Heb Respect voor elkaar !

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

CM_

Re: Heb Respect voor elkaar !

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-08 17:19

Ik word ook wel eens aangevallen, ik ben in het echt ook zo.. en op bokt dus niet anders.

Ik zeg wat ik denk, mijn hart ligt echt op de tong. Soms in het dagelijks leven brengt me dat wel eens in de problemen. Maar mensen weten wel altijd wat ze aan me hebben. Ik wind er geen doekjes om.

En hier op bokt evenzo. Ik zeg wat ik denk.

Maar er zijn een hoop mensen die plaatsen foto's en willen alleen maar horen oeehh en aahhh wat mooi.
Krijgen ze commentaar, goed onderbouwt of niet. Dan schieten ze me in de verdediging en blijven ze maar spauwen tot ze een opmerking krijgen van een mod ,of het topic op slot gaat.

Dan denk ik... adem in adem uit. Zeg dat je wat met het commentaar doet (iemand die slim is doet dat ook echt) en laat het rusten.

Redrum, met jou heb ik geen moeite. Heb een weddenschap al gewonnen van je, dus haha met jou geen trubbels Haha!

Marieke_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-08 17:21

@Runningkawa: klopt, maar de goede lijden toch meestal onder de slechte? Blijkbaar is het leuker om te narren dan wijselijk je mond te houden.

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-08 17:22

runningkawa schreef:
het zijn geen nieuwe leden....
En waarom moeten de fatsoenlijke mensen afhaken? Waarom worden de steeds onfansoenlijke dat niet geeist?
Dat is wat er nu idd regelmatig gebeurd...mensen die een topic gaan verlaten omdat het te belachelijk voor woorden is wat er gezegt word. Maar dat is toch de omgedraaide wereld?

Daar ben ik het dus helemaal mee eens, dat het een omgedraaide wereld word op die manier Ja

Redrumfox

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-08 17:23

Haha ben blij dat er toch iémand is die met mij door 1 deur kan. Huilen van het lachen Ik moet inderdaad iets luchtiger worden, maar dit zit gewoon in mijn karakter: ik zeg net zoals cross precies wat ik denk en niet iedereen heeft zo'n dikke schil dat die daar tegen kan. Dit is ook niet iets wat je zomaar even overboord gooit.. Maar er wordt aan gewerkt.. Clown

Na jah, anyway: ik hoop dat jullie het nu ook vanaf het andere front een beetje begrijpen want men - waaronder ikzelf - kiest er echt niet voor om zo te zijn en zo'n gewoonte afleren is verdomd moeilijk.. Nagelbijten / Gniffelen

Anoniem

@marike
ja blijkbaar is dat zo...maar waarvoor zijn er dan mods?
Alleen maar topics te verplaatsen?
Een slotje te gooien op een dubbelpost?
Want zo zie ik het de laatste tijd...van het ene uiterste doorgeslagen naar het andere

En nogmaals, ik ben niet vies van discussie, ook niet als dat lekker fel gaat.
Maar onder de gordel...nee dat vindt ik laf.
Mensen uitschelde, uitmaken voor van alles en nog wat... en niet 1 keer omdat die persoon net die dag wat feller werd (kan iedereen gebeuren) maar keer op keer op keer
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 04-05-08 17:24, in het totaal 1 keer bewerkt

aerdenhout1

Ja, daar heb je wel een goed punt natuurlijk runningkawa!
Dat gebeurd inderdaad ook bij mij steeds vaker.

crossmonster...wat betreft dat topic van jou...ik geloof er nog steeds geen barst van!!!!! Haha! Zien is geloven!

Marieke_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-08 17:27

runningkawa schreef:
@marike
ja blijkbaar is dat zo...maar waarvoor zijn er dan mods?
Alleen maar topics te verplaatsen?
Een slotje te gooien op een dubbelpost?
Want zo zie ik het de laatste tijd...van het ene uiterste doorgeslagen naar het andere

Dat idee heb ik soms wel, een slotje wordt snel geplaatst er worden wat bans en OW's uitgedeeld en klaar. Niets ten nadele van de grote groep vrijwilligers die dit forum beheert, maar er mag wel wat concreter worden opgetreden en niet direct een schuldige aanwijzen die als laatste post.

