topic voor te openen.

OdiEtAmo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-08 11:13

- eknein:
Denk dat het ook meer een algemeen 'probleem' is. Veel mensen durven nauwelijks meer iets te plaatsen op HAW omdat je vaak bedolven wordt onder commentaar wat niet op een vriendelijke manier gebracht wordt.
(Hoewel ik al wel verbetering begin te merken)

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-08 17:49

eknein schreef:
@ ts: Wat is je doel van dit topic?

Als je er zo aan irriteert dat de desbetreffende bokker dit zegt kun je degene toch een pm sturen? Hoef je toch geen topic voor te openen.

In mijn verdere posts kun je lezen dat het de aanleiding was. Ik kom het helaas op heel HAW tegen.

Ik vind dat mensen zeer zeker commentaar moeten accepteren. Ik ben iemand die ook graag nuttig commentaar geeft. Maar dan wel aangepast aan het niveau van de ruiter.
Als ik een beginner lesgeef,begin ik immers ook niet met sja je kan niet rijden, want de achterhand zit er niet onder etc Clown

En dat is wat er een beetje aan schort op HAW .
Commentaar word geschreeuwt, en slaat soms als een tang op een varken.

TS's daarentegen dienen ook gewoon te accepteren dat ze commentaar krijgen.