Vond het rankingsysteem op zich ook niet zo'n slecht idee, alleen zal dat ook wel schandelijk misbruikt worden door menig bokker.

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-08 17:28

*temt*

Aardenhout, dat is een persoonlijke aanval op een andere user Boos!

Huilen van het lachen

Nee maar redrum, eerlijke posts ben ik alleen maar een voorstander van. Beter een botte eerlijke post, dan weer een of ander l*l verhaal van iemand die zo zielig is.

Tuurlijk mogen mensen hun verhaal kwijt als ze iets akeligs meemaken. Is alleen maar fijn om je ei kwijt te kunnen. Maar aandachttrekkers heb ik geen respect voor.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-08 17:28

Ben het met je eens crossmonster! En ja, ik weet dat ik laatst een ban kreeg voor een topic op HAW, en behoorlijk fel kan zijn als ik boos word of een mening van een ander gewoon niet kán snappen. Toch ben ik het met je eens en wil ook zeker meedoen voor een beter Bokt. Ja

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-08 17:28

Marieke , idd dan krijg je van die kinderachtige bokkers die allemaal negatief gaan stemmen op mensen die kritiek hebben op hun posts of hun rijden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-08 17:29

Ik vind het geweldig wat de mods doen. echt dat meen ik.
Maar ik heb echt wel het idee dat ze de laatste tijd wat verdwaald zijn in het grote bokt Lachen

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-08 17:29

Maar wanneer weet je nou of het echt is . of dat iemand het gewoon uit zijn duim zuigt ? Knipoog

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-08 17:31

Dit komt vroeg of laat aan het licht !

Ik ben in eerste instantie ook altijd zo dat ik het aanneem als zijnde echt waar.

Maar komen er tegenstrijdigheden... dan ga ik zo'n persoon wel uitvragen.

Marieke_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-08 17:32

Chikkie96 schreef:
Maar wanneer weet je nou of het echt is . of dat iemand het gewoon uit zijn duim zuigt ? Knipoog

Dan moet er maar een subforum: Sterke Verhalen en Aandacht Vragen worden opgericht... Huilen van het lachen

Voor alle twijfel topics..

Aradis

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-08 17:33

inderdaad jammer dat danzij dat soort leugentopics, bokt zo achterdochtig is geworden..
Ook jammer dat veel bokkers alleen maar in hun eigen mening willen geloven, als je toch niet openstaat voor tegenargumenten, ga dan ook niet discussieren..
Maar goed, het zijn dingen die je nu eenmaal kan verwachten op zo'n erg groot forum, jammer..

binky

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-08 17:33

Jaren terug zat ik bijna dagelijks op bokt,tot dat er wat gebeurde waar ik zo misselijk van werd [mensen die oordelen terwijl ze niet eens de moeite namen om te kijken hoe de vork nou werkelijk in de steel zat] en er toen mee gestopt ben.

Ik vond bokt ronduit walgelijk toen Bloos

Nu ongeveer een jaar terug ben ik toch weer gaan mee lezen en zo af en toe plaatste ik eens een foto en gaf hier en daar wat commentaar.

Totdat ik pas geleden het topic las over geen weidegang geen paard en ik meteen weer commentaar kreeg op iets wat ik poste en anders bedoelde dan diegene het las................

Ik heb me toen meteen voorgenomen niet meer mee te doen aan discussies.

Ik kom op bokt om dat ik het leerzaam vind,ik geniet van de foto's die een ieder plaatst,en om jullie soms te laten zien hoe mijn kanjer er op het moment bij staat. Haha!

Ik heb al eens gezegt dat een ieder op zijn eigen manier van zijn paard geniet,en het houd op de manier die in haar /zijn ogen goed is.
Laten we een elkaar in de waarde laten.
Geniet van je paard en wees goed voor je paard,en hou allemaal gewoon eens op met *zucht* zeiken Knipoog

Ik blijf bokt volgen maar reageer weinig,zo kan mij nooit meer overkomen wat er ooit gebeurd is Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-08 17:35

Marjo...een eigen mening hebben vind ik niet erg.
Vind het niet erg als bijv iemand lijnrecht tegenover me staat.
Maar je hoeft dan niet mensen uit te schelden, te kleineren of dat soort dingen.
En dat is wat je tegenwoordig veel ziet.

En die personen zie je ook nooit in een topic om een ander proberen te helpen oid.

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-08 17:36

Citaat:
Laten we een elkaar in de waarde laten.

15 miljoen mensen, op dat hele kleine stukje aarde, die schrijf je niet hun wetten voor. die laat je in hun waarde.. Dromen

Ik vind het toch sneu dat het zo gebeurt is met @Binky.. Ach gut

OdiEtAmo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-08 17:36

OK dan!

Soms is het net een veldslag en kunnen er zelfs geen redelijke reacties meer worden geplaatst. Clown

aerdenhout1

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-08 17:37

En toch heb ik nog steeds het idee dat er meer fantasie verhalen op bokt komen. Mensen gaan daar dan serieus op in, en zelfs al kan je het hard maken dat ze liegen, dan word je op je vingers getikt door de mods. Oeps...nu sla ik door naar de andere kant volgens mij.
Waar ik...en god zij dank meer met mij...zich wel heel erg boos over kunnen maken, zijn de topics van de ( sorrie woord mag niet meer maar klinkt zo lekker) penny's, die een paard gaan africhten en alleen maar luisteren naar het advies dat ze willen horen. Je verteld ze dat ze les moeten gaan nemen van een ervaren iemand en dat hebben ze al. Paard is dan 2 1/2 jaar en doet zo vreemd onder het zadel....komt dat bekend voor???
Geef je ze advies, krijg je als antwoord....nou...mijn instructeur weet heus wel hoe hij het doet hoor!!! Die heeft al ZOVEEEEL paarden zadelmak gemaakt! AAAAAAAAAA!

Aradis

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-08 17:38

runningkawa schreef:
Marjo...een eigen mening hebben vind ik niet erg.
Vind het niet erg als bijv iemand lijnrecht tegenover me staat.
Maar je hoeft dan niet mensen uit te schelden, te kleineren of dat soort dingen.
En dat is wat je tegenwoordig veel ziet.

En die personen zie je ook nooit in een topic om een ander proberen te helpen oid.

Nee dat vind ik ook niet erg Knipoog En natuurlijk mag je bij je eigen mening blijven.
En ik bedoel ook eigenlijk precies wat jij zeg Knipoog Je moet gewoon een ander met een andere mening ook kunnen accepteren.. en inderdaad niet gaan uitschelden enzo..

Misschien had ik het een beetje raar geformuleerd Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-08 17:39

Maar ik heb niet de indruk dat als dat een penny dat steeds als antwoord geeft en een ander dan zegt dat ze echt moet lessen ed, dat diegene dan een ow krijgt.
Vaak zie ik de de mods niet (wat ik dan heel goed vind)
Als het natuurlijk normaal gebracht word.

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-08 17:39

Aardenhout, precies mijn gedacht !!!

Die fantasieverhalen , oh bah vreselijk vind ik die mensen ..
En idd als je wantrouwig bent en dit laat merken, dan word er gemopperd.

Hoewel er zeer zeker ook een aantal mods zijn van de oude stempel, die wel reeel modden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-08 17:40

Klopt...dat idee heb ik ook CM Ja

OdiEtAmo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-08 17:41

Och daar kan ik me ook zo aan ergeren, mensen die alleen horen wat ze willen horen.

1...2...3...4... Koe